ou
door oudje Jun 4, 2008 om 13:36
Computers & telefonie

Orange ellende

Ik heb een Orange ADSL-Direct abon. en heb een brief ontvangen dat ik overgezet wordt naar ADSL-Extra (d.d. juni 2007) Nu bijna één jaar later een mail ik wordt binnenkort overgezet naar ADSL-Extra.22 mei 2008 een brief bevestiging abon. gegevens en de mededeling dat mijn huidige abon. wordt over gezet. Bij abon. gegevens wordt vermeld dat ik op 21-05-2008 een aanvraag heb ingediend voor ADSL-Extra en dat de abon. periode 12 maanden is. Maar ik heb helemaal niets aangevraagd! Onder ADSL telno staat een tel.no dat ik sinds mijn verhuizing in 2004 niet meer gebruikt en ik heb van Orange hierover een bevestiging ontvangen. Ik heb op 26 mei een aangetekende brief gestuurd dat er foute gegevens in de brief staan en dat ik op de vervaldatum van het abon. opzeg. Geen reactie. Vandaag een brief van Orange dat ik per 28 mei mijn vastelijn bij KPN heb opgezegd en dat ik nu € 9,95 per maand moet betalen voor lijnhuur. Ik heb mijn telefoonabon. bij KPN helemaal niet opgezegd. KPN gebeld en zij weten van niets.Orange gebeld en gelijk nogmaals mijn ADSL abon opgezegd per vervaldatum in augustus. Klantendienst kan mij niet helpen om het probleem op te lossen want alles is in gang gezet. Wie ó wie kan mij helpen om hiervanaf te komen ik weet verder niet wat ik moet doen om deze waanzin te stoppen.

242 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

si
door sir - Aug 6, 2008 om 15:23
10 Antwoorden / 0 Vragen
0

Orange (online) komt pas in actie als je een mail naar ze stuur met een cc naar Kassa.

Gebruik anders het volgende mail adress van online van iemand die intern werkt. (ik heb namelijk ook behoorlijk wat ellende met hun)
[edit - emailadres verwijderd door redactie]
Veel succes

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

No
Noa44evan! - Sep 22, 2024 om 15:46
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb  betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig 
Graag Uw reactie hierover. 


              m.vr.gr. John Q. 

Lees meer

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer