ze
door zero7 Oct 29, 2005 om 12:19
Computers & telefonie

Pfoto's van CD terughalen

Wie kan mij vertellen hoe ik een map zichtbaar kan maken die op een niet herschrijfbare CD-rom gebrand is. In deze map staan ongeveer 40 pfoto's van mijn reis door Ierland. Alle mappen die ik daarna gebrand heb zijn wel zichtbaar

308 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 29, 2005 om 12:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste hmullens,

Download het programmaatje IsoBuster (klik op de blauwe link).

Open de CD met dit progje en hij laat ALLE mappen en bestanden zien die op de CD staan, dus ook de map die je nu niet kan zien.

Kopiëer deze map weer naar je harde schijf en je hebt je foto's weer terug.

Groet en succes,

Enterprise.

ve
door verwijderd - Oct 29, 2005 om 23:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor je snelle reactie heb inmiddels mijn pfoto's terug door dit programma te downloaden IsoBuster
<SCRIPT language=javascript>postamble();
 ben erg blij met mijn reis pfoto's

groetjes,

Ierlandganger

ve
door verwijderd - Oct 29, 2005 om 23:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even voor de duidelijkheid.

U heeft een cd gebrand met een map met 40 foto's ( Ierland ).
Daarna heeft U nog een 2e keer dezelfde cd gebruikt om een paar meer mappen erop te zetten en kunt nu de 1e map niet meer terugvinden ???

Dit kan kloppen doordat de 1e sessie ( met de 1e map ) niet meer benaderbaar is... De 2e sessie die is geschreven wordt door de brander aangemerkt als zijnde het begin van de cd en dus zie je de 1e sessie niet meer. Het was beter geweest d.m.v. een Multisessie-burn de cd verder vol te zetten.

U kunt de 1e sessie nog terughalen ( zal niet gemakkelijk zijn ).

- Haal de foto's die nu te zien zijn terug door deze op de HD te kopieren.
- Open het brandprogramma ( NERO ??? ) en open een multisessie-cd....
- Het programma zal nu vragen welke sessie U wilt openen en U dient de 1e aan te klikken
- Nu ziet u de 1e sessie met de originele map ( de daarna gebrande foto's zijn niet meer te zien ).
- Kopieer deze foto's terug naar de HD
- Brand een nieuwe cd met alle foto's in 1x

In het vervolg, Indien U een cd voor een 2e keer wilt gebruiken om er dingen bij te zetten:

maak gebruik van de multisessie-CD functie van uw brandprogramma om er dingen bij te zetten !

ve
door verwijderd - Oct 29, 2005 om 23:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi enterprise,

Bedankt voor je reactie heb het programma van internet getroken en nu heb ik inmiddels mijn map die niet meer zichtbaar was in zijn geheel op de HD staan ben erg blij met mijn reis pfoto's dus nogmaals hartstikke bedankt,

groetjes,

Ierlandganer

ve
door verwijderd - Oct 29, 2005 om 23:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Graag gedaan hoor...!

Fijn dat je de reisfoto's weer terughebt.

Groet,

Enterprise.

ve
door verwijderd - Oct 30, 2005 om 07:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Enterprise,

Nu dat mijn probleem is opgelost zou mijn vraag verwijderd kunnen worden. Hoe moet ik dat doen? Of is het zo dat deze vraag er gewoon op blijft staan? En hoe kan ik mijn gebruikersnaam veranderen?

Groetjes,

Ierlandganger

ve
door verwijderd - Oct 30, 2005 om 09:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

hmullens,

Nog bedankt voor de punten, maar deze waren natuurlijk voor Enterprise. Hij verdient ze. Hij heeft U het antwoord gegeven dat U heeft geholpen.

Uw gebruikersnaam kunt U veranderen door in te loggen. Daarna gaat U naar "mijn pagina" ( linksboven ) en kiest voor "Mijn Profiel".
U vindt daar een i naast uw gebruikersnaam en daar komt de volgende tekst te voorschijn:

Help
Vul hier de naam die u op deze site wilt gebruiken. Dat kan uw eigen naam zijn, maar u mag ook wat anders bedenken. Als u uw gebruikersnaam wilt veranderen, stuurt u ons een mailtje met een andere gebruikersnaam. Let op: Het maximaal aantal karakters voor de gebruikersnaam is 12. U kunt geen gebruik maken van Hoofdletters of leestekens.

M.vr.gr. Niels

ve
door verwijderd - Oct 30, 2005 om 12:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste hmullens,

Je vraag blijft (uiteraard!) staan zodat mensen die wellicht hetzelfde
probleem hebben via de zoekfunctie hun voordeel kunnen doen met deze
oplossing...

Groet,

Enterprise.

ve
door verwijderd - Oct 30, 2005 om 13:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Niels:

Die oranje balk is je gegund hoor, je doet hier prima werk...

Wat ik veel belangrijker vind is dat hmullens zijn foto's van die vakantie terug heeft kunnen halen.

Ik ben zelf al eens foto's kwijtgeraakt die me dierbaar waren en dat zit me nog steeds niet lekker...

Groet,

Enterprise.