binkie
door binkie Oct 16, 2005 om 09:11
Computers & telefonie

Otazu sieraad

Ik wacht al sinds begin september op het gratis Otazu sieraad dat aangeboden wordt bij de Samsung ladyphone. Beloofd wordt dat het sieraad binnen 3 weken na registratie verstuurd wordt. Samsung reageert niet op email. Moeten meer bezitters van deze overigens mooie telefoon al zolang wachten?

642 10 Rapporteer

morrigan
door morrigan - Oct 16, 2005 om 12:12
87 Antwoorden / 0 Vragen

In het begin verstuurden ze hem inderdaad netjes binnen 3 weken, maar de laatste weken lees ik op diverse plaatsen dat mensen lang moeten wachten. Ik vermoed dat ze inmiddels door de voorraad heen zijn. Het zou wel netjes zijn als ze dat dan laten weten aan al die mensen.

gs
door gsmaniac - Oct 16, 2005 om 12:57
8 Antwoorden / 0 Vragen

Ja ik werk in de telecom sector en kom die klacht vaker tegen, het toestel is nog populairder dan samsung al dacht en daar hadden ze met sieraden niet mee gerekend.

In het begin werden ze trouwens in de doos meegeleverd maar door de enorme vraag was dat al snel niet meer mogelijk.

ni
door nieta - Oct 21, 2005 om 09:02
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb halverwege augustus een bevestigingsmail gekregen dat het sieraad binnen 3 weken wordt verstuurd... Heb hem inmiddels nog steeds niet en de mails die ik verstuur naar samsung via hun internetsite, krijg ik met foutmeldingen terug. Echt een slechte service. Nu ga ik ze proberen te bellen en ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.

binkie
door binkie - Oct 21, 2005 om 09:04
28 Antwoorden / 12 Vragen

Ik ben benieuwd of je ze telefonisch te pakken krijgt. Zo ja, laat je het dan even weten op deze site. Ik ga ook proberen om iemand van Samsung te pakken te krijgen.

binkie
door binkie - Oct 21, 2005 om 10:12
28 Antwoorden / 12 Vragen

Ik heb inmiddels gebeld met Samsung. Er is een vertraging opgelopen i.v.m. grote vraag. Er is een nieuwe zending biunnengekomen. De wachttijd bedraagt nu tussen de 7 en de 10 weken.

Iedereen krijgt wel het bestelde sieraad is mij verteld.

ni
door nieta - Oct 22, 2005 om 10:24
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb telefonisch contact gehad met Samsung! Langer als 8 weken mag het niet duren. Is het langer, dan is er iets mis gegaan en moet je de bevestigings email met je adres gegevens mailen naar info@samsung.nl.

ek
door eknim - Oct 26, 2005 om 20:43
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een mailadres waarop je wel antwoord krijgt van Samsung. Het antwoord dat ik vandaag kreeg was helaas:" levertijd momenteel 12 weken!!!"

Baluh.

Mailadres:   dear_customer@erms.samsung.com

let vooral op dat "dear".

en
door enigje - Oct 27, 2005 om 16:27
1 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb bijna 8 weken op het sieraad moeten wachten,maar heb hem vandaag thuis gestuurd gekregen.

Er is inderdaad enige vertraging opgelopen,maar er is dus een nieuwe zending op de bus gedaan.

Ik hoop dat jij vandaag ook je sieraad hebt mogen ontvangen.

binkie
door binkie - Nov 7, 2005 om 07:34
28 Antwoorden / 12 Vragen

Vanmorgen lag het sieraad ook bij mij in de brievenbus. Ik heb mijn GSM vandaag precies 8 weken.

ni
door nieta - Dec 20, 2005 om 12:40
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ja hoor!!!! Hij is binnengekomen. Na drie maanden wachten heb ik uiteindelijk het sieraad mogen ontvangen. Dus geduld wordt beloond.