du
door duikel Mar 10, 2009 om 19:15
Computers & telefonie

ONLINE

Wie heeft er ervaring met ONLINE, ik zit er aan te denken om over te stappen naar ONLINE maar ik heb geen zin in allerlei problemen vandaar mijn vraag.

972 8 Rapporteer

edwardus
door edwardus - Mar 10, 2009 om 20:04
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Er zijn vast al miljoenen ervaringen met Online te vinden als je een beetje moeite doet om ernaar te zoeken. Bijvoorbeeld op http://online.gebruikers.eu/

chris74
door chris74 - Mar 10, 2009 om 20:06
564 Antwoorden / 44 Vragen

Denk er heel goed over na. Het ligt er ook aan in welk deel je van Nederland woont, want ONLINE is niet overal bereikbaar. Als je via de online site een postcode check kan doen, Zou ik aanraden eerst dat te doen voordat je iets gaat bestellen. Dan weet je zeker of ONLINE op uw adres leverbaar kan zijn.

ht
door htn23 - Mar 11, 2009 om 23:58
1 Antwoorden / 2 Vragen

alleen de telefonie van online is slecht vind ik . regelmatig en daar bedoel ik mee 2-3 keer per dag resetten is op enkele dagen geen uitzondering. de klantensevice is de vraagbraak het enigste wat ik wijzer ben geworden is dat er een ruisje op de lijn zit. mijn ervaring met de adsl lijn is goed.

de
door demajoor - Mar 21, 2009 om 16:32
2 Antwoorden / 1 Vragen

NIET DOEN!!!!

zowel internet als telefonie zijn zeer slecht het modem valt elke keer weg en als je dan belt met hun houden ze je een uur aan de lijn a 15 cent per minuut om dan te zeggen dat er geen router tussen het modem en de pc mag zitten nu had ik dus al een draadloze router toen ik ziggo nog had en nooit problemen mee gehad alleen ziggo werdt mij iets te duur vandaar dat ik overgestapt ben naar online maar ik heb nog nooit zoveel spijt gehad als van deze overstap mijn abonnement kan niet worden opgezegd voor januari 2010 nou al moet ik er mee naar de rechter echt waar want voor deze kwaliteit ga ik dus echt niet een jaar betalen

edwardus
door edwardus - Mar 21, 2009 om 17:44
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Deze reactie is wel érg ongenuanceerd. Met een router ertussen loop je inderdaad het risico geen verbinding te hebben als je het niet op de juiste manier hebt ingesteld. Dus ... eerst kijken of je verbinding hebt zonder de router ertussen, daarna kun je je provider pas beschuldigen.

edwardus
door edwardus - Mar 21, 2009 om 17:47
6844 Antwoorden / 14 Vragen

... en kom niet met het argument aan van "nu had ik dus al een draadloze router toen ik ziggo nog had en nooit problemen mee gehad" want een kabelmodem (=géén router) en een adsl-voip-modem (=óók een router) zijn 2 heel verschillende dingen.

de
door demajoor - Mar 21, 2009 om 18:56
2 Antwoorden / 1 Vragen

nou zonder router ertussen doet hij dus ook vreemd telefoon valt ook telkens weg en daar zit de router toch niet tussen

het is dat ik nog ruim 10 maanden aan het contract vast zit anders had ik dat al lang ontbonden misschien weet iemand daar een oplossing voor ???

edwardus
door edwardus - Mar 21, 2009 om 19:00
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Dat was de nuancering die ik graag hoor ;)
Kijk maar eens op het Online Gebruikers forum of het een veel voorkomend probleem is en of er een oplossing voor is.