ro
door robgreet Jul 19, 2024 om 16:44
Computers & telefonie

Prepaidkaart leegetrokken vodafone,absoluut niet gebeld of sms gestuurd,hoe kan

prepaidkaart,is weer leeggetrokken vodafone,er is absoluut niet mee gebeld of sms jes gestuurd,hoe kan dit?doe ik iets fout

2535 14 Rapporteer
Thecla58
door Thecla58 - Jul 19, 2024 om 16:47
911 Antwoorden / 3 Vragen

Van de site van de Consumentenbind

Prepaid tegoed is bij de meeste aanbieders onbeperkt houdbaar. Dat is als je regelmatig (bijvoorbeeld eens per half jaar) je telefoon gebruikt of opwaardeert. Doe je dat niet? Dan sluit de provider je telefoonnummer af en verlies je het tegoed.25 apr 2024

rj
door rjw Jul 20, 2024 om 18:03
3350 Antwoorden / 5 Vragen

Wat op zich niet onlogisch is. Ook als je niets gebruikt hebben ze kosten. Ze moeten licenties betalen voor de software in het netwerk, er moet capaciteit beschikbaar zijn voor het geval je het wilt gebruiken, er zijn mensen nodig bij klantenservice (per x gebruikers krijg ke gemiddeld y vragen, dus daar moeten medewerkers voor beschikbaar zijn), en zo zijn er nog veel meer vaste kosten.

mahadma
door mahadma - Jul 19, 2024 om 16:49
11696 Antwoorden / 51 Vragen

Het kan(!) Zijn dat je saldo leeggedronken is door een niet afgesloten app.

wi
door wilhelmina59 - Jul 19, 2024 om 17:00
546 Antwoorden / 0 Vragen

Wanneer is er de vorige keer opgeladen?

ro
door robgreet Jul 19, 2024 om 17:01
40 Antwoorden / 23 Vragen

afgelopen week 2x

ro
door robgreet Jul 19, 2024 om 17:05
40 Antwoorden / 23 Vragen

inplaats mijn eigen wifi,krijg ik steeds dongel,moet daarna dan mijn eigen wifi weer inschakelen

rj
door rjw Jul 19, 2024 om 17:39
3350 Antwoorden / 5 Vragen

Wat bedoel je met "krijg ik steeds Dongel"? Welke dongel?

Iv
door Ivo W Jul 20, 2024 om 09:06
765 Antwoorden / Vragen

Blijkbaar wordt er dus niet voor de WiFi in huis gekozen. Dan is het logisch dat er tegoed van de mobiele provider gebruikt wordt.

Dat kunt u voorkomen door het WiFi signaal in huis te verbeteren en/of door thuis handmatig de mobiele data uit te schakelen.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jul 19, 2024 om 17:12
2226 Antwoorden / Vragen

Dat is hier vandaan een beetje gissen terwiji de leverancier daar simpel een antwoord op kan geven. Maar wellicht.mobiele data gebruikt?

rj
door rjw - Jul 19, 2024 om 17:39
3350 Antwoorden / 5 Vragen

Wat zegt je telefoon over het dataverbruik?

ro
door robgreet - Jul 19, 2024 om 17:56
40 Antwoorden / 23 Vragen

chrome vergt heel veel!!!!

wi
door wilhelmina59 Jul 20, 2024 om 09:16
546 Antwoorden / 0 Vragen

Jazeker en gezien de drie keer  tegelijk achter elkaar antwoord geven door Ts, blijkt dat de loop er nog steeds NIET is uitgehaald.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Jul 19, 2024 om 18:22
1860 Antwoorden / 32 Vragen

Geachte Rob,

Controleer, voordat u uw huis verlaat of "mobiele gegevens" uit staat.

gerbera
door gerbera - Jul 19, 2024 om 22:25
7445 Antwoorden / 14 Vragen

U heeft toevallig niet eens mee gedaan aan een zgn telefoonspel, in zo'n geval zit u vaak, onwetend, vast aan een zgn abonnement. Probeer te achterhalen wie uw kaart leegtrekt. Stuur naar diegene een sms met de tekst "STOP" mogelijk wordt er geen geld meer van uw kaart afgehaald.

ro
door robgreet - Jul 19, 2024 om 22:41
40 Antwoorden / 23 Vragen

Hallo allemaal,ga volgende week naar telefoonwinkel,jullie horen het nog

ro
door robgreet - Jul 19, 2024 om 22:42
40 Antwoorden / 23 Vragen

Hallo allemaal,ga volgende week naar telefoonwinkel,jullie horen het nog

ro
door robgreet - Jul 19, 2024 om 22:42
40 Antwoorden / 23 Vragen

Hallo allemaal,ga volgende week naar telefoonwinkel,jullie horen het nog

Re
door Reinier182 - Jul 20, 2024 om 10:47
220 Antwoorden / Vragen

Hoe zouden wij moeten weten waar het geld is gebleven. Is het niet na te kijken op je prepaid account? Anders even bellen naar de Vodaphone die kunnen antwoord geven. Kunnen update functie zijn van apps updaten alle netwerken dus ook mobiel en dan kan het hard gaan. Ga naar de Vodaphone winkel en laat de instellingen controleren.

br
door brui0929 - Jul 20, 2024 om 11:15
646 Antwoorden / 10 Vragen

Waardeer het bel tegoed op. Wanneer deze op raakt. Doe dit binnen 3 maanden anders vervalt het telefoon nummer.

Staat het toetsenbord geblokkeerd en beld de telefoon dan is het een hardware probleem.
De telefoon gaat automatisch bellen.

ro
door robgreet - Jul 20, 2024 om 17:18
40 Antwoorden / 23 Vragen

ben vandaag bij vodafone winkel geweest,en alles is opgelost,blijkt toch mobiele data te zijn
dank voor alle tips,ach 70 plusser kan nog wat leren

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Jul 20, 2024 om 19:54
2226 Antwoorden / Vragen

Het was geen bellen en geen SMS-en, blijft er niet zo gek veel over hoor.

Re
door Reinier182 Jul 21, 2024 om 10:58
220 Antwoorden / Vragen

Nee data via 4G kan aardig je prepaid bundel leeg trekken. Misschien is een goedkoop abonnementje goedkoper dan prepaid? Even goed voor jezelf berekenen wat voordeliger is. Er zijn goedkope abonnementjes op de markt en dan heb je minder omkijken naar beltegoed zoals bij prepaid?

gerbera
door gerbera Jul 21, 2024 om 11:52
7445 Antwoorden / 14 Vragen

Prettig dat het is opgelost.