OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed Aug 29, 2010 om 22:24
Computers & telefonie

Printer driver windhoos 7

Mijn paps heeft een nieuwe laptop met Windows7.

Hij wil hierop zijn printer (Lexmark Z34) aansluiten, maar kan geen passende driver vinden. Ik kan dit inderdaad ook niet.

Is het niet zo dat Windows7 zichzelf aanpast, dus dat er geen driver meer geinstalleerd hoeft te worden? Zoniet, is dan de enige driver van deze printer de kliko?

500 5 Rapporteer

gerdamarijke
door gerdamarijke - Aug 29, 2010 om 22:38
330 Antwoorden / 15 Vragen

Hier soms??

ff Google Lexmark Z34 driver en ik krijg een hele pagina te zien met de link als 1e optie.

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Aug 29, 2010 om 22:47
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Gerdamarijke,

dank je voor het meedenken. Drivers voor XP is geen probleem, maar ik zoek een driver voor Windhoos7.

birdies
door birdies - Aug 30, 2010 om 07:31
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Heb je de printer al aangesloten en gekeken of via 'nieuwe hardware gevonden' de drivers vanzelf worden geïnstalleerd? Zou me niet verbazen als het op deze manier gewoon lukt, alhoewel het een erg oud printertje is.

gsm
door gsm - Aug 30, 2010 om 08:59
5940 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=birdies schreef op maandag 30 aug 2010, 07:31]Heb je de printer al aangesloten en gekeken of via 'nieuwe hardware gevonden' de drivers vanzelf worden geïnstalleerd? Zou me niet verbazen als het op deze manier gewoon lukt, alhoewel het een erg oud printertje is.
De beste methode (volgens mijn ervaringen) is in zo'n geval om de printer (USB) eerst aan te sluiten en dan pas de PC te starten.
Eventuele onbekende apparaten eerst uit Apparaatbeheer verwijderen.
Dan de PC uit, de printer aansluiten en de PC weer aan.

stacey
door stacey - Sep 1, 2010 om 12:43
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Kun je hem niet in de Compatibiliteitsmodus van bv XP draaien ?!
Info onderaan pagina Hier

Groetjes,