ou
door oudje Jun 4, 2008 om 13:36
Computers & telefonie

Orange ellende

Ik heb een Orange ADSL-Direct abon. en heb een brief ontvangen dat ik overgezet wordt naar ADSL-Extra (d.d. juni 2007) Nu bijna één jaar later een mail ik wordt binnenkort overgezet naar ADSL-Extra.22 mei 2008 een brief bevestiging abon. gegevens en de mededeling dat mijn huidige abon. wordt over gezet. Bij abon. gegevens wordt vermeld dat ik op 21-05-2008 een aanvraag heb ingediend voor ADSL-Extra en dat de abon. periode 12 maanden is. Maar ik heb helemaal niets aangevraagd! Onder ADSL telno staat een tel.no dat ik sinds mijn verhuizing in 2004 niet meer gebruikt en ik heb van Orange hierover een bevestiging ontvangen. Ik heb op 26 mei een aangetekende brief gestuurd dat er foute gegevens in de brief staan en dat ik op de vervaldatum van het abon. opzeg. Geen reactie. Vandaag een brief van Orange dat ik per 28 mei mijn vastelijn bij KPN heb opgezegd en dat ik nu € 9,95 per maand moet betalen voor lijnhuur. Ik heb mijn telefoonabon. bij KPN helemaal niet opgezegd. KPN gebeld en zij weten van niets.Orange gebeld en gelijk nogmaals mijn ADSL abon opgezegd per vervaldatum in augustus. Klantendienst kan mij niet helpen om het probleem op te lossen want alles is in gang gezet. Wie ó wie kan mij helpen om hiervanaf te komen ik weet verder niet wat ik moet doen om deze waanzin te stoppen.

242 1 Rapporteer

si
door sir - Aug 6, 2008 om 15:23
10 Antwoorden / 0 Vragen

Orange (online) komt pas in actie als je een mail naar ze stuur met een cc naar Kassa.

Gebruik anders het volgende mail adress van online van iemand die intern werkt. (ik heb namelijk ook behoorlijk wat ellende met hun)
[edit - emailadres verwijderd door redactie]
Veel succes