ge
door gervenj Aug 18, 2005 om 21:21
Computers & telefonie

Ontvangs

Hallo ik heb een abonment afgesloten voor 32.50 euro per maand bij orange maar bij mijn thuis heb ik haast geen net werk dus ben ik onbreikbaar. wat moet ik doen ik betaal toch dat ik bereibaar moet zijn ik heb er over gebelt de klacht ids bekent maar ze kunnen er nog niks aan doen lich aan de zend mast wij vallen er haast buiten . Dan praten zij je ben over al bereikbaar . wat moet ik doen

282 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

joostw
door joostw - Aug 18, 2005 om 22:33
22 Antwoorden / 2 Vragen
0

Voortaan eerst bekijken of je vanuit jou woonplaats en de plekken waar je veel vandaan zal bellen cq.gebeld zal worden genoeg bereik hebt.


Het is al jaren bekend dat niet alle providers een totaaldekkend netwerk hebben.


Als je niet in de koopovereenkomst hebt staan dat je een totale dekking hebt, of in ieder geval in jou woonplek,kun je er niets tegen beginnen.


Sorry, maar het is niet anders.


Rest nog de mogelijkheid om op de goedwillendheid van de provider te hopen om het contract nietig te verklaren, maar de kans dat dat gebeurd is kleiner dan de kans om de postcodeloterijzomerkanjer te winnen.

ta
door talea - Aug 18, 2005 om 23:03
9 Antwoorden / 1 Vragen
0

Geen enkele provider garandeert 100% dekking maar wanneer de dekking echt heel slecht is kun je binnen 24 uur je contract laten annuleren.

annaknoop
door annaknoop - Aug 19, 2005 om 08:33
22 Antwoorden / 2 Vragen
0

mijn dochter had dat ook wij hebben uitgeprobeert met verschillende toestellen en met nokia heeft ze vrij goed ontvangst nou .het is bij u ook uit te proberen afz  annaknoop

mi
door mirjamrypma - Sep 10, 2005 om 14:01
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

hallo ik heb ook orange al een paar jaar ben niet verhuisd maar ineens heel slecht bereik binnen enbuitenshuis orange doet hier helemaal niets aan abonnement opzeggen maar dan moet je ook nog aan je opzeg termijn voldoen terwijl je dank zij hun niks meer aan je mobiel hebt

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

No
Noa44evan! - Sep 22, 2024 om 15:46
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb  betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig 
Graag Uw reactie hierover. 


              m.vr.gr. John Q. 

Lees meer

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer