Bl
door Bloempje1996 Nov 20, 2006 om 01:37
Computers & telefonie

Ongewild mijn nr op 18+ sites

Vraag!!!

wie kan me zeggen, wat ik hier aan kan doen!, ...ik krijg nl steeds telefoontjes van mannen, het blijkt dus dat mijn telefoonnummer op bepaalde 18+ sites staan. Ik weet niet wie het gedaan heeft, maar het is zekers geen pretje, en al helemaal niet als mijn dochtertje de foon opneemt!...is dit n vorm van Cyberstalken??...en wat kun je er tegen doen?....Alle hulp en tips zijn welkom!....bedankt alvast

ps ..een nieuw telefoonnr is geen optie vanwege een startende onderneming

3030 30 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 05:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mevrouw,

Naar mijn idee zou ik het volgende zelf doen;
1/ Ik zou bij een Primafoonwinkel een nummermelder kopen.
2/ Elke beller vertellen dat u zijn telefoonnummer hebt opgeschreven.
3/ En als het mijn dochtertje zou zijn, ouder dan 6 jaar eens daarover
    met haar praten. Dat er naast aardige mannen ook erg nare
    mannen zijn die geen respekt hebben voor anderen en vooral niet
    voor vrouwen in het algemeen.
    Ook zou ik haar instrueren dat ook zij, als er gebeld wordt eerst
    het telefoonnummer opschrijft wie er belt en als het weer een vies
    praatje is, verder niet luisteren maar meteen de telefoon weer neer
    moet leggen/uit doen.
Zie dit laatste voor haar dan maar als haar eerste levensles dat de wereld soms niet zo aardig in elkaar steekt.
Als telefoonnummers groot is opgeschreven en tegen de muur bij de telefoon gehangen goed leesbaar is dan kunt u  en uw dochtertje even op zo'n lijstje kijken of de beller als stalker op dat lijstje staat.

Mocht u opnemen dan kunt u die stalker melden dat u met dezelfde wapens terug kan vechten. Immers, de meeste van dat soort viezerikken zijn getrouwd, dus bent u in staat om ook een telefoontje te plegen naar de desbetreffende echtgenote (s). Bovendien kunt u na enige tijd het lijstje met telefoonnummers van stalkers ook aan de politie overhandigen omdat zij de mogelijkheid hebben om aan de hand van deze telefoonnummers de namen en adressen van deze telefoonstalkers te achterhalen.
Zeg dit dan ook tegen zo'n stalker.

Kortom, wees zelf assertief en troost u met de wetenschap dat ook uw dochtertje een levensles krijgt op deze manier zodat zij later haar keuze voor een vriend/echtgenoot wat kritischer zal beschouwen.

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 06:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wellicht tóch denken over een nieuw nummer, omdat ik vermoed dat het nog wel eens lastig kon zijn om helemaal van die sites af te komen.

Beter nu in de opstartfase een nieuw nummer (met waarschijnlijk een beperkt aantal personen/partijen te informeren) dan over enige tijd, wanneer een nieuw nummer veel meer impact heeft.

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 07:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

ps: ik geloof dat het "schending van de privacy en/of misbruik van persoonlijke informatie" heet officieel.

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 08:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

1 Vraag aan deze beller welke site het nummer te vinden is.

2 Vraag aan deze site om het te verwijderen, en of er IP nummers bekend zijn van de persoon die het plaatste.

3 Ga met een IP nummer naar de Politie en doe aangifte.

4 Als ze geen IP nummers kunnen of willen geven, doe dan  aangifte tegen de website, zij zijn verantwoordelijk voor het plaatsen, en dus ook voor de fouten, vermoedelijk worden ze via dure 0900 nummers naar U doorgeschakeld!  Zij verdienen dus aan uw negetieve antwoord, en moeten dan ook maar betalen als het een keer fout gaat.

Ter info hetvolgende;

Dus als ik U zou bellen, dan weet ik Uw nummer nog steeds niet, maar word doorverbonden via het dure 0900 nummer.... Deze mannen willen graag contact, en betalen voor iemand, en willen ook echte vrouwen en niet U aan de lijn, dus ook zij willen graag meewerken zodat er voor hun geld alleen maar leuke vrouwen reageren, en geen boze bedrijven! Daarom is de kans dat ze de website noemen erg groot, ook deze mannen zijn teleurgesteld.

Veel succes en ga maar niet zelf zoeken, teveel site's en je vind je zo toch niet, gewoon de bellers vragen!

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 09:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

stap 1: zoek uit op welke sites het nummer staat vermeld.

stuur een email naar de beheerders van die site, en geef aan dat iemand uw nummer onrechtmatig vermeld. geef aan dat u het verwijderd wil zien, en dat u het IP adres van de plaatser wil hebben om aangifte te kunnen doen van schending van uw privacy.

stap 2: ga naar de politie met dat IP adres, en doe aangifte van schending van uw privacy. als de beheerders van de betreffende sites het IP adres niet aan u hebben willen geven, kan de politie erom vragen.

die bellers denken, omdat uw nummer op zo'n site staat, dat u zulke telefoontjes graag wil. zij kunnen niet weten dat u het niet zelf heeft geplaatst.

het is degene die het nummer geplaatst heeft die u moet hebben.

sterkte,

Richard Faas

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 13:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt hier niets tegen doen. Alleen uw mensen eens navragen of zij aan het rommelen zijn geweest met uw telefoon.

Want uw nummer komt niet zomaar terecht bij +18 sites.
Mischien zelf eens geprobeerd via de TV waar ook die smerige puber acties getoond worden. Chatten,sex, telefoon contact nemen  contact met meisjes van 16 jaar en ouder. Erg toch die lui die zo nodig sex contact willen hebben.

Mijn advies neem contact op met de KPN en licht hun even in over uw probleem en zij weten wel een uitweg of blokkeren de 09 nummers.

gr,
RE
[B]http://members.chello.nl/~rerm/[/B]

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 13:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

UW IP NUMMER HEEFT NIETS TE MAKEN MET DIT PROBLWWM. VAN MIJ MAG IEDEREEN MIJN IP WETEN (WAT ZE TOCH AL WETEN WANT UW PROVIDER WIL OOK VERDIENEN). DUS UW IP NUMMER WORD ALLEEN ZICHTBAAR ALS U VIA INTERNET SITE BEZOEKT. MAAKT NIET UIT WAT.

DAT NOEMEN ZE OOK WEL "SPAM" MAAR DAAR KOMT U NOOIT VANAF. INSTALLEER EEN GOEDE FIREWALL( WWW.SYGATE) EN U BENT GOED NESCHERMD.

gr,
RE
http://members.chello.nl/~rerm/

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 13:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

resmeyer, jij zegt:

Mijn advies neem contact op met de KPN en licht hun even in over uw probleem en zij weten wel een uitweg of blokkeren de 09 nummers.

maar ehh, ik kan natuurlijk heel blondt zijn, maar het blokkeren van 0900 nummers betekend toch dat je ze zélf niet meer kunt bellen?? Mijns inziens kun je dan nog steeds wel gebeld worden. Dus wat heeft de vraagsteller aan deze suggestie???????????????????????????

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 13:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

HOEZOO....WEET UW KIND VAN 6 JAAR DAN AL HOE SEX IN ELKAAR "STEEKT". EN WEET ZE DAAR AL ANTWOORD OP TE GEVEN. IK NEEM AAN DAT ZE TOCH MET DE VINGERS VAN DE TELEFOON MOETEN AFBLIJVEN WANT DAAR IS ZE NOG TE JONG VOOR OM EEN TELEFOONGESPREK TE VOEREN. TENZIJ U HET GOED VIND DAN MOET U DE FOUT BIJ UZELF ZOEKEN.

EEN NIEUW NUMMER HELPT NIET DAT LOOPT ALLEEN MAAR IN DE KOSTEN. DE 009 NUMMER KUNT U LATEN BLOKKEREN BIJ DE KPN.

KIJK IN HET TELEFOONBOEK EN ER STAAT EEN BEPAALD TELEFOONNUMMER OM AAN DE KPN DOOR TE GEVEN DAT U NIET GESTOORD WILT WORDEN MET 009 NUMMERS. EN HET WERKT. WANT BIJ MIJ K0MT ER NIETES DOORHEEN. OOK VAN DIE RECLAME ZEURDERS AAN DE TELEFOON WORD JE ZIEK "MARKETING"NOEMEN ZE DAT. OOK DAT WORD GEBLOKKEERD VIA DAT SPECIALE TELEFOON NUMMER DAT IN HET TELEFOONBOEK STAAT. IK DACHT DE 4de BLADZIJDE.

VEEL GELUK,

RE

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 14:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

DAN HEEFT U ZEDKER UW HELE MUUR MET TELEFOON NUMMERS HANGEN. WAT EEN NONSENS U HIER UITBRAAKT. WIE GAAT NU VERTELLEN AAN EEN 6 JARIG KIND DAT DE WERELD ZO SMERIG IN ELKAAR ZIT. HET KIND BEGRIJPT ZOIETS NIET. OOK DE POLITIE KAN ER NIETS TEGEN DOEN EN ZAL ACHTERAF ALS U HET POLITIE BUREAU VERLATEN HEEFT U UITLACHEN OM ZULKE NONSENS WANT ZE HEBBEN WEL WAT ANDERS TE DOEN. EN GELIJK HEBBEN ZE.

OOK KOMEN ZULKE 009 TELEFOON NUMMERS NIET OP UW TELEFOON MELDER TE ZIEN. U ZIET ALLEEN MAAR 000.00.000.00 DUS MOBIELE NUMMERS. JAMMER??NEE WANT DAN HOUD U OOK UW MUUR SCHOON VAN AL DE TELEFOON NUMMERS.

RE

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 14:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste jeanny36, ik weet niet of het helpt maar je zou het kunnen proberen bij : www.infofilter.nl en je telefoonnummer voor bepaalde nummers laten blokkeren. Het is altijd het proberen waard, maar ja ik weet niet of zulke sites daar rekening mee houden.

Succes! Marann

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 14:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

SOLAR:
*******************************************************

resmeyer, jij zegt:

Mijn advies neem contact op met de KPN en licht hun even in over uw probleem en zij weten wel een uitweg of blokkeren de 09 nummers.

maar ehh, ik kan natuurlijk heel blondt zijn, maar het blokkeren van 0900 nummers betekend toch dat je ze zélf niet meer kunt bellen?? Mijns inziens kun je dan nog steeds wel gebeld worden. Dus wat heeft de vraagsteller aan deze suggestie???????????????????????????
***************************************************

JA...ALS EERSTE HOEF JE NIET BLOND TE ZIJN. DEZE OPMERKING IS ALL OUD EN WERKT NIET MEER. DUS VERF HET IN ZWART OF WHATEVER. ;-)

NET WAT U ZEGT DAN KAN U OOK NIET 009 NUMMERS BELLEN.NEE NATUURLIJK NIET DAT IS TOCH DE BEDOELING!! DUS U LAAT HIERUIT BLIJKEN DAT U WEL EENS DURE 009 JUMMERS ZELF BELT.
DAN MOET U OOK DE NIET ZEUREN DATN U LASTIG GEVALLEN WORDT DOOR ANDERE FIGUREN DIE UW NUMMER GEBRUIKEN.WANT DAT IS NIET ZO MOEILIJK OM UW NUMMER TE VINDEN. NOGMAALS LAAT DE KPN ALLE 009 NUMMERS BLOKKEREN.1. BESPAART U OOK EEN HOOP GELD ALS UW MEDEMENS PLOTSELING 009 NUMMER(S) GEDRAAID HEBBEN ZONDER UW MEDEWETEN. DAN KAN DE TELEFOONREKENING ERG HOOG ZIJN.

DUS ALS U ZELF TOCH GRAAG 009 NUMMERS WILT BELLEN DAN MOET U OOK DE GEKAATSTE BAL TERUG VERWACHTEN DAT ZE U BELLEN ALLEEN DE VIEZE GORIGE LUI HOREN DAAR OOK BIJ.
KIJ OP DE TV NA 11 UUR SÁVONDS DAN ZIET U TOCH NIETS ANDERS DAN SEX OP DE TV. (VIA DE KABELKRANT ) ZELFS OOK OVERDAG NOG OP SBS6, NEDERLAND1,  GA ZO MAAR DOOR. ALLEMAAL MARKETING.

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 14:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Uw Caps toest blijft hangen......................

Of schreeuwt u altijd zo ?!  ;-)

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 14:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een idiote antwoorden allemaal. Gewoon de eigenaar van die site+provider manen tot onverwijlde verwijdering van uw telefoonnummer met als claim dat alle directe en indirecte schade op hen verhaald zal worden.

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 15:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik kan me goed indenken dat dit een uiterst vervelende kwestie is! Ben zelf ook tijden gestalkt, en het is voor je provider een kwestie van "knop omdraaien" en er valt je geen ongewenste beller meer lastig. Je kunt grotendeels zelf aan geven om welk soort nummers het gaat ! Bij ons komen er bijv. geen anonieme bellers meer door! Heerlijk rustig is het geworden, niet alleen zijn we van het gestalk af maar ook van die domme enquête buro's. Zoek even uit om welk soort nummer het gaat 0900- 0906- 0909- 0800- anonieme nummers of mobiele nummers en bel naar de klantenservice van je telefoondienst!             Succes!!!!

En tegen zo'n stalker ingaan heeft totaal geen zin, je activeerd hierbij alleen de kick! Hier gaat het bij hun uiteindelijk alleen maar om: de ander op de kast jagen!

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 15:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

geachte heer of mevrouw resmeyer:

U schreeuwt mij oa het volgende toe:

NET WAT U ZEGT DAN KAN U OOK NIET 009 NUMMERS BELLEN.NEE NATUURLIJK NIET DAT IS TOCH DE BEDOELING!! DUS U LAAT HIERUIT BLIJKEN DAT U WEL EENS DURE 009 JUMMERS ZELF BELT.
DAN MOET U OOK DE NIET ZEUREN DATN U LASTIG GEVALLEN WORDT DOOR ANDERE FIGUREN DIE UW NUMMER GEBRUIKEN.WANT DAT IS NIET ZO MOEILIJK OM UW NUMMER TE VINDEN. NOGMAALS LAAT DE KPN ALLE 009 NUMMERS BLOKKEREN

ben u ervan op de hoogte dat, met het blokkeren van 09 nummers óók de nummers van politie en doktersdiensten niet meer te bellen zijn, of het nummer van het UWv (LOKAAL TARIEF) Je kunt namelijk niet selectief 09 nummers laten blokkeren. Darom dat ik mijn toestel niet heb laten blokkeren voor 09 nummers (met een kind met een hartkwaal kan het bellen van een 0900 nummer nogal eens van pas komen).

U gaat er trouwens vanuit dat vraagsteller of iemand binnen het gezin wel een 09 sexlijn zal hebben gebeld, maar er zijn toch echt ook andere oorzaken.

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 15:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

helly zegt: Bij ons komen er bijv. geen anonieme bellers meer door! Heerlijk rustig is het geworden, niet alleen zijn we van het gestalk af maar ook van die domme enquête buro's.

jaaaah, en van zo'n beetje elk bedrijf dat rechtmatig met u contact wil opnemen, en om maar niet te vergeten dat u nu OOK verschoond blijft van ALLE telefoontjes van vrienden/kennissen enzovoorts die een geheim nummer hebben en/of nummerweergave blokkeren!

kan me voorstellen dat het nu rustig is bij u, maar of u er echt wat mee opgeschoten bent vraag ik me wél af...

groetend,

Richard Faas

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 15:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hartelijk dank voor je antwoord, ik moet morgen aangifte gaan doen, en de politie neemt zo'n zaken dus echt wel serieus! Ik heb de beheerder van die site gemaild, en desbetreffende advertentie's zijn nu verwijderd!

dank je wel

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 15:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zeker ben ik ermee opgeschoten, Diegene die mij anoniem probeert te bellen krijgt een computerstem aan de telefoon met de uitleg dat we geen telefoontjes van personen die de weergave van hun nummer hebben geblokkeerd accepteren.

Iedereen kan me bellen maar dan wel met het bekend maken van zijn/haar nummer! Aan hen de keus!

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 15:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik ben blij om dat te horen!

veel succes verder,

Richard Faas

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 16:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het verbaasd mij weer eens voor de zoveelste keer dat er door een aantal zo slecht gelezen wordt.

Er zijn er bij die direkt aannemen dat de vraagstelster een telefoon via een provider heeft terwijl dit een gewone KPN (vaste) telefoonaansluiting kan zijn en dan is het achterhalen van een IP-adres natuurlijk de grootste onzin!

Dan is er een schreeuwer die gelijk aanneemt dat het dochtertje van de vraagstelster 6 jaar zou moeten zijn hoewel vraagstelster over de leeftijd van haar kind  niets heeft gezegd.

Bovendien heeft vraagstelster helemaal niet gezegd dat zij alleen  door 0900 nummers en/of mobiel gebeld wordt.

Kortom, allemaal aannames.

En dan nog even naar de schreeuwer terug; Inderdaad!! IK ben van mening dat je ook jonge kinderen al kennis zou moeten kunnen maken met het feit dat niet iedereen in deze wereld lief en aardig is.
IK ben er van overtuigd dat een verstandige vader/moeder best weet dat elke leeftijd zijn eigen aanpak moet hebben.

En dan tenslotte....
een blokkade op nummers is niet een antwoord.
Een nummermelder schift in ieder geval de telefoonnummers die WEL herkenbaar zijn.
Zijn daarbij veel onherkenbare nummers dan kan de telefooncentrale waar vraagstelster op is aangesloten een zogenaamde tap op haar aansluiting zetten.
Met zo'n tap komen alle telefoonnummers door!
En kom nu niet aan dat alleen de politie een tap mag zetten, ook een KPN-klant mag zulks vragen als er sprake is van een ernstige schending van de privacy van de vraagstelster.

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 16:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

<SCRIPT language=javascript>_popupControl();
Als ik de reacties zo lees dan vraag je je af of mensen de vraag wel lezen.

Verhalen over viezerikken etc etc., Hallo? Die mensen reageren alleen op sexadvertenties, zij kunnen niet weten dat het nummer niet  legitiem is, en om die mensen dan meteen af te schilderen als viezerikken vind ik nogal ver gaan, de enige juiste oplossing is inderdaad de site aanschrijven en aangifte doen, en als het IP nummer bekend is, van wie het gepost heeft, kan men inderdaad gewoon de persoon traceren, als hij/zij een anonimizer gebruikt heeft word dat weer wat moeilijker, maar zelfs dan kan het vaak nog.

De rest was geruzie in de ruimte.

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 16:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb slechts vermeld dat de mannen vermoedelijk via een duur 0900 nummer een vrouw zoeken, en tenonrechte bij haar kwamen, dus zij gebruikte dit nooit...

De mannen die haar bellen betalen voor iets, en krijgen de verkeerde, en deze vrouw wil daar vanaf.

De firma die dit organiseerde verdient per gesprek dus goed of fout, het maakt niet uit, en dat is het probleem, wie is deze firma, en hoe pakken we hun aan.

Het zijn dus niet de mannen die bellen en betalen maar iemand die haar nummer heeft aangemeld, en ze weet niet waar en hoe te stoppen!

Een valse aanmelding dus!

Omdat sommige Nederlanders slecht lezen en te snel oordelen wil ik soms liever gewoon Rus blijven... Eerst alles goed lezen, dan pas antwoorden als je nog wat kunt toevoegen, en ik vermoed dat alles al meerdere keren verteld is... dubbel hoeft niet.

Als zij meer wil zal ze zelf wel reageren, maar vermoedelijk heeft ze genoeg info om het probleem op te lossen, U is dus telaat.

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 17:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

De telefooncentrale geeft geen informatie van een mobiel nummer. Doen ze het wel dan zijn ze strafbaar.

Dan even correctie voor Uzelf over 009 nummer. De politie,brandweer,ambulance diensten worden automatisch NOOIT geblokkeerd door de KPN als u opgegeven heeft om een blokkering van de sex cq 009,09 nummers. Wees dus niet bang die belangrijke nummers worden vrij gehouden omdat het geen "stalkers"zijn.

Alleen maar om even wakker te worden.

Als U mij betieteld als "schreeuwer"dan moet U eens eerder goed nadenken wat U allemaal kan doen met een 009,09 nummer en wat daar de gevaren van zijn. Kijk op internet en er zijn duizenden goede tips. Zoek via www.googl.nl

gr, Rob E

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 19:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Met een"schreeuwer" wordt bedoeld dat iemand al zijn tekst in hoofdletters schrijft. Dat is onbeleefd en niet nodig............

ve
door verwijderd - Nov 20, 2006 om 19:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

dit zijn ziekelijke mensen die u dit flikken .Het geen wat je kan doen is dat je het betreffende bedrijf een mail stuurt en een verzoek doet om het er gauw af te halen en dreig maar met maatregelen hoor.
Zij kunnen namelijk zien wie dit gedaan heeft hoor ik houd zelf ook sites bij (niet voor 18+ hoor) en ik kan ziekelijke mailtjes er zo af halen en kan de gene die dit doet traceren hoor dus laat je niet zo maar met een kluitje in het riet sturen .
veel sterkte met dit probleem.

ve
door verwijderd - Nov 21, 2006 om 01:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een geleuter hier allemaal, zeg!!   Als 6e berichtje heeft jeanny36 al gemeld:

Hartelijk dank voor je antwoord, ik moet morgen aangifte gaan doen, en de politie neemt zo'n zaken dus echt wel serieus! Ik heb de beheerder van die site gemaild, en desbetreffende advertentie's zijn nu verwijderd!

Maar nee, we keutelen maar door!!!'Ik kan nou niet bepaald zeggen, dat Vara Kasa de voortgang van deze/andere topics in de gaten houdt.

ve
door verwijderd - Nov 21, 2006 om 03:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

ga dan ergens anders heen en ga daar uw beklag doen. Deze forum[s] zijn prima en het is om elkaar te helpen, maar u bent schijnbaar niet zo'n figuur.

Dus zoek wat anders op en laat anderen met rust.

Echt beterweters.

ve
door verwijderd - Nov 21, 2006 om 20:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is mij ook een jaar geleden overkomen. de enige en snelste oplossing:

Ga naar je telefoonwinkel en binnen 3 uur (met een beetje aandringen en begrip van de "Tellme")heb je een ander nummer. is even lastig voor je administratie maar met het rondsturen van visitekaartjes ben je zo overal vanaf.

Succes

ve
door verwijderd - Nov 21, 2006 om 20:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas heeft de Kassa redactie en ook diverse andere niet eerst alles goed gelezen, als in 6e bericht was het opgelost... dus alle hierna zullen niet gelezen worden. ook vele verkeerde antwoorden, als ik 0900 schrijf en iemand maakt daar 009,09 van???

Eerst alles goed lezen, en dan zie je dat je als bedrijf liever geen nieuwe nummers wilt... ik weet het met 18 winkels... dus kan niet meer..

Als iedereen eens rustig alles gaat lezen en je ziet zowel de goede als de foute antwoorden, en dan zet je jezelf niet voor schut met onzin antwoorden..

Een foutje door slechte vragen kan nog, maar helaas, door de nieuwsbrief vermelding nog veel onzin binnenkort.. maar beter elders even een leuke niet beantwoorde vraag zoeken.. er is zoveel meer.

Een ervaren Expert (een van de vele)