door 26271 Feb 2, 2013 om 19:48
Computers & telefonie

Probleem met telfort

ik heb een groot probleem met telfort bellen interactieve tv

950 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 2, 2013 om 20:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo 26271,

Ja? En wat nu? Zonder verdere informatie kan niemand je hiermee helpen.....

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Feb 2, 2013 om 20:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

*vertel eens wat meer over dat grote probleem

ve
door verwijderd - Feb 2, 2013 om 22:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

da's vervelend

ve
door verwijderd - Feb 3, 2013 om 00:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wil je er over praten?

ve
door verwijderd - Feb 3, 2013 om 09:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sinds 18 december ben ik aangesloten bij Telfort dit heeft de Firma Guidion gedaan aangezien ik hier niet in thuis ben, sinds begin van dit jaar is het fout gegaan tot die tijd heeft het goed gewerkt.

Nu werkt het niet goed meer ik heb steeds vaker last van een stilstaand beeld en een hoop gekraak de afgelopen week al twee keer een advies gekregen van de klantenservice van Telfort en uitgevoerd maar dit heeft totaal niet mogen helpen sterker nog nu zit ik ook nog eens zonder telefoon, ik kan wel gebeld worden maar zelf niet meer bellen.

Eergisteren is de hele avond een collega bezig geweest maar dit heeft ook niet geholpen een van de dingen die hij onder andere heeft gedaan is een speedtest dit zat tussen de 6-7 Mbps en dit zou volgens hem 30 Mbps moeten zijn.

Ik weet niet meer wat ik moet doen er is al van alles geprobeerd maar niets helpt, ik heb ze nu voor de 7e keer benadert en mocht dit niet tot een oplossing komen zal ik mijn rechtsbijstandverzekering of de belbus maar moeten vragen om hulp.

ve
door verwijderd - Feb 3, 2013 om 10:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Eerst geef je helemaal geen informatie en nu zet je dit bericht in ieder topic dat over Telfort gaat?

Die speedtest zegt helemaal niets, zonder te weten waar hij is uitgevoerd. Dat je zelf niet kan bellen kan aan je telefoon liggen. Stlistaand beeld en een hoop gekraak kan een probleem van je TV zijn.

ve
door verwijderd - Feb 3, 2013 om 13:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Welke adviezen heeft Telfort gegeven (en heb je uitgevoerd)?

ve
door verwijderd - Feb 4, 2013 om 11:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

De helpdesk van Telfort bellen en uw klacht(en) voorleggen.
De helpdesk zal stapsgewijs met u de klacht(en) behandelen.
Mocht dit geen oplossing bieden dan zullen zij een monteur langssturen.

ve
door verwijderd - Mar 14, 2013 om 14:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste.
Ik heb al 7 jaar Telfort gehad en altijd max 11 MB download snelheid ongeacht of ze nu een abonnement van 10, 20 of 30 MB gaven !!! Via de KPN lijn kan men ook nooit 30 MB geven !!. Nu nu is mijn abonnement van 1 jaar afgelopen in februari jl. Na afloop heeft Telfort ZELF de snelheden verlaagd van 11MB naar 6812Kb ( 6,8 MB) Deze snelheid staat nu ook vast in de modem en wijzigt niet met verversen van de gegevens in de modem. En bij mijn inlogpagina bij Telfort site staat nu ook als HUIDIG abonnement 3 - 4 MB max ( Dit hebben ze zelf aangepast na afloop van mijn jaar van 8 MB naar 4 MB zonder overleg ) En kunt u met het inloggen in de Zyxel controleren door in het hoofdscherm aan de rechterkant naar de volgende pagina te gaan en REFRESH te kiezen of aan te zetten op 10 of 20 seconden Het kan dus kloppen dat u ook sinds een maand deze klachten hebt met TV en interactief. Met de 6,8 MB max kun je ook geen TV kijken en of interactief bezig zijn en ook nog internetten en bellen.De door u omschreven klachten komen mij bekend voor. Telfort zegt eerst van niets te weten , maar ze zeggen dat er misschien in de centrale iets is omgezet of een lijn bijgezet en dus de snelheden meer verdelen.Wij in Hoorn kunnen bij Telfort NOOIT een hogere snelheid dan 3-4 MB max afsluiten in een nieuw abonnement. Ik heb alle kabels moeten vernieuwen omdat ze zich dom houden in eerste opzicht , de splitter er tussen uit enz enz, maar de demping op de lijn blijft 44DB op de download. Ze dempen dus expres de snelheid want deze is niet meer variabel per dag maar staat al dik 40 dagen vast op 6812 Kb. Ze hebben u waarschijnlijk een glasvezel snelheid van 30MB belooft waarvan ze maar 6,8 MB kunnen geven. Uw modem is een perfect ding en daar ligt het niet aan en aan de bekabeling ook niet !! Ik hoop dat er meer mensen klagen over deze Telfort internet aanbiedingen. Wij hebben al jaren last met de telefoon Ze horen ons niet of Wij horen hen niet Wel elke keer nieuw starttarief betalen bij opnieuw bellen... Kortom het afgelopen jaar hadden we een abonnement van TOT 8 MB ...kregen altijd 11 MB en nu is het opeens 6,8 MB.... en maximaal nieuw af te sluiten 3-4 MB voor 23 euro per maand. Telfort klanten worden dus geflest en ze weten het ook bij Telfort anders pasten ze de abonnementen niet aan!!