Mohanski
door Mohanski Oct 17, 2023 om 17:53
Computers & telefonie
Pakket is kwijt

29-8 een oven besteld bij BCC met thuisbezorging. Echter dhl bezorgt het bij een servicepunt i.p.v. aan huis.
Ik kan het niet ophalen, dus pakket gaat retour.
Heb alles zelf moeten uitzoeken en totaal geen medewerking van BCC die ook nog aan het liegen is. Pakket ligt al ruim een maand bij hen, echter ik krijg het niet, ondanks dat ik het wil ophalen. Pakket en geld foetsie.
Nu heb ik bij bol.com een telefoon besteld, die in theorie 14 -10 geleverd zou worden.
Krijg ik weer een melding van dhl dat het naar een servicepunt gaat
Ik wilde dit wijzigen, maar kon allen bij de buren en om het huis! Maar niet bij mij persoonlijk.....
Vandaag contact gehad met dhl en die verwijzen natuurlijk naar bol.com!
Daar zijn ze niet echt slim.
Ik heb een screenshot van 16-10 waarop te zien is dat mijn pakket bij de bezorger is.
Nu is dat pakket ook foetsie en moet ik wachten tot onderzoek is afgerond
Waardeloos van alle betrokken partijen. Wat kan ik nu nog doen om mijn geld te krijgen?

3134 5 Rapporteer

ju
door juliomariner - Oct 17, 2023 om 18:06
1386 Antwoorden / 2 Vragen

BCC is failliet. Aangezien het koeriersbedrijf dus niet betaald gaan worden om het pakket bij hen op te halen en bij u te bezorgen zullen ze dat niet doen. Terugbetalen kan BCC niet zonder toestemming ban de curator dus moet u zich bij hen melden  u komt dan inderaan de lijst van crediteuren. Wat Bol betreft daarin heeft DHL gelijk, u moet zich bij Bol melden, zij zijn de opdrachtgever van DHL. Deze heeft niets met u te msken.
Bij BCC geef ik u weinig tot geen kans, bij Bol veel meer

1paul
door 1paul - Oct 18, 2023 om 11:30
3344 Antwoorden / 0 Vragen

verzender blijft verantwoordelijk tot pakket bij u is bezorgt dus bij de verzender!!

mo
door mof - Oct 18, 2023 om 11:34
3620 Antwoorden / 3 Vragen

BCC is al weer een week of twee, drie failliet. Dat u in de afgelopen weken besteld heeft bij een bedrijf dat eerst in surseance van betaling verkeerde en daarna failliet is verklaard, hoewel de iinternet verkoop nog door ging, is op zijn minst niet erg handig te noemen van u. De risico'S bij een failissement zijn gewoon voor u. U ziet uw geld dus niet terug. Doe geen moeite, ga door met leven.

Er
door Erikkkk - Oct 18, 2023 om 12:26
15 Antwoorden / Vragen

Probeer het in vervolg aankopen in een stenen winkel te doen, want de bezorgings diensten bezorgen steeds slechter en de klant is hiervan weer de dupe.

jokeromy
door jokeromy - Oct 18, 2023 om 12:45
32 Antwoorden / 3 Vragen

Via internet  betaal ik tegenwoordig alleen nog achteraf en als het mogelijk is  ga ik naar de winkel