ol
door olympicton Sep 18, 2008 om 10:24
Computers & telefonie

Opvreten zinnen

Ondanks allerlei systeemherstel en dergelijke hele irritante storingen;

1. als ik iets copy, en dan later een hoofdletter via shift doe, krijg ik die geplakte tekst tig keer achter elkaar.

2.als ik een fout in een woord wil herstellen, wordt de halve zijn opgevreten, bedoel dus dat  het woord/letter dat ik verwijder ,de volgende letters verwijderd worden , en ik dus de halve zin opnieuw moet schrijven, zelfde met spatie aanbrengen verwijderd eerste letter, en als je die intikt, worden de volgende weer weggehaald. Heel irritant

610 6 Rapporteer

stacey
door stacey - Sep 18, 2008 om 10:51
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Heeft iets te maken met je instelling, hij staat nu op Overwrite en hij moet op Invoeren staan.

Nou weet ik alleen niet helemaal meer waar het (terug) te vinden ;-(

ff zoeken, of wellicht weet een ander het uit zn hoofd ofje het zelf te vinden.

stacey
door stacey - Sep 18, 2008 om 11:05
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Bij Word staat onderaan de pagina klein vakje met OVR of UIT daar moet je even op klikken om te wijzigen, bij programma op mn werk stond dit in de taakbalk dus afhankelijk van welk programma je gebruikt wellicht, ik ging eigenlijk even uit van Word

ol
door olympicton - Sep 18, 2008 om 11:23
63 Antwoorden / 16 Vragen

kan het te maken hebben met Chinese software die shortcuts gebruikt voor karakters? Powerword van Kingsoft of Boshiamy Liu2006?

stacey
door stacey - Sep 18, 2008 om 11:34
10352 Antwoorden / 12 Vragen

geen idee, ik ben verder niet zo`n computerslimmerik ;-) dat programma ken ik ook niet. Maar bij shortcuts breekt hij toch af volgens mij is dat weer iets anders dan opvreten/overschrijven van tekst, dus lijkt me niet.

ol
door olympicton - Sep 18, 2008 om 11:38
63 Antwoorden / 16 Vragen

stacey, is me trouwens een raadsel waar die dubbelpost vandaan komt, ik zie bij sommige vragen 20-dubbelpost staan....

stacey
door stacey - Sep 18, 2008 om 12:10
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Ligt aan de site, komt wel vaker voor, laatste tijd weer wat vaker heb ik het idee.