Opzeggen bij orange
ik heb mijn abonnement bij orange 6 maanden voor het einde van het contract opgezegt.
kreeg netjes een brief thuis dat ik een opzegtermijn had van 2 maanden.
na 2 maanden werdt mijn sim kaart afgesloten.
en een week later laatste telefoon rekening.tot mijn verbazing was dit een erg hoge rekening en ik ben aardig wat gewend bij orange.
gebeld naar klanten service en om uitleg gevraagd wat bleek ik moest de laatste 4 maanden van mijn contract in 1 keer betalen.
toen heb ik gezegd dat ik dan ook nog 4 maanden van mijn sim kaart gebruik wilde maken omdat ik er toch voor moest betalen.
dat was niet mogelijk want het telefoon nr. was al vergeven. bellen of briefen schrijven werkt niet komt geen reactie op. mag orange dit zomaar doen???
1. Ik ben bang dat je je abonnement gewoon hebt opgezegd, zonder vermelding van de datum waartegen je hebt opgezegd. Als dat zo is hebben ze "handig" gebruik gemaakt van je fout! Niet netjes vind ik maar formeel wel correct!
2. Als je wel de juiste datum hebt genoemd, zou ik geen stuiver betalen en van hun eisen dat de service zo spoedig mogelijk wordt hersteld. Stel hun dan tevens aansprakelijk voor de kosten die je extra moet maken wegens het ontbreken van het nakomen door Orange van de aangegane verplichtingen. Ik hoop het laatste maar vrees dat het eerste van toepassing is
1. Als je bij het opzeggen van het abonnement geen datum hebt genoemd waartegen je hebt opgezegd, maakt Orange handig gebruik = misbruik van een foutje van jouw zijde. Helaas staan ze dan formeel in hun recht.
2. Als je bij de opzegging wel de juiste datum hebt vermeld of anderzins duidelijk hebt gemaakt, dat je het abonnement nu alvast opzegt tegen het vroegst mogelijk tijdstip waarop jij dat zonder extra kosten kunt beƫindigen.
2. Als je wel tegen de juiste datum hebt opgezegd, is Orange volledig fout bezig. Ik zou eisen (per brief!) dat ze onmiddelijk de service zouden hervatten, ik zou geen cent meer betalen en hen alvast aansprakelijk maken voor alle kosten die jij moet maken omdat ze niet hun verplichtingen nakomen. Ik hoop dit laatste voor je maar vrees het eerste!
Gelukkig 2004!
Ik las je ervaring bij orange en ja het leek wel wat op mijn verhaal. Ik wou ook mijn contract opzeggen bij orange ik belde erheen ze zeiden dat ik in 1e instantie niet van m'n contract afkon. Want ik wou niet betalen voor die slechte diensten ik was niet eens bereikbaar. Ik kon volgens hun het contract direct beeindigen maar dan moest ik inderdaad net als jou voor de rest van het contract vooruit betalen. Dit leek nergens op en ik zei nou laat dan het zomaar zoals het nu is. Ik neem wel een prepaid kaart van kpn waar ik wel op te bereiken ben en betaal door tot het contract afgelopen is wel heb ik vermeld het contract zodra het afgelopen is dan het abonnement omtezetten in ee prepaid kaart. Toen het contract afgelopen was bleek dat ze me hadden afgesloten en niet hadden omgezet in prepaid zoals afgesproken was .ik heb er snel achteraan gebeld en na veel moeite hebben ze mij toch omgezet. Maar ik geef je 1 advies doe alles schriftelijk aangetekent want met mondelingse afspraken daar kom je niet bij orange. Maak van die aagetekende brieven een copie voor jezelf en vermeld ook dat als er afspraken worden gemaakt dat je ook van hun schriftelijk wat op papier krijgt dan kun je er op terugkomen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag een werkgever jou laten betalen voor het tekort aan contract uren
Onze zoon heeft onlangs voor een groot en bekende dierenwinkel keten in Ede gewerkt, hij is daar min of meer 1,5 maand aan het lijntje gehouden met de belofte op een hoger salaris maar uiteindelijk toch weer ingetrokken is, en daarna is weg gepest door zijn leidinggevende, (schelden en speciaal dieet eten weggooien (glutenvrij)), zijn leidinggevende heeft hem steeds eerder laten vertreken en heeft ... Lees meer
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer