wa
door waja Nov 18, 2005 om 12:49
Computers & telefonie

Opzeggen wanadoo

Mijn vriendin heeft wanadoo als provider, echter ze zit al vanaf 3 november zonder aansluiting omdat er een storing op de telefoonlijn zou zitten.


Wanneer ik voor haar beld naar de helpdesk krijg ikde meest stompzinnige antwoorden zo van: u moet de aansluiting in de muur vervangen en meer van die onzin.


Nu vindt ik dat wanadoo een slecht produckt levert en mijn vriendin wil dan ook bij hun weg, alleen wanadoo wil niet mee werken.


Hoe nu verder?

726 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ko
door koekman - Nov 18, 2005 om 14:10
18 Antwoorden / 0 Vragen
0

Helaas kan ik uit uw vraag weinig technische dingen halen. Maar ik heb het vermoeden dat het neerkomt op het volgende:


Het probleem zou goed kunnen zitten tussen de PC en de Telefoonaansluiting (anders geven ze van Wanadoo uit ook niet dit soort antwoorden). Helaas is Wanadoo hiervoor niet aansprakelijk.


Wat ik zelf zou doen, is iemand uit de vrienden/kennissenkring vragen die écht verstand van zaken heeft (ICT'ers bijvoorbeeld), en deze te laten kijken. Als deze het probleem niet vind, hem/haar laten bellen naar Wanadoo, zodat hij ze eventueel kan tegenspreken als dit nodig mocht blijken.

wa
door waja - Nov 18, 2005 om 21:18
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

De aansluiting tussen de pc en modem is goed, "de pc kan de modem "zien ". maar het schijnt ineens in de wijkcentrale van de ptt tezitten. Het lampje van de lijnsync knippert oranje en soms groen.


Maar al diversen keren gebeld, en steeds weer afgescheept van we zijn bezig,maar er gebeurd niks. Dus willen we weg bij wanadoo het is gewoon een slechte provider en ik zal het ook niemand meer aanbevelen.

re
door renate_b60 - Nov 19, 2005 om 18:31
33 Antwoorden / 10 Vragen
0

Als het lampje oranje/groen knippert kan het ook aan de gebruikersgegevens liggen. En als hij oranje is helpt de stroom er een minuut uit te halen ook nog wel eens. Probeer hetzelfde ook zonder splitter (want misschien is die kapot).


Mocht het toch aan het signaal liggen moet Wanadoo oplossen (ook als het over het KPN netwerk gaat). Immer de verbinding gewerkt heeft zal kpn u ook niet kunnen/willen helpen en moet het echt allemaal via Wanadoo lopen.


Qua opzegging kan ik u niet helpen, want daar zijn ze gewoon ontzettend laks in.

wa
door waja - Nov 19, 2005 om 18:35
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Alles heb ik al gedaan en bij wanadoo erkent men ook dat het aan de telefoonlijn ligt en niet aan de modem of computer.


Maar ik heb het idee dat men niks onderneemt omdat het probleem bij de ptt ligt, en die doen niks om dat zij er geen belang bij hebben.


Ik moet maar afwachten tot vrijdag want dan zouden ze pas contact opnemen.


 

dereactieman
door dereactieman - Nov 19, 2005 om 18:38
6 Antwoorden / 1 Vragen
0

Wat u het beste kunt doen is Wanadoo een aangetekende brief sturen waarin u aangeeft dat u ze nog een bepaalde termijn (bijv. 7 dagen) de kans geeft om uw aansluiting te laten werken, verder geeft u aan dat indien dit niet lukt u uw contract wegens wanprestaties eenzijdig opzegt. Ook al heeft u een jaarcontract dan houd dat natuurlijk niet in dat indien uw abonnement niet werkt u deze gewoon moet aanhouden.

er
door ericdraven - Nov 24, 2005 om 14:08
7 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hoi Waja,


Als je naar het internetproviders-forum van deze site gaat zie je dat ik exact hetzelfde probleem heb als je vriendin. Ook wij (mijn vriendin en ik) zitten sinds eind vorige week zonder internet, ook van Wanadoo (Family abonnement). Ik hoop dat iemand me kan beantwoorden wat er mogelijk mis is c.q. een oplossing heeft.


Succes ermee,


ericdraven

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer