to
door toys Mar 20, 2013 om 21:37
Computers & telefonie

Op zoek naar een draadloos alarm systeem

Beste Kassa leden,

Op dit moment ben ik op zoek naar een draadloos alarm systeem (ip) wat met een android app te bedienen is. (het in en uitschakelen van het alarm + meldingen ontvangen)
Dit om de snelle inbreker af te schrikken.

Ook zou het fijn zijn als hier een rookmelder op aangesloten kon worden dat er in geval van brand een melding door komt.

Het is voor mij belangrijk dat ik een aparte draadloze set heb voor bij de deur en daarnaast een module welke ik op een andere plek op mijn router kan aansluiten.

Ik vind het belangrijk dat er geen maandelijks abonnement aan vast zit.

Diverse systemen heb ik langs zien komen namelijk:
Verisure. (exact wat ik zoek alleen dan zonder maandelijkse kosten)

ccmusdo (ben nog aan het kijken naar de mogelijheden... er is erg weinig info over te vinden)

Woonveilig (niet volledig te gebruiken zonder abonnement)

Ook heb ik veel systemen bij conrad gezien maar dat is toch niet wat ik zoek.

Wat ik mooi vind aan verisure is dat er ook direct een foto naar de smartphone gestuurd word zodat je direct kan zien wat er aan de hand is. (inbraak/brand/vals alarm).

Weet iemand of er een soort gelijk systeem is zonder maandelijkse kosten?

Bedankt voor de moeite

46805 21 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 20, 2013 om 22:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Om een "snelle" inbreker af te schrikken, hebt u meer aan goed hang- en sluitwerk, dan aan een inbraaksysteem.

Want dan krijgt u een melding van een inbraak en u bent 10 kilometer verderop. Voordat u er bent, is hij vertrokken met uw spullen.

ve
door verwijderd - Mar 21, 2013 om 01:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zonder kosten of abonnement?

Dream on.

ve
door verwijderd - Mar 21, 2013 om 03:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vergeet ook het alarm op het glas niet?!

"Ik vind het belangrijk dat er geen maandelijks abonnement aan vast zit." Gratis dús!

Zoek verder en gij vindt uw systeem wel met al uw wensen!

ve
door verwijderd - Mar 21, 2013 om 07:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

tijger1 schreef op woensdag 20 mrt 2013, 22:42: Om een "snelle" inbreker af te schrikken, hebt u meer aan goed hang- en sluitwerk, dan aan een inbraaksysteem.

Want dan krijgt u een melding van een inbraak en u bent 10 kilometer verderop. Voordat u er bent, is hij vertrokken met uw spullen.

Hang en sluitwerk is in orde...maar een ruitje hebben ze zo intetikt. Een sirene zal een inbreker niet waarderen. Het is natuurlijk geen preventie maar vind het wel prettig als dit extratje aanwezig is.

wittechoco schreef op donderdag 21 mrt 2013, 01:22: Zonder kosten of abonnement?

Dream on.

Gewoon met eenmalige aanschafkosten. Heb geen behoefte aan een meldkamer.

wolfgang wölfe schreef op donderdag 21 mrt 2013, 03:01: Vergeet ook het alarm op het glas niet?!

"Ik vind het belangrijk dat er geen maandelijks abonnement aan vast zit." Gratis dús!

Zoek verder en gij vindt uw systeem wel met al uw wensen!

Ben aan het zoeken... een duwtje in de goede richting naar eens systeem zou fijn zijn..

Kwam ook een systeem van abus tegen. Heeft ook wat ik zoek kan ik nog overwegen.

ve
door verwijderd - Mar 21, 2013 om 09:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Natuurlijk eenruitje is zo ingetikt. Maar als de inbreker dan zijn hand naar binnen kan steken, moet daar niet een gewoon raamhandeltje of knip zitten. Anders daar een rekje of rooster voor schroeven. Dubbel glas is ook nog niet zo eenvoudig in te tikken

Bij veel woninginbraken is het zo, dat er iets open staat, of men gast overdag even weg en doet de deur niet op het nachtslot. Of men vergeet een bovenlichtje dicht te doen. Of een gammel slot op de achterdeur.

Die snelle gelegenheidsinbreker is dan zo binnen.

ve
door verwijderd - Aug 9, 2013 om 17:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

toys schreef op woensdag 20 mrt 2013, 21:37: Beste Kassa leden,

Op dit moment ben ik op zoek naar een draadloos alarm systeem (ip) wat met een android app te bedienen is. (het in en uitschakelen van het alarm + meldingen ontvangen)
Dit om de snelle inbreker af te schrikken.

Ook zou het fijn zijn als hier een rookmelder op aangesloten kon worden dat er in geval van brand een melding door komt.

Het is voor mij belangrijk dat ik een aparte draadloze set heb voor bij de deur en daarnaast een module welke ik op een andere plek op mijn router kan aansluiten.

Ik vind het belangrijk dat er geen maandelijks abonnement aan vast zit.

Diverse systemen heb ik langs zien komen namelijk:
Verisure. (exact wat ik zoek alleen dan zonder maandelijkse kosten)

ccmusdo (ben nog aan het kijken naar de mogelijheden... er is erg weinig info over te vinden)

Woonveilig (niet volledig te gebruiken zonder abonnement)

Ook heb ik veel systemen bij conrad gezien maar dat is toch niet wat ik zoek.

Wat ik mooi vind aan verisure is dat er ook direct een foto naar de smartphone gestuurd word zodat je direct kan zien wat er aan de hand is. (inbraak/brand/vals alarm).

Weet iemand of er een soort gelijk systeem is zonder maandelijkse kosten?

Bedankt voor de moeite

ve
door verwijderd - Aug 9, 2013 om 17:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

NOOOIT ZAKEN DOEN MET HOMESAFETY OF VERISURE !!!

Mijn alarmsysteem is aangeschaft via HomeSafety, (tegenwoordig Verisure) en is eigendom van mij, echter heeft HomeSafety uit commerciële belangen hier heel slim een installatiecode op geplaatst waardoor ik niet bij de instellingen kan. Het systeem is dermate gebouwd dat je de dienstverlening van HomeSafety niet nodig hebt maar zelf een tel nr in het systeem kan plaatsen, indien het alarm systeem afgaat wordt je automatisch gebeld.

Zonder de installatiecode kan je niets veranderen aan het systeem, meerdere malen gevraagd naar de code en helaas draaien ze hier steeds omheen. Ze geven de code met geen man of macht af, zo verdient HomeSafety bakken met geld.

Contract opgezegd, liep gewoon door, rekening geblokkeerd, uiteindelijk ben ik van ze afgekomen.
Wat mij betreurt is dat het een zeer louche bedrijf is, en dat ze de afspraken niet nakomen, absoluut nooit zaken mee doen, het is weggegooid geld.

Gr. Iwan

Diverse systemen heb ik langs zien komen namelijk:
Verisure. (exact wat ik zoek alleen dan zonder maandelijkse kosten)

ccmusdo (ben nog aan het kijken naar de mogelijheden... er is erg weinig info over te vinden)

Woonveilig (niet volledig te gebruiken zonder abonnement)

Ook heb ik veel systemen bij conrad gezien maar dat is toch niet wat ik zoek.

Wat ik mooi vind aan verisure is dat er ook direct een foto naar de smartphone gestuurd word zodat je direct kan zien wat er aan de hand is. (inbraak/brand/vals alarm).

Weet iemand of er een soort gelijk systeem is zonder maandelijkse kosten?

Bedankt voor de moeite

ve
door verwijderd - Feb 13, 2014 om 12:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Toys,

Heb sinds twee jaar het verisure systeem.
Zoals U aangeeft vindt U het mooi dat er een foto naar U iphone gestuurd wordt.
Dit is niet het geval i.v.m privacy bepalingen bla blah blah. dus je ziet zelf helemaal niks.
Ze hebben maar 1 abonnement en dat kost per maand maar liefst 27,47 euro
Daarvoor bellen ze als het alarm afgaat en sturen diensten als er daadwerkelijk iets
aan de hand is.
Ik ben zeer ontevreden omdat bij het afsluiten van deze koop dit geheel anders verteld is.
Men zou een meldkamer hebben maar als men echt volledig de dienst wilde hebben zat er
ook een bewakingsdienst bij. Zou er onraad zijn dan kwam de bewakingsdienst ter plekke
destijd (nu twee jaar geleden ) zou dit contract na 1 jaar afgezegd kunnen worden in de veronderstelling dat als er alarm is er dan naar u eigen telefoonnummer gebeld worden.
Nu blijkt dat het alarmsysteem nutteloos wordt en er alleen een emailtje of smsje gestuurd meer niet.
Daar zit je nu met een heel duur systeem destijds voor 749 euro gekocht .
4 x magneetcontacten 2 bewegingsmelders met foto detectie ( foto's zie je nooit ) 2 bedieningspaneeltjes en 2 rookmelders met een VBox en 4 magneten een zeer duur na
wat ik dacht een mooie zeer complete oplossing.
Mooie verdienste een nutteloos alarmsysteem aanschaffen voor 749 euro maar dan ook (tja eigenlijk verplicht) meer dan 300 euro kwijt zijn aan een alarmdienst dus na 5 jaar ben je eventjes 2250 euro kwijt kassa ... Momenteel heb ik de abonnements- dienst opgezegd.

Erg ontevreden over dit systeem.

Groetjes Michel

ve
door verwijderd - Feb 13, 2014 om 12:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

TIP:
http://www.homewizard.nl/

Dit is wellicht precies wat U bedoeld.

Groetjes Michel

ve
door verwijderd - Feb 13, 2014 om 14:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

De werkende link : https://www.homewizard.nl/

ve
door verwijderd - Feb 13, 2014 om 14:09
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Feb 13, 2014 om 14:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het gaat even niet goed.

Opnieuw proberen.

Link : https://www.homewizard.nl/

ve
door verwijderd - Feb 13, 2014 om 14:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hopelijk werkt deze link wel.

Link : https://www.homewizard.nl

ve
door verwijderd - Feb 13, 2014 om 15:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sinds kort heb ik een alarmsysteem uitgezocht, gekocht en zelf geinstalleerd. Er zijn even wat weetjes bij de installatie maar ben zeer tevreden over dit systeem.

nog nooit een loze melding gehad en dit systeem stuurt ook push berichten / foto's naar een mobiele telefoon bij alarm (via de app)

Op dit moment heb ik de Risco Agility 3.

http://www.riscogroup.com/products/solution/39

ve
door verwijderd - Feb 24, 2014 om 15:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

[edit - redactie. Het plaatsen van links en teksten van promotionele of commerciële aard is niet toegestaan op ons forum]

ve
door verwijderd - Jan 12, 2015 om 09:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Toys,

Bent u nog steeds tevreden met het alarm systeem? Waren hier geen abonnementskosten aan verbonden? Wel bijzonder, want ze bieden wel een Cloud service aan. Dat zou doen vermoeden dat daar kosten aan zitten.

Zou u kunnen aangeven waar u het alarmsysteem gekocht heeft?

ve
door verwijderd - Jan 12, 2015 om 18:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte Heer,
Ik zou een Integra centrale van Satel nemen dit is een echt Domotica alarm en heeft alle funties aanwezig die u wenst en tevens nog veel meer dit is een zeer professioneel alarm en zeer betrouwbaar het kan alles zelfs waterdetectie echt alles.

ve
door verwijderd - Jan 12, 2015 om 18:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Rogierd,

Het klopt dat het een cloud service is. Het is volledig gratis.

Ik weet niet of ik de naam mag noemen van het bedrijf maar als je hier op googled staat ie bovenaan.

risco agility 3 allround

ve
door verwijderd - Jan 12, 2015 om 18:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heel erg bedankt voor je feedback. Ben ik erg mee geholpen. Ik ga hem googlen. Bedankt!

ve
door verwijderd - Jan 12, 2015 om 19:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mocht je er niet uitkomen kun je altijd contact opnemen mijn bedrijfsnaam is bijna hetzelfde als de importeur maar dan begint met B je kan ze bellen zitten in Purmerend en kunnen mij erg goed.

ve
door verwijderd - May 6, 2015 om 16:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Toys,

Even een vraag nog over dit alarmsysteem.....is de montage zelf te doen?

En ook de prijs die je ervoor betaald hebt. Ik heb een offerte ontvangen van rond de 1300

Dit lijkt mij aan de hoge kant. Mail anders even prive.naar: jdbesten@hotmail.com

Ik hoor graag van je.

Mvg Jan