ge
door gerrit56 May 20, 2005 om 19:41
Computers & telefonie

Opzegging Wanadoo

Ik heb vorig jaar in oktober mijn abonnement opgezegd bij Wanadoo. Heb een bevestiging gekregen van KPN dat de aansluiting per 15 april 2005 afgesloten word, conform de voorwaarden van de provider een jaar lid, en een maand opzeg. Ben trouwens 2 jaar lid geweest . In april hield Wanadoo de gehele maand april automatisch af en nu in mei ook.Heb een mail hier over gezonden naar Wanadoo, en die beweren dat mijn kontrakt 18 mei afloopt. Heb ondertussen de bedragen laten storneren door de bank , en de incasso laten blokkeren. Nu kreeg ik mail van Wanadoo , dat ik betalingsachterstand heb. Maar ik hou vast aan de datum van KPN, die ik zwart op wit heb. Ik heb vanaf 16 april Versatel genomen, en krijg daar ook het signaal van, ook ADSL via KPN. Wie kan mij vertellen of ik in me recht sta??


Veel dank alvast


 

146 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - May 20, 2005 om 21:32
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag gerrit56,


De datum waarop KPN de aansluiting heeft afgesloten is alleen belangrijk als die datum exact dezelfde is als de datum waarop je abonnement bij Wanadoo afliep. Die einddatum kun je in de Wanadoo papieren vinden. Is dat 15-4-2005 dan hoef je niet te betalen tot 18-5-2005. Is dat 18-5-2005 dan moet je gewoon je kontractverplichtingen na komen of je dat nu leuk vindt of niet. Vriendelijke groet, Ton.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer