ju
door jurgen0411 Jan 11, 2005 om 12:30
Computers & telefonie

Pop-ups en spyware

Hallo,

Ik heb erge last van spy-ware en pop-ups!!(en nee ik bezoek geen ondeugende sites ;-) Ik wil van die troep af, weet iemand een goed en gratis progje om dit soort fratsen tegen te gaan en die [pop-ups blockt?

292 8 Rapporteer

a2i
door a2i - Jan 11, 2005 om 12:38
407 Antwoorden / 14 Vragen

Welk OS heb je.

a2i
door a2i - Jan 11, 2005 om 12:45
407 Antwoorden / 14 Vragen

Hey tuinfreak winXp popup? sp2? volgens mij niet.

a2i
door a2i - Jan 11, 2005 om 12:57
407 Antwoorden / 14 Vragen

Misschien is het ook handig dat de volgorde van juist verwijderen tov. van browser pop-ups/malware/spyware attempts pas werkt als je er zeker van bent dat je virusscanner update is en je hele pc clean is, dit ivm TROJANS cq. (ADW_*, JAVA_*, TROJ_*, HTML_*) die automatisch die startlinks downen en toevoegen aan je opstart menu als je IE start.

En dus als je Explorer opent meteen 3 pagina's open knallen! Happy Newyear!

Service pak 2 heeft dus al popup stoppers in Inet explorer.

vandaar dat ik vroeg welk Os heb je.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Jan 11, 2005 om 13:15
763 Antwoorden / 1 Vragen

a2i, is een optie..

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Jan 11, 2005 om 13:17
763 Antwoorden / 1 Vragen

@Jurgen, wat staat er op je pc win98 of winXP ???

groet tuinfreak

ju
door jurgen0411 - Jan 11, 2005 om 16:17
5 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb win98

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Jan 11, 2005 om 16:17
763 Antwoorden / 1 Vragen

hallo jurgen,

spyware progjes en gratis:

ad-aware: http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/

spybot: http://www.safer-networking.org/en/download/

of een combinatie van div progjes waarin je ook spybot en ad-aware aantreft hitman pro te vinden op
http://www.hitmanpro.nl/

vergeet niet voordat je gaat scannen de progjes eerst te updaten,

een popup blokker installeer eventueel de google toolbar te vinden op ook gratis:
http://toolbar.google.com/intl/nl/

succes en groet tuinfreak

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Jan 11, 2005 om 16:35
763 Antwoorden / 1 Vragen

hallo jurgen,

dat wilde we even weten, dan kan je de googletoolbar installeren tegen popup's tijdens het surfen,

succes en groet tuinfreak