Mohanski
door Mohanski Oct 17, 2023 om 17:53
Computers & telefonie
Pakket is kwijt

Pakket is kwijt

29-8 een oven besteld bij BCC met thuisbezorging. Echter dhl bezorgt het bij een servicepunt i.p.v. aan huis.
Ik kan het niet ophalen, dus pakket gaat retour.
Heb alles zelf moeten uitzoeken en totaal geen medewerking van BCC die ook nog aan het liegen is. Pakket ligt al ruim een maand bij hen, echter ik krijg het niet, ondanks dat ik het wil ophalen. Pakket en geld foetsie.
Nu heb ik bij bol.com een telefoon besteld, die in theorie 14 -10 geleverd zou worden.
Krijg ik weer een melding van dhl dat het naar een servicepunt gaat
Ik wilde dit wijzigen, maar kon allen bij de buren en om het huis! Maar niet bij mij persoonlijk.....
Vandaag contact gehad met dhl en die verwijzen natuurlijk naar bol.com!
Daar zijn ze niet echt slim.
Ik heb een screenshot van 16-10 waarop te zien is dat mijn pakket bij de bezorger is.
Nu is dat pakket ook foetsie en moet ik wachten tot onderzoek is afgerond
Waardeloos van alle betrokken partijen. Wat kan ik nu nog doen om mijn geld te krijgen?


3134 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ju
door juliomariner - Oct 17, 2023 om 18:06
1386 Antwoorden / 2 Vragen
1

BCC is failliet. Aangezien het koeriersbedrijf dus niet betaald gaan worden om het pakket bij hen op te halen en bij u te bezorgen zullen ze dat niet doen. Terugbetalen kan BCC niet zonder toestemming ban de curator dus moet u zich bij hen melden  u komt dan inderaan de lijst van crediteuren. Wat Bol betreft daarin heeft DHL gelijk, u moet zich bij Bol melden, zij zijn de opdrachtgever van DHL. Deze heeft niets met u te msken.
Bij BCC geef ik u weinig tot geen kans, bij Bol veel meer

1paul
door 1paul - Oct 18, 2023 om 11:30
3344 Antwoorden / 0 Vragen
0

verzender blijft verantwoordelijk tot pakket bij u is bezorgt dus bij de verzender!!

mo
door mof - Oct 18, 2023 om 11:34
3620 Antwoorden / 3 Vragen
1

BCC is al weer een week of twee, drie failliet. Dat u in de afgelopen weken besteld heeft bij een bedrijf dat eerst in surseance van betaling verkeerde en daarna failliet is verklaard, hoewel de iinternet verkoop nog door ging, is op zijn minst niet erg handig te noemen van u. De risico'S bij een failissement zijn gewoon voor u. U ziet uw geld dus niet terug. Doe geen moeite, ga door met leven.

Er
door Erikkkk - Oct 18, 2023 om 12:26
15 Antwoorden / Vragen
1

Probeer het in vervolg aankopen in een stenen winkel te doen, want de bezorgings diensten bezorgen steeds slechter en de klant is hiervan weer de dupe.

jokeromy
door jokeromy - Oct 18, 2023 om 12:45
32 Antwoorden / 3 Vragen
1

Via internet  betaal ik tegenwoordig alleen nog achteraf en als het mogelijk is  ga ik naar de winkel

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Bertinieus - Oct 16, 2024 om 15:16
Voeding & gezondheid

Mag mijn tandarts mij weigeren als ik mijn tanden bij een specialist behandel

Beste Kassa,

Ik heb een vraag over de rechten van een patiënt bij het kiezen van tandheelkundige zorg.
Ik sta momenteel ingeschreven bij mijn huidige tandarts en heb een plakbrug bij mij voortanden die vervangen moet worden en een gehele restauratie van mijn kiezen.

Voor mijn inschrijving bij deze tandarts had ik al aangegeven dat ik ook gesprekken had lopen bij een ... Lees meer

De
De Adelaar - Oct 16, 2024 om 16:57
Geldzaken & recht
Wielerflits zoekt telefoonnummers van anonieme gebruikers op

Wielerflits zoekt telefoonnummers van anonieme gebruikers op

De afgelopen dagen heeft de hoofdredacteur van Wielerflits anonieme forumleden gebeld. Dit met betrekking tot reacties onder een nieuwsbericht waarbij de website bekritiseerd werd op slechte journalistiek. De hoofdredacteur licht zijn werkwijze zelf netjes toe:

"(Gebruikers)naam intikken in de zoekmachine. Paar slimme zoektermen en je vindt vaak een adres of 06." Zie hier bijvoorbeeld ... Lees meer

WT
WTH2024 - Oct 14, 2024 om 20:14
Computers & telefonie

Meer mensen problemen met huismerk PrintAbout?

7 jaar lang print ik dagelijks met 2 grootformaat Canon printers met de originele Canon cartridges. In al deze jaren slecht 1 printkop moeten vervangen.

Na een aankoop bij PrintAbout werd ik net als velen telefonisch benaderd of ik het huismerk niet wou proberen.
Ze beloven zelfde kwaliteit en levenslange garantie en dan voor minder geld. Te mooi om waar te zijn? Ja inderdaad! ... Lees meer