ca
door cantaclub Apr 17, 2023 om 14:52
Computers & telefonie

Printer HP

Ik ben in het bezit van een HP color laserjet pro /  MFP  M181fw
Nu wil ik daar nieuwe catridges voor kopen, alleen heb ik op 1 punt geen idee,  normaal zit er toch een bakje in om het teveel gebruikt poeder in op te vangen,    Ik heb alleen geen idee waar ik deze moet zoeken
Heeft iemand een idee waar deze opvangbak zit.
ik kan wel bij de 4 catridges geel rood blauw en zwart

1493 10 Rapporteer

Thecla58
door Thecla58 - Apr 17, 2023 om 15:17
856 Antwoorden / 3 Vragen

Ik neem aan dat je toen je de printer kocht er eeh handleiding bij zat? Zo niet, dan is hij zeker te vinden op het internet.

25 seconden werk en ik vond dit

ca
door cantaclub - Apr 17, 2023 om 15:28
5 Antwoorden / 2 Vragen

Ik had deze al wel gevonden, maar ik kan in de 166 pagina.s niet vinden waar het opvangbakje zit, ook heb ik de printer al aan alle kanten bekeken maar zie geen afvalbakje..    op pagina 90 staat wel wat te doen als ze leeg zijn of bijna leeg.
dat zoek ik dus niet/

sira
door sira - Apr 17, 2023 om 15:34
2345 Antwoorden / 24 Vragen

Ik heb een Samsung laserprinter (dat is tegenwoordig HP) en ik moet eerst de tonercartridge er uithalen en dan zie ik het opvangbakje aan de linkerzijde tegen de zijwand zitten en dat moet je naar je toe trekken.

Bij mij ziet hij er zo uit:
Origineel HP 5KZ38A Restanttonerhouder

Zie ook: https://support.hp.com/nl-nl/document/c05859699

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Apr 17, 2023 om 15:47
2065 Antwoorden / Vragen

Dus u hebt een printer waarvan in de handleiding duidelijk staat hoe u cartridges moet vervangen en niets over een opvangbak maar u denkt, ik moet een opvangbak vervangen? Helder en logisch ook.

marita5
door marita5 - Apr 17, 2023 om 16:07
11517 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Cantaclub ,

Zie deze link , misschien heeft u iets aan pagina 148 , opvangbak vind ik ook niet , ik vraag me af of deze printer wel een opvangbak heeft .
Scroll ook helemaal naar beneden , daar vind u alle informatie met pagina`nummers

http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c05541416

ro
door ronny530 - Apr 17, 2023 om 16:11
2784 Antwoorden / 41 Vragen

De waste toner cassette met de nieuwe toners meebestellen want op de handleiding in de doos staat hoe die vervangen moet gaan worden. Die waste toner cassette hoeft pas vervangen te worden als de printer dat aangeeft evenals een toner laag niveau en zodra een betreffende toner echt leeg is of de waste toner cassette vol zit stopt de printer en gaat pas weer door als e.e.a. vervangen is.

ca
door cantaclub - Apr 17, 2023 om 16:22
5 Antwoorden / 2 Vragen

ik heb op de site gekeken waar je inkt kunt bestellen maar daar zie ik ook geen wasted bakjes staan.
vind ik raar , want als ik mijn catridges eruit haal zie ik nergens ( ook niet links of rechts) waar het zou moeten zitten.
Kan het een mogelijkheid zijn dat er helemaal geen afvalbakje inzit ???

tenormin
door tenormin - Apr 17, 2023 om 16:35
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Beste Cantaclub, als u niets kunt vinden bij de antwoorden die gegeven zijn, misschien een optie om even te bellen met de zaak waar u de printer gekocht heeft? Men kan dan duidelijk vertellen of er al dan geen opvangbakje bij zit.

Mabelle
door Mabelle - Apr 17, 2023 om 17:29
427 Antwoorden / 1 Vragen

Je zoekt iets wat er helemaal niet is. Gewoon de toner vervangen volgens instructie.

atlas1302
door atlas1302 Apr 17, 2023 om 19:37
341 Antwoorden / 13 Vragen

Dat is er wel, alleen heb je er geen kaas van gegeten. Mevrouw Belle. Instructies kunnen we allemaal wel lezen.

"Ik heb een Samsung laserprinter (dat is tegenwoordig HP) en ik moet eerst de tonercartridge er uithalen en dan zie ik het opvangbakje aan de linkerzijde tegen de zijwand zitten en dat moet je naar je toe trekken."

Het juiste antwoord van niets anders dan @Sira, die het altijd aan het juiste eind heeft. Bij mij zit die opvangbank ook daar!