pi
door pienter Dec 21, 2004 om 12:33
Computers & telefonie

Oplichting? of "normaal" zakendoen?

Door de loop der jaren is het "normaal"geworden dat vooral grote bedrijven en overheden kosten berekenen voor diensten die niet geleverd worden. Denk vooral aan het verplicht inbellen op een 0900-nummer  voor  "service en informatie". 


Overheden met een tekort aan personeel gebruiken deze "service" als een melkkoe om mensen geld uit de zak te kloppen. Een typisch voorbeeld hiervan is de IND. Maar ook de telefoonbedrijven, service providers, etc. etc. maken zich hieraan schuldig! VIA DE TELEFOON BETALEN VOOR EEN SERVICE DIE NIET GELEVERD WORD! HOUD DE KLANT ZOLANG MOGELIJK AAN DE LIJN IS DE OPDRACHT!! ELKE MINUUT IS KASSA!!! En dat duizenden keren per dag! Tel uit je winst!


Het verbaast mij dan ook ten zeerste dat er, behalve wat geneuzel, er geen enkele organisatie, consumentenbond, kassa, radar, politieke partij of wie dan ook een vuist kan maken om aan  deze oplichtingspraktijken een einde te maken! Er word weer eens "gedoogd" met alle ellende van dien.


pienter

237 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Dec 21, 2004 om 12:58
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste pienter, Wat is uw vraag ? Als u over dit onderwerp wilt discussieren kunt u het beste naar Forums gaan en daar zelf een forum openen. Groeten - PML

ve
door verwijderd - Dec 21, 2004 om 13:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag pienter,


Allereerst iets over het gebruik van deze site. Je hebt je bericht geplaatst in de rubriek "vraag en antwoord". In werkelijkheid stel je geen vraag maar vraagt medeconsumenten te reageren op je stelling. Dan is het de bedoeling om een nieuw forumitem te starten. Klik op de knop FORUMS (in het rijtje linkerzijde) klik daarna op de knop ZELF EEN FORUM STARTEN ( rechts bovenaan) en plaats je bericht. Nu even terzake. Ik ben het 100% met je eens dat deze moderne graaicultuur ontoelaatbaar is en begrijp zelf ook niet dat de grote consumentenverenigingen hier niets aan doen. Sterker nog, ze doen hier zelf soms aan mee. Wellicht dat je jouw item ook op de RADARsite en de Consumentenbondsite kunt zetten. Hoe meer bekendheid je er aan geeft, hoe eerder de kans dat je veel reacties krijgt en mogelijk actie van consumentenverenigingen. Sukses, groeten, Ton. 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mc
mcp - Sep 24, 2024 om 17:48
Voeding & gezondheid

Gaan blikjes fris en blikjes bier sneller stuk of lek dan vroeger?

Wij hebben al drie keer de laatste zes maanden een lek blikje Cola, Heineken of Amstel gehad. Tas nat en keukenvloer plakkerig.
Het lijkt alsof het staal/aluminium anders is. Dunner waarschijnlijk.
Hebben anderen dat ook ervaren?

Anecdote: vroeger maakten we er bij een feestje een sport van om een leeggedronken blikje helemaal in te knijpen. De meeste lukte het met een hand. ... Lees meer

ru
rugen - Sep 23, 2024 om 08:32
Garantie & verzekeringen
Ma
Marduy - Sep 24, 2024 om 10:58
Auto & vervoer
Lange leveringstijd accu 3-wielscooter, is er recht op vervangend vervoer?

Lange leveringstijd accu 3-wielscooter, is er recht op vervangend vervoer?

Mijn dochter maakt gebruik van een electrische driewielscooter IVA T3 . Deze is iets meer dan twee jaar geleden nieuw aangschaft mbv een PGB. Helaas is de accu er mee opgehouden. Zij is afhankelijk van deze driewielscooter om naar haar dagbesteding te gaan. 6 weken geleden is de accu van haar scooter er mee opgehouden. Eerst waren er leverinsgsproblemen vanuit de importeur, daarna was de goede ac ... Lees meer