ck
door ck May 2, 2004 om 10:58
Computers & telefonie

Pop up's

ik heb constant last van pop up's weten er iemand toevallig hoe je daarvan af kan komen maar zonder er voor tebetalen

alvast bedankt

787 7 Rapporteer

dj
door djpiper - May 4, 2004 om 20:57
11 Antwoorden / 4 Vragen

De eerder genoemde software is goed, maar als het u alleen om een popupkiller gaat , kunt u via www.download.comen zoeken op popupkiller zeker 3 gratis popupkillers vinden en u kan zelf de beste kiezen.

 Updated Popup Blocker 2.1 popular en 2020Search Toolbar 1.1.2 zijn allebei zonder zoveel dagen proberen en daarna kopen. Ik zou dus adviseren om bij allebei te kijken naar het gemak met installeren en een van deze twee downloaden.

tigertje
door tigertje - May 4, 2004 om 22:46
402 Antwoorden / 0 Vragen

Search Toolbar is adware. Niet nemen dus. Dat een probleem oplossen en een nieuw probleem creeëren.

tigertje
door tigertje - May 6, 2004 om 17:47
402 Antwoorden / 0 Vragen

1. Ad-aware downloaden en installeren (http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/)

2. Spybot Search and Destroy downloaden (http://www.safer-networking.org/index.php?lang=nl&page=download)

3. Google toolbar downloaden (http://www.google.com/intl/nl/options.html)

Voor 1 en 2 geldt dat u na de installatie eerst moet "updaten". Anders haalt u mogelijk nog niet alles weg wat de pop-ups veroorzaakt.

ck
door ck - May 9, 2004 om 14:30
27 Antwoorden / 8 Vragen

heb die bestandje gedownload tigertje maar kan nu niet meer op kazaa

el
door ellepv - May 12, 2004 om 13:11
40 Antwoorden / 0 Vragen

De toolbar van Google werkt super naar mijn tevredenheid.. je kan ook heel makkelijk een pop-up wel toestaan. Miscschien dat kazzaa dan wel wertk?

Neem wel even ad-awre op je pc als je Kazzaa gebruitk, en scan hem regelmatig. Anders heb je een vergrote kans op problemen door spyware!

tigertje
door tigertje - May 12, 2004 om 13:36
402 Antwoorden / 0 Vragen

Dat kan kloppen. Kazaa zit vol met spyware. Zoek even op kazaa lite op internet, die doet het wel.

tigertje
door tigertje - May 12, 2004 om 13:38
402 Antwoorden / 0 Vragen

Adaware hoort Kazaa uit te schakelen. Het zit, zoals ik al zei, vol met spyware/adware.

De Google Toolbar heeft daar niets mee van doen. Het is wel een nuttige tool overigens maar lost het probleem niet op (noch van Kazaa, noch van pop-ups).