ar
door ariet Sep 19, 2006 om 18:03
Computers & telefonie

Prepaid beltegoed KPN.

Het onderstaande heb ik naar KPN gezonden. Nu maar afwachten op hun reactie.

Op 09 september, via internet, een Prepaid telefoonkaart aangeschaft bij KPN. Aanbieding €7,50 voor € 10,- beltegoed. Pas nu blijkt dat ik maar € 4,- beltegoed heb, op de resterende € 6,- moet ik zo'n 6 weken wachten. Hiervoor moet eerst een kaart worden ingezonden alvorens ik daar over kan beschikken. Op de internetsite wordt daar met geen woord over gerept. Ik voel mij op zijn zachts gezegd belazerd. Geen wonder dat KPN steeds meer klanten kwijt raakt. Wat gaat KPN hier aan doen?

Ariet

570 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 19, 2006 om 18:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ware het niet dat het inderdaad niet wordt vermeld op de site (iig niet in het bestelproces). Zal wel een foutje zijn.

ve
door verwijderd - Sep 19, 2006 om 18:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Volgens mij is dit bij (vrijwel) elke provider het geval,

je moet een registratiekaart insturen en dan krijg je het restant beltegoed, soms nog met een bonus, reden hiervoor is dat ze graag hun (anonieme) prepaidklanten geregistreerd willen hebben.......

Hoewel ik de termijn van 6 weken wel erg lang vind, dacht dat je meestal automatisch bijgeschreven kreeg of een sms met activering/opwaardingcode kreeg.

Groetjes,

ve
door verwijderd - Sep 19, 2006 om 20:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

En bij de meeste providers (misschien wel bij alle?) krijg je dat resterende beltegoed alleen als je nieuwe klant bent. Sta ja al in hun bestand, dan vis je helaas achter het net.

ve
door verwijderd - Sep 19, 2006 om 20:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier is niks mis mee, ze mogen hun eigen voorwaardens stellen, en ze geven toch wat beloofd wordt.

ve
door verwijderd - Sep 19, 2006 om 20:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Had de KPN maar hetzelfde cynisme in zijn aanbieding gebruikt.

ve
door verwijderd - Sep 19, 2006 om 20:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja ik dacht ook dat het met een paar dagen wel bekeken was om te krijgen waar je voor betaald hebt. Maar 6 weken heb ik nog nooit meegemaakt. Goede leer voor de volgende keer.

Men is gewaarschuwd.

ariet

ve
door verwijderd - Sep 19, 2006 om 20:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Morrigan, dat lijkt mij sterk. Als er € 10,- wordt aangeboden zal er voor men dat moeten nakomen.

ve
door verwijderd - Sep 19, 2006 om 20:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Binka, mijn reactie inzake het cynisme was als antwoord op jouw bericht.

ariet

ve
door verwijderd - Sep 19, 2006 om 22:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij Vodafone is dat in ieder geval wel zo. Kijk maar eens op hun site: http://www.vodafone.nl/Prive/Klantenservice/Aanvragen%20en%20wijzigen/gratis%20beltegoed%20prepaid En dit werkt ook zo bij Orange: http://www.orange.nl/open/extra_beltegoed/

Of het bij KPN ook zo is, kan ik zo gauw niet vinden.