zaxo
door zaxo Feb 25, 2005 om 22:46
Computers & telefonie

Over COMPUSERVE

Geachte heer/ Mevrouw,

Hierbij wel ik vragen over compuserve we hebben abonnement bij Compuserve en die gaat elke 5 minuten uit en we wouden Annuleren wij hebben brief gestuurd met handtekening maar ze Annuleren dat niet en ze zeggen nog steeds jullie moeten brief met handtekening sturen we hebben wel gestuurd.

wilt u daarbij mee helpen wat Compuserve helpt niet en die is niet goede internet als die elke 5 minuten uit gaat dat kan niemand op internet gaan??

ik hoop dat ik zo snel mogelijk antwoord op kunnen geven?

Met Vriendlijk groet,

Harbia Taha

Arnhem

231 3 Rapporteer

aenigma
door aenigma - Feb 26, 2005 om 03:20
260 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte Harbia Taha,

In dat geval gaat u naar het postkantoor en verstuurt u uw brief
nogmaals maar dan aangetekend naar CompuServe. Aangetekende brieven
moeten zij persoonlijk van de postbode in ontvangst nemen en een bewijs
van ontvangst tekenen. U weet dan zeker dat zij uw brief hebben
gekregen en zij kunnen dan niet meer ontkennen dat u aan hun eisen hebt
voldaan.

Ik hoop voor u dat dit snel wordt opgelost.

vr. gr.

bj
door bjck - Feb 26, 2005 om 21:13
82 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan het natuurlijk afmelden (mits optijd) maar waarom niet het probleem laten oplossen?

Als het een probleem is wat specifiek bij jou treft op jou
telefoonaansluiting met DSL zal je het goed mogelijk bij een andere ISP
ook treffen. Dan ben je straks twee maanden verder en heb je bij een
ander precies hetzelfde met nog meer ergernis.

Meldt het probleem netjes aan en laat ze het oplossen samen met U. Lijkt mij tien keer gemakkelijker en sneller toch?

bj
door bjck - Feb 26, 2005 om 21:16
82 Antwoorden / 0 Vragen

Daarbij nog toegevoegd dat veel problemen met internet verbindingen
toch ook nogsteeds niet bij de ISP liggen maar bij de aansluitkunsten
of de computers van gebruikers zelf is het wisselen van provider ook
niet de oplossing.