ma
door martin1942 Jul 31, 2007 om 22:42
Computers & telefonie

Ook boos op Casema?

Abonnees kregen een geadresseerde folder in de bus, waarin werd aangekondigd dat Caseme per 1.7.2007 verbeteringen zou toepassen. In de meeste gevalen betekende dat van 2 naar 5 email adressen, en meer homepageruimte, enz. Mooi.


Maar toen ik en een andere Caseme abonnee extra email adressen wilden aanmaken, bleek dat niet te kunnen. En ook aan de homepageruimte was niets veranderd. Tja, we hebben Orange, via Casema. What's in a name, vroeger heette het Wanadoo, ook via Casema. De doos met het modem is van Casema, de betaling gaat naar Casema. Ik vind het dus boerenbedrog.


Het betekent in feite dat mensen die later een abonnement genomen hebben, nu meer krijgen voor minder geld. Want de kosten zouden ook omlaag gaan. (dat laatste heb ik nog niet goed kunnnen zien, kan pas als er een rekening komt) Zo ga je toch niet met je klanten om, is het wel? Ik heb ze dan ook een brief geschreven. Ik roep iedereen die in dezelfde situatie is, dat ook te doen.

235 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Aug 1, 2007 om 11:11
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nee hoor, ik ben niet boos op Casema. De aangekondigde veranderingen zijn bij mij correct doorgevoerd. Dus grotere homepageruimte enz.. Ook de verlaging van het abonnementsgeld was op de laatste nota zichtbaar.

ve
door verwijderd - Aug 1, 2007 om 11:24
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Martin, ook ik heb nog een @orange en inderdaad de site van orange is helemaal nog niet aangepast op meerdere mailadressen. De Orangeklanten zijn blijkbaar een ondergeschoven kindje geworden van Casema!


ve
door verwijderd - Aug 1, 2007 om 11:25
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

U heeft dus niet Casema als provider, maar Orange.
U kunt het beste overstappen als u van de voordelen van Casema wilt profiteren.



ve
door verwijderd - Aug 1, 2007 om 11:30
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Onzin! Ik ben een Wanadooklant van het 1e uur, in die tijd leverde Casema nog niet eens internetdiensten van @Casema! En dan zou ik nu moeten overstappen - met al het gedoe er om heen - omdat Casema blundert? Dacht het niet.


ve
door verwijderd - Aug 1, 2007 om 11:32
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

P.S. OOK de orangeklanten profiteren trouwens v.d. veranderingen, alleen wordt er niet aan gedacht de orangesite ook aan te passen.


ve
door verwijderd - Aug 1, 2007 om 15:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nog maar iets ter verduidelijking, of ter verwarring: dit staat in de Casema folder:


"Heeft u Casema Multi of Orange Basic" - dan veranderen er dingen", zoals 5 email adressen enz.


Welnu, ik heb Orange Basic, tot voor kort à 32,95 per maand, en dat zou nu 29,95 worden.


Daarboven staat nog, klein: "Heeft u een abonnement op Casema Internet? Dan hebben wij goed nieuws voor u - enz."


Nou, wat heb ik nou? Toen er nog alleen Wanadoo was, en alleen dit het standaard pakket, was nam ik dat - van Casema. Nogmaals, ik betaal ook aan Casema.


Dus, als je internet regelt via Casema, dan heb je toch een abonnement? Er staat toch ook dat het voor òf Casema Multi òf voor Orange geldt?


Mensen, doe je beklag, want als ik als enige klaag maakt dat minder indruk van wanneer er veel klachten binnnekomen.


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer