si
door sikje May 8, 2005 om 10:46
Computers & telefonie

Opzeggen 12move SPOED!!!

Ik heb afgelopen woensdag voor mijn schoonmoeder een inbelverbinding gemaakt via 12move budget á 0,00 per maand. Tot mijn grote schrik zie ik later dat dit een abbonnement is van `1 jaar. Je kan wel binnen 7 dagen opzeggen mits je geen diensten hebt geactiveerd. Nu heeft ze wel al geprobeerd een aantal mailtjes te versturen. Is het opzeggen dan nu nog wel mogelijk? Het is namelijk de bedoeling dat ze via een andere provider op internet gaat maar we moeten wachten op haar gegevens. Ik heb contact gehad met hun en zei zeiden zoland we niet inbelden we geen kosten hoeven te betalen.Wat gebeurt er als we via de andere provider gaan inbellen en niet meer via 12move.

226 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - May 8, 2005 om 11:04
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tikkeltje overdreven deze post vier keer te plaatsen.

ve
door verwijderd - May 8, 2005 om 11:31
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat is het probleem als de kosten € 0,00 per maand zijn?



GSM





ve
door verwijderd - May 8, 2005 om 12:57
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

vandaar dat die site niet te breiken is als iedereen zijn vraag 2 3 of zelfs 4 keer post!!!

ve
door verwijderd - May 8, 2005 om 18:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Sikje,



Wat is het probleem dan...?

Je hebt dan wel een 'abonnement' van één jaar, maar dat kost dus niets
en je hoeft deze ook helemaal niet te gebruiken als je dit niet wilt.

Mocht het zo zijn dat er na het eerste jaar wél kosten in rekening
gebracht gaan worden, dan zeg je nu of binnenkort gewoon dit abonnement
alvast weer op.



En dat abonnement bij die andere provider is geen enkel probleem, die
kun je gewoon gebruiken, er gebeurt dus niets bijzonders als je via hen
gaat inbellen.

Je kunt namelijk net zo veel inbelaccounts aanmaken als je zelf wilt.



Het is gelukkig voor jou geen ADSL-abonnement... ;-)



Groet,

Enterprise.





ve
door verwijderd - May 9, 2005 om 02:50
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

elk bedrijf dient wettelijk 7 werkdagen bedenktijd aan te houden, ongeacht of dat u reeds van de dienst gebruik heeft gemaakt of niet.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mi
michelcolman - Aug 29, 2024 om 10:33
Winkels & webshops
Bartels Tilburg levert niet en reageert niet op vraag om terugbetaling

Bartels Tilburg levert niet en reageert niet op vraag om terugbetaling

In februari bestelde ik op de website van Bartels Tilburg speakers voor 1500 euro, "voor 18:00 besteld, vandaag verzonden". Daarna kreeg ik bericht dat het wat langer ging duren, week 11, daarna week 14 of 15, daarna "we hebben wat leveringsproblemen maar maak u geen zorgen, ze komen er zeker aan hoor". Intussen zijn we 6 maanden verder, ik heb al ettelijke berichten gestuurd langs allerlei wegen ... Lees meer

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

Pu
Pumuckl_NL - Sep 16, 2024 om 10:36
Auto & vervoer

Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour

Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?




 



... Lees meer