ho
door hoppie_1 Nov 15, 2005 om 16:06
Computers & telefonie

Opzeggen lukt zelfs niet bij UPC

Vandaag heb ik geprobeerd om Chello en telefonie op te zeggen. Chello was geen probleem, maar tot mijn verbazing zit ik tot aan juni 2006 vast aan telefonie. Ik ben in juni 2005 verhuisd en had Priority telefonie (oude telefonie van UPC) en deze zou tijdens de verhuizing omgezet worden naar digitale telefonie. Dit was zonder bijzondere voorwaarden werd mij ook nog verteld. Nu blijk ik een jaar aan die dienst vast te zitten. Overigens werkt het voor geen meter. 8 keer modem resetten is geen uitzondering, maar eerder regel.


Hoe kan ik onder dat jaarcontract uit?

257 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ko
door koekman - Nov 15, 2005 om 17:43
18 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ten eerste dien je UPC schriftelijk op de hoogte te brengen dat hun product niet behoorlijk fuctioneert. Doe dit AANGETEKEND!


Stel in de brief een redelijke termijn waarin UPC zijn laatste kans krijgt zijn wan-prestatie te herstellen. (10 Werkdagen is redelijk normaal). Maak tijdens deze periode ook een lijstje waarin je bijhoud welk probleem je op welk tijdstip tegenkomt.


Als de termijn is verstreken, kan je een opzegbrief versturen waarin je per direct (beter van niet), je abbonnement op. Stuur bij deze brief een kopie van het ontvangstbewijs van de ingebreke stelling, en een kopie van die brief mee. UPC heeft nu geen poot om op te staan, als ze je alsnog je abbonnement laten betalen, zijn ze rijp voor de rechtsbijstand.


Opmerkingen (addertjes):


- Als je per direct opzegt, zal de KPN pas enkele weken later weer telefoon aansluiten. Misschien beter om te zeggen per 1 januari.


- Stuur na de 10 dagen, binnen 10 dagen je modems retour, anders zal UPC je E250 vervangingswaarde in rekening brengen (aldus Algemene voorwaarden).

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer