tommythomas
door tommythomas Oct 1, 2008 om 20:41
Computers & telefonie

Playstation 3 garantie

Hallo Allemaal,

Ik heb een probleem

ik had laatst een HDMI kabel gekocht en op mijn PS3 aangesloten
en hij deed het na een week deed die het niet meer. ik dacht meteen oo dat is de HDMI kabel ik ingeruild en een nieuwe gekregen.

Nog steeds GEEN beeld ik op een andere full hd ondersteunde TV geprobeerd werkte ook niet

al snel tot de conclusie dat de PS3 HDMI output kapot (is) was

ik gebeld naar sony "0495-574817" ik heb een case nummer gekregen. en ik moest mijn garantie bewijs per mail sturen.

probleem die hebben we niet meer omdat we mee gedaan hebben aan de Sony Bravia actie anders kregen we de playstation 3 niet.....

oke een bankafschrift was ook genoeg zeiden ze die hebben wij gestuurd, wat denk je komt onze serie nummer niet voor op hun lijst met geregistreerde TV's de tv hebben we gewoon gekocht bij de mediamarkt.

mijn vraag is wat moet ik nu doen ??? want het lijkt mij dat zei wel geregistreerd hebben dat deze tv bij die PS3 hoort (dat het met die actie wel in een database is gezet)

ooja en de postcode waar sony nederland de PS3 heen heeft gestuurd kennen ze ook niet.!!!

ik zou het graag willen horen

als jullie meer info willen moeten jullie dat zeggen.

Met vriendelijke groet,
Thomas

748 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

henson
door henson - Oct 4, 2008 om 13:37
338 Antwoorden / 36 Vragen
0

Hallo Thomas,


Begrijp niet goed wat er loos is: je hebt je toestel naar Sony Nederland gestuurd? En die hebben hem doorgestuurd naar een postcode die SCE Returns niet kent?? Tenmiste zo lees ik je verhaal. Maar dat is niet de juiste gang van zaken! En ook vreemd is dat SCE (0495 -574817) je eerst doorverwijst naar Sony Nederland, terwijl zij juist de zaken rondom de playstation moesten afwerken. Of was dat vanwege het Bravia verhaal? Misschien is de Bravia TV niet bij Sony Nederland geregistreed omdat het parallele import betreft (dus door MM uit een ander land gehaald, komt veel vaker voor). Desalniettemin heb je toch je Playstation van hen gekregen en daar gaat het om!


 Dus wat is nu eigenlijk je probleem? Kennelijk is je Playstation al opgestuurd, maar door wie en waar naar toe?


Onze PS 3  is sinds kort ook defect; vandaar dat ik zo ongeveer de gang van zaken weet bij het SSC (Sony Service Centrum).


Sony besteedt klachten over de PSP en Playstation uit aan:


SCE Return te Weert, een klachtencentrum met een callcenter dat de zaken afhandelt; indien de je toestel na telefonische aanmelding en goedkeuring bij dit centrum voor omruiling in aanmerking komt krijg je een adressticker toegemaild voor het SCE Benelux centrum te Schiphol... Als alles goed verloopt krijg je binnen 4 weken een goedwerkend ruilexemplaar!!! retour. Ook al zo'n vreemde gang van zaken; stel je voor je nieuwe auto met heel weinig km is binnen de garantietermijn stuk, je gaat naar de dealer en krijgt niet je eigen auto na reparatie retour, maar een andere, gebruikte, die compleet is afgejakkerd maar nog wel rijdt! Antwoord van RCE: maar hij zit wel nieuw in de lak! Te gek voor woorden eigenlijk.


Ze hebben het heel druk daar in Weert met alle defecte PS3's (tik maar eens playstation 3 klachten in op Google en je komt o.a. op de Radarsite terecht waar nu (ongeveer een jaar na de introductie van de PS3) al meer dan 25 pagina's ellende voorbij komt, dus je bent niet de enige.


Graag wat meer info, iets duidelijker omschreven, liefst in chronologische volgorde. Misschien binnnenkort ook  mijn PS3 omruilervaringen..... :-( op deze site.


Groetjes en sterkte, Henson


 

kiran
door kiran - Oct 4, 2008 om 14:00
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo thomas


Misschien dom antwoord, maar bij sommige apparaten die je aanschaft zit een registratie kaart die je zelf moet invullen en opsturen om te zorgen dat het toestel geregistreerd staat. Mocht er bij die tv zo'n kaart hebben gezeten? Zou ik die alsnog invullen en opsturen. Of anders terug naar MM en vragen over het hoe en wat in verband met zo'n registratie. Dat MM zelf een database gaat bijhouden voor iedere aktie, lijkt me niet erg waarschijnlijk. Ligt meer voor de hand dat dat van ps3 af zou moeten komen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

No
Noa44evan! - Sep 22, 2024 om 15:46
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb  betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig 
Graag Uw reactie hierover. 


              m.vr.gr. John Q. 

Lees meer

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer