Postnl
ik zou vrijdag 19juli tussen 9:00 en 11:00 een pakketje binnen krijgen
want had iets over gekocht van een vriend me hij had netjes voor een track&trace code gedaan dus dacht dat kan dus niet fout gaan
de dag zelf volgde ik het pakje via de app want 18juli zat het nog netjes in het distributie centrum van post nl
ik was om 8 uur al omtewachten op het pakketje want zou tussen 9:00 en 11:00 geleverd worden
ik had al een paar keer gekeken op de op of het pakje onderweg was en het was onderweg
om 11:00 keek ik nog een keer op de app waarje dus het pakje kan volgen omdat ik het nogal lang vond duren er stond dat het pakje om 9:17 al bezorgwas en dat ik het aan had genomen ik dacht dat een fout was dus heb de klanten service gebeld
die zouden mij terug bellen vandaag 22juli werd ik terug gebeld
dat ze er niks aan konden doen dat het pakje zoek was was en dat ze niet meer terug zouden bellen ik moest dus vragen aan mijn vriend of hij een klacht in wou dienen of anders dat hij misschien mijn geld terug zou geven
dit vind ik echt een lachertje hun maken iets zoek en mijn vriend moet hier voor betalen hij zij dit eventueel wel doen maar omdat het om zo veel geld gaat vind ik dit niet terecht en niet aan hem om mij dit te betalen
ik weet toevallig wie de chauffeur is
en dit is niet de eerste keer is dat dit gebeurde vorig jaar heb ik het zelfde probleem gehad en toen reedt toevallig ook de zelfde chauffeur die dag
vriendelijk groet oscarkloet
Helaas een bekend verhaal tegenwoordig met PostNL, hoewel mijn eigen ervaringen nog steeds goed zijn.
Laat inderdaad die vriend een officiële klacht indienen, misschien helpt het een beetje. Succes er mee!
Ach vorige week kreeg ik een 'Recommandé' uit Deutschland in de brievenbus zonder er voor te hebben getekend.
Hier in het zuiden (Sittard/Geleen) is PostNL sinds kort (opening nieuw distributiecentrum) een regelrechte ramp. Laatste 5 keer dat ik wat besteld heb is maar 1 keer het pakket op tijd aangekomen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?
Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer
Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?
Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer