os
door oscarkloet Jul 22, 2013 om 11:38
Computers & telefonie

Postnl

ik zou vrijdag 19juli tussen 9:00 en 11:00 een pakketje binnen krijgen

want had iets over gekocht van een vriend me hij had netjes voor een track&trace code gedaan dus dacht dat kan dus niet fout gaan

de dag zelf volgde ik het pakje via de app want 18juli zat het nog netjes in het distributie centrum van post nl

ik was om 8 uur al omtewachten op het pakketje want zou tussen 9:00 en 11:00 geleverd worden

ik had al een paar keer gekeken op de op of het pakje onderweg was en het was onderweg

om 11:00 keek ik nog een keer op de app waarje dus het pakje kan volgen omdat ik het nogal lang vond duren er stond dat het pakje om 9:17 al bezorgwas en dat ik het aan had genomen ik dacht dat een fout was dus heb de klanten service gebeld

die zouden mij terug bellen vandaag 22juli werd ik terug gebeld

dat ze er niks aan konden doen dat het pakje zoek was was en dat ze niet meer terug zouden bellen ik moest dus vragen aan mijn vriend of hij een klacht in wou dienen of anders dat hij misschien mijn geld terug zou geven

dit vind ik echt een lachertje hun maken iets zoek en mijn vriend moet hier voor betalen hij zij dit eventueel wel doen maar omdat het om zo veel geld gaat vind ik dit niet terecht en niet aan hem om mij dit te betalen

ik weet toevallig wie de chauffeur is

en dit is niet de eerste keer is dat dit gebeurde vorig jaar heb ik het zelfde probleem gehad en toen reedt toevallig ook de zelfde chauffeur die dag

vriendelijk groet oscarkloet

348 3 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jul 22, 2013 om 18:49
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Helaas een bekend verhaal tegenwoordig met PostNL, hoewel mijn eigen ervaringen nog steeds goed zijn.

Laat inderdaad die vriend een officiële klacht indienen, misschien helpt het een beetje. Succes er mee!

wendy-claire
door wendy-claire - Jul 22, 2013 om 21:17
619 Antwoorden / 29 Vragen

Ach vorige week kreeg ik een 'Recommandé' uit Deutschland in de brievenbus zonder er voor te hebben getekend.

majestic
door majestic - Oct 19, 2013 om 14:28
9 Antwoorden / 4 Vragen

Hier in het zuiden (Sittard/Geleen) is PostNL sinds kort (opening nieuw distributiecentrum) een regelrechte ramp. Laatste 5 keer dat ik wat besteld heb is maar 1 keer het pakket op tijd aangekomen.