pi
door pieterhobma May 5, 2004 om 16:55
Computers & telefonie

PRINTER CANON i550

Geachte experts,

ik heb een printer Canon i550. Regelmatig geeft hij problemen doordat hij het papier kennelijk niet goed pakt, hij verfrommelt het papier en print op een eigen onderdeel en loopt vast. De 1e keer kon ik het tijdelijk oplossen door de printer te "verwijderen"en de serversoftware opnieuw te downloaden, maar nu helpt ook dat niet. De printer is nog geen jaar oud. De firma waar ik hem kocht geeft er geen garantie meer op, ze zeggen dat ik beter een andere kan kopen, die met ouderwetse kettingformulieren werkt!  Zou het iets met de "diktehendel ' te maken hebben, zo ja, waar zit die en wie kan zo'n ding voor mij vervangen. Ik heb absoluut 2 erg linkse handen! Wie kan mij van dit, verm. mechanische probleem, afhelpen?

714 16 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 5, 2004 om 20:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

dit kan inderdaad met de diktehendel te maken hebben, deze zit boven de printkop. Waarschijnlijk een lichtblauw hendeltje.

Je komt er bij door hem aan te zetten en de klep aan de bovenkant open te doen net alsof je een cartridge gaat vervangen.

Mocht dit niet lukken neem dan eens contact op met canon het zou ook een fabrieksfoutje kunnen zijn...

ve
door verwijderd - May 19, 2004 om 16:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

De printer is nog geen jaar oud, lees ik in je vraag. Volgens mij heb je zeker nog garantie en kan de zaak waar je hem kocht zich er niet zo gemakkelijk vanaf maken!

Succes,

Joyce.

ve
door verwijderd - May 19, 2004 om 18:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

DE WINKEL HEEFT DE PRINTER INGENOMEN, HIJ WORDT IN PRINCIPE VOLGENDE MAAND KOSTELOOS GEREPAREERD. MAAR OM NIET ZONDER TE ZITTEN , HEB IK TOCH MAAR EEN NIEUWE GEKOCHT. HEB IK ER STRAKS 2. ALS ER 1 KAPOT IS, DOET DE ANDERE HET TENMINSTE NOG...

ve
door verwijderd - Jul 5, 2004 om 15:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Ik heb ook een canon i550

Prima printer hoor ! Tot voor kort. (Ik heb hem nu een jaar.) De intkop lijkt versleten te zijn. Hij drukt de kleur geel slecht af.

Ik heb er al twee schoonmaaksetjes aan gewaagd, dan doet hij het weer een tijdje. Echter de kwaal komt steeds terug. Ik heb canon gebeld en daar bleek dat de printer net buiten de garantie valt.

Hun advies is om de hele printer op te sturen, dan zetten hun er een nieuwe printerkop in. Kosten 125 euro. terwijl een losse printerkop vorig jaar nog verkrijgbaar was voor 60 euro. Ik wil zelf graag de printerkop inzetten. Mijn vraag was of ze dit onderdeel naar mij wilden opsturen. Dat mag niet van canon en daar baal ik van !Absoluut geen specialistisch werk, ik heb hem bij aankoop ook er zelf ingezet. Ik kan praten als brugman, maar ze doen het niet !

PS. Kan ik de reserve printer van de mevrouw van dit vorige bericht overnemen ?

Vr gr

Mstoof@fiberworld.nl

ve
door verwijderd - Aug 10, 2012 om 02:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat heeft het voor zin? En wie heeft een 2e koelkast voor drankjes koel te houden? En wil men wel besparen? Natuurlijk niet zolang de ellende niet bij jezelf toeslaat is besef van basisiwaarden heel ver weg weg.

ve
door verwijderd - Aug 10, 2012 om 12:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lees ik hier tussen de regels door misschien toch een beetje gewone (domme) jaloersheid festinger?. Nou, wij hebben 4 nieuwe, zuinige, koelkasten 1 in Nederland en 3 in het vakantiehuis in Frankrijk. Daar hebben we zelf hard voor gewerkt en ons geld niet aan zaken uitgegeven die WIJ niet nodig vonden. Daarnaast ben ik een strikte vegetariër dus mijn ecologische voetprint (basiswaarde!!) heeft een babymaatje.......

ve
door verwijderd - Aug 10, 2012 om 12:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft Milieu Centraal nou echt niets beters te doen dan zich bezig te houden met deze flauwekul. Iedere sukkel weet dat twee koelkasten meer energie gebruiken dan een koelkast. Gemiddeld € 0.14 per dag. Nou en!!?? Voor deze wetenschap hebben we echt Milieu Centraal niet nodig. Weer een geldverslindende instantie die wat mij betreft opgedoekt kan worden.

ve
door verwijderd - Aug 10, 2012 om 12:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

marleenvanh. Ik vind je helemaal geweldig. Vooral je humor. Ik heb al deze rijkdommen niet maar ik gun ze je van harte. groet roetertje1

ve
door verwijderd - Aug 10, 2012 om 12:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe zo is een tweede koelkast duur, het is altijd goedkoper als een drankje in het cafe, dus een tweede koelkast brengt geld op.

ve
door verwijderd - Aug 10, 2012 om 20:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou Nou 60euro besparen in 1heel jaar daar zal ik de verhoging van de eigen bijdragen ook niet van kunnen betalen
Dan toch maar een lekker fris drankje uit de tweede koelkast om daar van bij te komen
Alleen het niet doen van deze onzinnige onderzoeken zou ons als belasting betalers al vele malen meer kunnen opbrengen
Mensen met een tweede of zelfs derde koelkast Proost en geniet maar van het leven nu het nog kan

ve
door verwijderd - Aug 10, 2012 om 21:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Omdat mijn partner in het het voorjaar en zomers zelf groenten kweekt in de kas (hij heeft vroeger een kwekerij gehad) hebben wij een tweede koelkast in de schuur staan om deze groenten te koelen. Ook wordt hij gebruikt om spullen te koelen omdat ik wel eens aanbiedingen op voorraad aanschaf die niet in de koelkast in huis kunnen. Anders wordt deze te vol. Volgens de berekeningen zou ik als ik deze tweede koelkast de deur uit zou doen 40 tot 60 euro per jaar besparen. Dat is ongeveer 1 euro per week. Waar praat je dan over!

ve
door verwijderd - Aug 10, 2012 om 21:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

wat heeft milieu centraal moeten betalen voor dit onzinnig onderzoek??
Laten ze zich eens bezig houden voor dingen die we moeten betalen dioe ze terplekken verzinnen.

ve
door verwijderd - Aug 12, 2012 om 19:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wáááát? Laat ik toch altijd gedacht hebben dat mijn 2e koelkast gratis koelde...

ve
door verwijderd - Aug 12, 2012 om 22:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

h a ha ik lach me dood alle koelkasten en twee diepvriezen op eigen groene energie. als het goed is betaal ik straks 0,0 euro heb het dak vol liggen met zonnepanelen.
zit nu nog lekker buiten met een electriesche infa rood verwarming van 1kw/h boven me lekker warm ha ha hou deze week ongeveer 25kw over.

ve
door verwijderd - Aug 12, 2012 om 22:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is toch eigenlijk om je rot te lachen!! Dat "intelligente" Milieu Centraal wordt door de -wat zij waarschijnlijk gewone of zelfs domme burger noemen- uitgelachen tot en met. Hebben ze daar misschien wel weken lang hun hoofd zitten breken over een rekensommetje dat iedere boerenlul in vijf minuten voor elkaar heeft. Knap hoor. Ik ben gepensioneerd, dus mijn kans is verkeken, anders had ik ook wel zo'n baantje willen hebben. Slapend rijk worden, noemen ze dat.

ve
door verwijderd - Aug 22, 2012 om 12:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het gebruik van koelkasten en vriezers zorgt voor maar liefst 17 procent van het totale elektriciteitsgebruik in een huishouden, dus het is zeker een niet te onderschatten bijdrage in het energieverbruik. Dit betekent ook dat het slim is om te besparen op het gebruik van de (tweede) koelkast en de vriezer. Of om je huidige koelkast of vriezer te vervangen als het om een oud exemplaar gaat. Kijk ook hier voor een advies http://www.milieucentraal.nl/koelkasten-en-vriezers/

Gezien de aankomende BTW-verhoging (dus wordt de prijs op apparaten ook hoger) is het geen gek idee om juist nu uit te zoeken of vervanging uiteindelijk voor besparing zorgt op je energierekening! En besparen, dat wil iedereen wel, toch? We moeten alleen wel eerst in actie komen!