ge
door geeske70 Oct 14, 2012 om 12:00
Computers & telefonie

Probleem met samsung galaxy en belcompany

onze dochter heeft een samsung galaxy y (simlock vrij) gekocht bij de belcompany .
het komt soms voor dat deze geen sms kan versturen en ontvangen dan moet ze de telefoon eerst uit en aan zetten en dan werkt het weer een tijdje.
We zijn bij de belcompany geweest en deze vertelde dat we de telefoon moesten terug zetten nnar fabrieksinstelling, dit gedaan werkt eerst goed maar geeft later toch weer problemen .
Wij weer terug naar de belcompany deze hebben de telefoon ingenomen voor reparatie.
Als er niks aan te vinden was lag het aan het simkaartje van de jumbo zeiden ze en had ze pech gehad
Mag dit.

629 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Oct 14, 2012 om 16:08
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste geeske70,

Wat vervelend dat je dochter geen sms berichten kan versturen of ontvangen. We zullen de reparatie even af moeten wachten. Hopelijk is het probleem na de reparatie verholpen. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseer ik je om de simkaart in een ander toestel te testen en andere simkaart in jouw toestel. Zo kunnen we het een en ander uitsluiten.

Met vriendelijke groet,

Linda
Vodafone 24/7 Web crew

diumenge
door diumenge - Oct 14, 2012 om 17:23
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Wat heeft Vodafone hier mee te maken? Is dit 'n soort Pavlov reactie van Vodafonewebcare?

Als het inderdaad aan het kaartje van Jumbo ligt, dan moet je bij Jumbo zijn en niet bij Belcompany. En waarom zou dat niet mogen? Als er inderdaad niets a/d telefoon mankeert lijkt het mij logisch dat je bij de provider gaat zoeken.

diumenge
door diumenge - Oct 14, 2012 om 17:24
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Ooh, Belcompany is van Vodafone, vandaar.

edrick3
door edrick3 - Oct 14, 2012 om 17:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@diumenge,

Juist! ;-)

wi
door witchy1970 - Oct 17, 2012 om 13:13
5 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb zelf een Galaxy S1 nu zo'n 13 maanden en heb een tijdje problemen gehad maar dat lag aan het netwerk. Sommige providers hebben ook niet overal een goed bereik. In het AMC heb ik geen bereik maar mijn schoonmoeder en man (andere providers) wel.
Wifi vind ik van de Samsung Galaxy S1 ook niet goed maar je moet zo'n smartphone ook af en toe updaten dus dat kan daar aan liggen

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Re
ReneeVV - Jul 1, 2024 om 10:53
Geldzaken & recht
Glas breekt door folie van verhuurder, ben ik aansprakelijk?

Glas breekt door folie van verhuurder, ben ik aansprakelijk?

Toen ik in deze huurwoning kwam in 2020 zat er melk-witte folie op de ramen beneden. Mij is toen niet gemeld dat die folie een probleem zou kunnen vormen, noch is mij verzocht die verwijderen. Ik woon pal aan de straat dus ik vond het zelf wel prettig om die privacy te hebben van de folie.   Begin 2024 begon de folie los te laten, dus ik besloot op eigen kosten deze te vervangen met nieuwe raam ... Lees meer

ta
tarwe15 - Jul 1, 2024 om 10:55
Computers & telefonie

Smartphone APPS werken niet

Heb een Poco x3 van 35 mnd oud. 
Sinds kort openen  enkele APPS niet. 
Moet tel herstarten dan probleem  verholpen (tijdelijk) 
Heb op advies fabrikant de Mi versie opnw gedownload. Hielp niet. Cache van app verwijderd. Hele toestel terug  gezet  nr fabrieksinstellingen en opnw geïnstalleerd. Probleem blijft bij v.n mail app en bank app zich voordoen. 
Hoe los ik dit o ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - Jul 1, 2024 om 09:08
Elektronica & tv

Kun je een speakertje aansluiten op een koptelefoonaansluiting?

mijn wekkkerradio heeft een heel dun geluid. Beschikt wel over een koptelefoonaansluiting. Kun je daar een speakertje op aansluiten? Lees meer