Account niet geven van bestelling
Bij aliexpres.com besteld zonder account,wel betaald via ideal,geen bevestigingsmail,wel screenshot bestelling,klantenservice weigerd mij de info te geven zodat ik dat account kan inzien en een geschil kan openen,bestelling niet gekregen.buyerservice ook niet behulpzaam iemand ervaring,wat kan ik nog doen
Topantwoord
Weinig tot niets AliExpress is gevestigd in China dus een geschil zult u daar bij de rechter moeten aankaarten.
De kosten van het bestelde zullen niet opwegen tegen de kosten van de rechtszaak.
U zult uw verlies moeten nemen en hopen dat het bestelde toch nog arriveert. Bestellingen út China kunnen geruime tijd onder weg zijn.
In de link staat met uitleg dat het wel 60 dagen kan duren voor de bestelling geleverd wordt.
Nog wat contactmogelijkheden:
https://www.aliexpressinfosite-nederland.nl/aliexpress-contact/
@sjjoppy, maar zou iedereen dat inmiddels niet moeten weten? Een geschil openen, met AliExpress nog wel. Komt toch vaker wel dan niet aan?
ik koop regelmatig bij oom Ali.
Heb af en toe geschil. tot nu toe in alle gevallen zeer netjes opgelost.
Welke ervaring hebt u met Aliexpress?
Idem, laatst toen er letterlijk wat mis ging met het adres bij de lokale bezorging gewoon mijn geld terug gekregen.
Een geschil verloopt bij mij ook altijd prima.
Sjjoppy zegt wat kan....
Ik heb begin van dit jaar 75 dagen gewacht op de levering van een kleine accu....toch geleverd.
Tinke schrijft niet hoelang ze wacht en wat ze besteld heeft.
Sommige spullen komen uit Europese magazijnen ,bv uit Spanje en Rusland.
Dat gaat meestal vrij snel.
Wanneer heb je besteld?
26 juni
Het probleem is dat ik dat account niet krijg en dus de bestelling niet kan zien,als ik het van te voren geweten had,is makkelijk,juist omdat je normaal alles via site kunt regelen,zal het niemand aanraden
Topantwoord
Als je hebt besteld zonder een account welk account wil je dan van ze hebben? Ik neem aan dat de enige bestaande referentie dan het ordernummer is. Heb je dat wel?
Ja ik heb ordernr,zij hebben er een account aan gekoppeld!
Dan kunnen ze je toch vertellen wat de status van die order is. Wist je dat ze tegenwoordig telefonisch in het Nederlands bereikbaar zijn? Ik zou dat eens proberen, het communiceerde best makkelijk toen er met een pakket van mij wat verkeerd ging. Het gaat wel via de app dus ik weet niet of dat dan weer op problemen stuit.
Topantwoord
Waarom heeft u zonder account besteld? U kunt bij AliExpress gerust een account aanmaken.
Ik heb nog nooit problemen gehad met een geschil openen, geld wordt keurig teruggestort. Ik betaal wel altijd met mijn creditcard en sinds kort betaal ik achteraf, d.w.z. het bedrag wordt gereserveerd op de creditcard en zodra de bestelling binnenkomt, bevestig je de ontvangst, waarna de betaling plaatsvindt.
Overigens had ik mijn laatste 5 à 6 bestellingen binnen 2 weken in huis.
Wanneer heeft u besteld en wat heeft u besteld?
Ik heb eens een uitschuifbare "zak"lamp besteld voor familie en die kwam keurig binnen, maar toen wilde ik diezelfde ook en heb hem toen 4x besteld en steeds werd de lamp op het vliegveld in China eruit gepikt, iedere keer wel geld terug. Na contact met de verkoper bleek dat deze lamp in Nederland verboden was en dat je gewoon geluk moest hebben dat hij er een keer doorheen glipte.
Dit was overigens de "zak"lamp