ko
door koffie40 Sep 10, 2008 om 13:04
Computers & telefonie

Opzeggen abonnement

Ik ben al jaren gebruiker van Orange. Nu kreeg ik laatst een brief met de mededeling dat Orange wordt overgenomen door T-Mobile. Sinds dat is heb ik totaal geen bereik meer met mijn mobiel. Terwijl anders wel. Nu word mij gezegd dat ik er niet vanaf kan omdat mijn abonnement nog loopt. Maar ik heb contract met Orange en niet met T-mobile. Ik  heb hier niet voor gekozen. Weet iemand raad?

618 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

soepkiep
door soepkiep - Sep 10, 2008 om 13:31
529 Antwoorden / 75 Vragen
0

als orange en t-mobile samen gaan , en u wilt dit niet mag u het abonnement stop zetten. u heeft hier niet om gevraagd. ik zelf heb t-mobile en ik moet zeggen ik heb ook vaak geen bereik meer wat eerst wel was. ik heb gelukig geen abonnement ik kijk het nog even aan en anders ga ik daar ook bij weg. daar betalen we niet voor dan wel en dan niet bereik

kiran
door kiran - Sep 10, 2008 om 13:44
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@koffie40


"Ik heb contract met Orange en niet met T-Mobile". Maar Orange is nu T-Mobile dus heeft u met hun te maken.


Algemene voorwaarden/klacht aanbieder


Klacht aanbieder


Weet niet hoe lang die brief geleden is, maar anders kan u er gelijk vanaf, zo niet, dan contact met T-Mobile maken en het probleem laten oplossen. Mocht dat onverhoopt niet kunnen of gaan lukken, kan u het contract laten ontbinden, wegens niet leveren van de dienst.

tdehond
door tdehond - Sep 10, 2008 om 15:32
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Zoals u aangeeft is Orange ingelijfd bij T-mobile.
U kunt dan ook T-mobile in gebreke stellen omdat u sinds migratiedatum van Orange naar T-mobile geen bereik meer heeft.
U geeft T-mobile een redelijke termijn waarbinnen u verwacht dat u gebruik kunt maken van de dienst waarvoor kosten in rekening gebracht worden.
U kunt tevens restitutie van abonnementsgelden vragen over de periode dat u geen bereik heeft bij T-mobile.
zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g:
["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat.

Als t-mobile er niet in slaagt bereik te realiseren binnen deze termijn zegt u op, trekt eventueel toestemming tot automatische incasso in en verzoekt om toezending schriftelijke bevestiging einde contract binnen 14 dagen. Mocht t-mobile hier niet mee accoord gaan, kunt u e.e.a voorleggen aan de Geschillencommissie indien T-mobile hierbij is aangesloten.

Brieven schriftelijk, aangetekend liefst met ontvangstbevestiging verzenden. Kopie van brieven maken mocht u naar de Geschillencommissie moeten.

Het is verstandig in brief aan te geven waar u geen bereik heeft, b.v.  waar u woont en/of werkt.  Dit schijnt T-mobile belangrijk te vinden bij toekennen ontbinding contract zonder dat u dit voorlegt aan Geschillencommissie.

ko
door koffie40 - Sep 10, 2008 om 15:33
2 Antwoorden / 3 Vragen
0

heel erg bedankt voor de antwoorden. ik ga hier zeker weten wat mee doen. Vandaag nog zelfs.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S
S van Homoet - Oct 6, 2024 om 20:41
Geldzaken & recht

Mag een werkgever jou laten betalen voor het tekort aan contract uren

Onze zoon heeft onlangs voor een groot en bekende dierenwinkel keten in Ede gewerkt, hij is daar min of meer 1,5 maand aan het lijntje gehouden met de belofte op een hoger salaris maar uiteindelijk toch weer ingetrokken is, en daarna is weg gepest door zijn leidinggevende, (schelden en speciaal dieet eten weggooien (glutenvrij)), zijn leidinggevende heeft hem steeds eerder laten vertreken en heeft ... Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer