zaxo
door zaxo Feb 25, 2005 om 22:46
Computers & telefonie

Over COMPUSERVE

Geachte heer/ Mevrouw,


Hierbij wel ik vragen over compuserve we hebben abonnement bij Compuserve en die gaat elke 5 minuten uit en we wouden Annuleren wij hebben brief gestuurd met handtekening maar ze Annuleren dat niet en ze zeggen nog steeds jullie moeten brief met handtekening sturen we hebben wel gestuurd.


wilt u daarbij mee helpen wat Compuserve helpt niet en die is niet goede internet als die elke 5 minuten uit gaat dat kan niemand op internet gaan??


ik hoop dat ik zo snel mogelijk antwoord op kunnen geven?


 


Met Vriendlijk groet,


Harbia Taha


Arnhem


 

231 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

aenigma
door aenigma - Feb 26, 2005 om 03:20
260 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geachte Harbia Taha,



In dat geval gaat u naar het postkantoor en verstuurt u uw brief
nogmaals maar dan aangetekend naar CompuServe. Aangetekende brieven
moeten zij persoonlijk van de postbode in ontvangst nemen en een bewijs
van ontvangst tekenen. U weet dan zeker dat zij uw brief hebben
gekregen en zij kunnen dan niet meer ontkennen dat u aan hun eisen hebt
voldaan.



Ik hoop voor u dat dit snel wordt opgelost.



vr. gr.

bj
door bjck - Feb 26, 2005 om 21:13
82 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je kan het natuurlijk afmelden (mits optijd) maar waarom niet het probleem laten oplossen?



Als het een probleem is wat specifiek bij jou treft op jou
telefoonaansluiting met DSL zal je het goed mogelijk bij een andere ISP
ook treffen. Dan ben je straks twee maanden verder en heb je bij een
ander precies hetzelfde met nog meer ergernis.



Meldt het probleem netjes aan en laat ze het oplossen samen met U. Lijkt mij tien keer gemakkelijker en sneller toch?

bj
door bjck - Feb 26, 2005 om 21:16
82 Antwoorden / 0 Vragen
0

Daarbij nog toegevoegd dat veel problemen met internet verbindingen
toch ook nogsteeds niet bij de ISP liggen maar bij de aansluitkunsten
of de computers van gebruikers zelf is het wisselen van provider ook
niet de oplossing.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer