sw
door sweety1 Jan 29, 2009 om 21:24
Computers & telefonie

Probleem met bekijken en luisteren

Beste deskundigen.

Al een tijdje word ik geplaagd met het terug zien van een item b.v behandeld in kassa of ik wil een door de radio uitgezonden fragment beluisteren.Wanneer ik dat probeer dan krijg ik te zien kan deze taak niet uitvoeren controleer uw verbinding of in internetoptie's uw beveiliging dat is zover ik kan nagaan in orde.Nu heb ik advies gekregen van iemand die dit beter weet hij denkt dat waarschijnlijk overbelasting van de site de oorzaak kan zijn Maar de pc doet het op ieder uur van de dag.Ik heb een kabelaansluiting breedband mijn provider is ziggo wie kan mij helpen.

314 5 Rapporteer

edwardus
door edwardus - Jan 29, 2009 om 21:59
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Dat ligt aan Windows Media Player. Sinds ik de volgende 3 gebruik heb ik er geen last meer van gehad:

Firefox
VLC Player
MediaPlayerConnectivity plugin for Firefox

sw
door sweety1 - Jan 30, 2009 om 12:47
22 Antwoorden / 17 Vragen

Dank u voor uw antwoord hoewel ik er eerlijk gezegd niets van begrijp.Vreemd eigenlijk dat mn pc er pas last van heeft.

aurora1
door aurora1 - Jan 30, 2009 om 13:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hallo sweety1,

Misschien wordt het probleem opgelost als u met systeemherstel de pc terug zet naar een datum van toen alles nog goed werkte?

Firefox: een alternatief voor internet explorer en gratis te downloaden van internet, de benodigde plugin wordt eveneens vermeld; VLC player: een alternatief voor de wmp, eveneens gratis van internet te downloaden.

vr.gr.

sw
door sweety1 - Jan 30, 2009 om 14:45
22 Antwoorden / 17 Vragen

ook u bedankt voor de tip zeker de moeite waard om ui te proberen

edwardus
door edwardus - Jan 30, 2009 om 18:45
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Dat zijn 2 programma's en een plugin die je kunt installeren en gebruiken in plaats van Internet Explorer en Windows Media Player.