lexgensen
door lexgensen Oct 6, 2007 om 18:47
Computers & telefonie

Printprobleem

Ik heb windows XP met als tekstverwerker het programma works. Vanuit mijn documenten is er 1 dokument wat ik niet kan printen. De overige dokumenten wel. Ik heb het bewuste dokument al een andere naam gegeven maar dat helpt niet. Mijn printer is een HP Deskjet 720 C welke al jaren zonder problemen functioneert.

Wie weet raad?

374 10 Rapporteer

labswans
door labswans - Oct 6, 2007 om 19:28
1918 Antwoorden / 10 Vragen

kan u het document wel openen met tekstverwerker works ? Zo ja : openen en de tekst kopieren en tekstverwerker works nog een keer openen met een nieuwe file naam

De tekst in het nieuwe bestand plakken en dan saven

Kijk dan nu nog of u het kan uitprinten

Werkt dit niet dan heeft u geen works bestand voor de tekstverwerker van works en heeft u een ander soort bestand

labswans

do
door donco - Oct 6, 2007 om 19:30
4 Antwoorden / 3 Vragen

misschien een hele simpele oplossing heeft mij ooit geholpen, al het tekst selecteren en weg schrijven naar kladblok en een nieuw bestandje aanmaken in works en tekst weer terug copieren

labswans
door labswans - Oct 6, 2007 om 19:31
1918 Antwoorden / 10 Vragen

probeer het eens met

http://www.downloadstad.nl/download/Word_Viewer.html

Dit is een Word vieuwer

tiberivs
door tiberivs - Oct 6, 2007 om 19:58
36 Antwoorden / 0 Vragen

Wat Donko zegt is eigenlijk wat Microsoft jaren geleden tegen mij zei toen ik een probleem had met een Word bestandje die ik niet uit kon printen gewoon kopiëren naar een nieuw bestand en dan lukt het meestal wel, alleen moet U misschien de opmaak weer opnieuw instellen maar dat is zo gebeurt. Zo simpel als wat

lexgensen
door lexgensen - Oct 7, 2007 om 15:50
274 Antwoorden / 88 Vragen

Dank voor je opmerkingen ga het testen

lexgensen
door lexgensen - Oct 7, 2007 om 15:51
274 Antwoorden / 88 Vragen

Ga ik doen via klembord. Dank je

lexgensen
door lexgensen - Oct 7, 2007 om 15:52
274 Antwoorden / 88 Vragen

Is gelukt dank je

gsm
door gsm - Oct 7, 2007 om 15:52
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Probeer het volgende:

U kunt de hele inhoud (Bewerken, Alles selecteren) van het document kopiëren (Bewerken, Kopiëren) naar het klembord.
Niet naar het kladblok, want dan bent u de opmaak kwijt:)
Dan een nieuw leeg works document beginnen en alles daar in plakken (Bewerken, Plakken).
Sla het nieuwe document op en probeer het te printen.

Groet,
GSM

bl
door bluebird_1 - Oct 7, 2007 om 18:02
9 Antwoorden / 4 Vragen

Toevallig had ik vandaag hetzelfde probleem.

Ik had een document in Works spreadsheet gemaakt, kon het niet printen.

Een nieuw document geopend in Database, en vanuit het eerste document naar database gekopiëerd.

Het printen is nu wel gelukt.

Veel succes en groeten van Corry

lexgensen
door lexgensen - Oct 8, 2007 om 17:20
274 Antwoorden / 88 Vragen

Was reeds opgelost, maar desondanks hartelijk dank voor het meedenken