ar
door ariet Sep 19, 2006 om 18:03
Computers & telefonie

Prepaid beltegoed KPN.

Het onderstaande heb ik naar KPN gezonden. Nu maar afwachten op hun reactie.


 


Op 09 september, via internet, een Prepaid telefoonkaart aangeschaft bij KPN. Aanbieding €7,50 voor € 10,- beltegoed. Pas nu blijkt dat ik maar € 4,- beltegoed heb, op de resterende € 6,- moet ik zo'n 6 weken wachten. Hiervoor moet eerst een kaart worden ingezonden alvorens ik daar over kan beschikken. Op de internetsite wordt daar met geen woord over gerept. Ik voel mij op zijn zachts gezegd belazerd. Geen wonder dat KPN steeds meer klanten kwijt raakt. Wat gaat KPN hier aan doen?  


 


Ariet

570 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Sep 19, 2006 om 18:12
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ware het niet dat het inderdaad niet wordt vermeld op de site (iig niet in het bestelproces). Zal wel een foutje zijn.


ve
door verwijderd - Sep 19, 2006 om 18:28
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi,


Volgens mij is dit bij (vrijwel) elke provider het geval,


je moet een registratiekaart insturen en dan krijg je het restant beltegoed, soms nog met een bonus, reden hiervoor is dat ze graag hun (anonieme) prepaidklanten geregistreerd willen hebben.......


Hoewel ik de termijn van 6 weken wel erg lang vind, dacht dat je meestal automatisch bijgeschreven kreeg of een sms met activering/opwaardingcode kreeg.


Groetjes,

ve
door verwijderd - Sep 19, 2006 om 20:26
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

En bij de meeste providers (misschien wel bij alle?) krijg je dat resterende beltegoed alleen als je nieuwe klant bent. Sta ja al in hun bestand, dan vis je helaas achter het net.

ve
door verwijderd - Sep 19, 2006 om 20:27
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hier is niks mis mee, ze mogen hun eigen voorwaardens stellen, en ze geven toch wat beloofd wordt.

ve
door verwijderd - Sep 19, 2006 om 20:31
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Had de KPN maar hetzelfde cynisme in zijn aanbieding gebruikt.

ve
door verwijderd - Sep 19, 2006 om 20:36
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ja ik dacht ook dat het met een paar dagen wel bekeken was om te krijgen waar je voor betaald hebt. Maar 6 weken heb ik nog nooit meegemaakt. Goede leer voor de volgende keer.


Men is gewaarschuwd.


ariet

ve
door verwijderd - Sep 19, 2006 om 20:40
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Morrigan, dat lijkt mij sterk. Als er € 10,- wordt aangeboden zal er voor men dat moeten nakomen.

ve
door verwijderd - Sep 19, 2006 om 20:41
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Binka, mijn reactie inzake het cynisme was als antwoord op jouw bericht.


ariet

ve
door verwijderd - Sep 19, 2006 om 22:06
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bij Vodafone is dat in ieder geval wel zo. Kijk maar eens op hun site: http://www.vodafone.nl/Prive/Klantenservice/Aanvragen%20en%20wijzigen/gratis%20beltegoed%20prepaid En dit werkt ook zo bij Orange: http://www.orange.nl/open/extra_beltegoed/


Of het bij KPN ook zo is, kan ik zo gauw niet vinden.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

d
d hol - May 21, 2024 om 15:33
Huishouden & energie

Vattenfall

vattenfall heeft een fout in de afrekening van mei 2023 gemaakt. ze hebben de meterstanden omgedraaid en daardoor te veel terug betaald.
nu schrijven ze het verschil van 620 euro gewoon per 31 mei 2024 van mijn rekening af.mag dat? Lees meer

anita555
anita555 - Apr 29, 2024 om 21:46
Vrije tijd & tuin

Hoe krijg ik mijn hortensia weer tot leven?

Op mijn verjaardag kreeg ik een mooie hortensia voor op mijn balkon. Ik heb hem meteen in een grotere pot gezet, maar dat had ik beter niet moeten doen, want ik had er even niet bij nagedacht dat je moet wachten tot het najaar als de bloemen helemaal uitgebloeid zijn. Nu lijkt de plant dood te gaan. Lees meer

Ky
Kyletwee - May 20, 2024 om 10:06
Geldzaken & recht

Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?

Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer