fotoflex
door fotoflex Sep 12, 2019 om 18:17
Computers & telefonie

Problemen met DigiD

Ik ben verzekerd bij Zilveren kruis en moet inloggen middels DigiD. Nu moet ik de QR-code op mijn laptop scannen met mijn tablet, maar krijg vrijwel meteen de melding dat er iets is foutgegaan. Ben ik de enige met dit probleem?

7523 13 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Magnum007
door Magnum007 - Sep 12, 2019 om 18:26
594 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hallo Fotoflex,

Zilveren Kruis wilt zoveel mogelijk alles online regelen met zijn klanten...

Ik heb maandenlang met ze “geworsteld” om alles gewoon per post te ontvangen
Zo heb ik overzicht.


jo
door jorisw Sep 12, 2019 om 19:59
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Eigenlijk wel komisch: de ene helft klaagt dat post nooit aankomt en de andere helft wil juist post ontvangen....

tijger1
door tijger1 Sep 12, 2019 om 23:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Tja, even inloggen en je hebt alle overzichten die je maar kunt bedenken.

diumenge
door diumenge - Sep 12, 2019 om 18:44
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Gebruik je dan wel de DigiD app om in te loggen? Anders moet het met gebruikersnaam, wachtwoord en SMS controle.

tijger1
door tijger1 - Sep 12, 2019 om 18:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Hebt u geen mobieltje?

gerdamarijke
door gerdamarijke - Sep 12, 2019 om 18:51
330 Antwoorden / 15 Vragen
2

Ik log op mijnzilverenkruis.nl in via DigiD met gebruikersnaam, wachtwoord en SMS code. Werkt prima.

fotoflex
door fotoflex - Sep 12, 2019 om 19:23
67 Antwoorden / 6 Vragen
0

Goed, ik begrijp dat het koppelen niet nodig is? Maar ik kan niet verder als ik het niet doe, ik zie ook geen optie om met naam, pincode en sms in te loggen. Ik heb geen mobieltje, alleen een tablet en een laptop.

tijger1
door tijger1 Sep 12, 2019 om 23:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Pincode? Die hebt u niet nodig. Dat is voor de bankpas.

diumenge
door diumenge - Sep 12, 2019 om 19:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1



Kies dan voor: 'Met een controle via SMS'

fotoflex
door fotoflex Sep 12, 2019 om 21:47
67 Antwoorden / 6 Vragen

Dat kan zonder mobiel?

diumenge
door diumenge Sep 12, 2019 om 23:00
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nee, het is via mobiel met SMS code óf de app gebruiken. Beide moet je ook eerst activeren geloof ik, dus je kan het nooit direct gebruiken.

gerbera
door gerbera - Sep 12, 2019 om 21:55
7368 Antwoorden / 14 Vragen
0

U moet wel de DigiD app op uw tablet installeren, dan moet het lukken zonder mobiel.

Moet u op de tablet of smartphone ergens (bijvoorbeeld op een website van de overheid) inloggen met DigiD, dan opent de DigiD-app. Hier typt u de zelfgekozen pincode en u bent ingelogd.

bron;

Ge
door GerardVl - Sep 12, 2019 om 22:14
14 Antwoorden / Vragen
0

Ik heb dit ook recentelijk gehad. Was mijn digiD wachtwoord vergeten en moest dringend iets regelen.
Ze hebben geen wachtwoord reminder of zoiets, maar je moet je wachtwoord per post laten opsturen:(

fotoflex
door fotoflex - Sep 12, 2019 om 23:25
67 Antwoorden / 6 Vragen
0

Ik krijg achtereenvolgens deze schermen:

fotoflex
door fotoflex - Sep 12, 2019 om 23:27
67 Antwoorden / 6 Vragen
0

Nummer 2

fotoflex
door fotoflex - Sep 12, 2019 om 23:27
67 Antwoorden / 6 Vragen
0

En nummer 3

diumenge
door diumenge - Sep 12, 2019 om 23:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Dat zijn de juiste schermen. Maar bij die derde, waar je de qr-code moet scannen, gaat het dus fout?

Wellicht een probleem met de tablet? Is het een oude, met een oudere versie van Android wellicht?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jd
jdbeste1 - May 4, 2024 om 21:07
Vrije tijd & tuin
TrackR app voor android

TrackR app voor android

Ik heb een TrackR tracker hier maar de bijhorende android app werkt niet meer. Is er iemand die hier een alternatieve app voor weet? Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer

Da
DarshanJSB - May 5, 2024 om 10:06
Vakantie & reizen

Compensatie voor een non EU vlucht

Op 19 april 2024, om 15:40 (Japanse tijd) zou ik in het vliegtuig stappen van Haneda airport naar Guangzhou airport om daar mijn directe vlucht om op 20 april 08:00 (NL tijd) aan te komen in Amsterdam, deze vluchten werden gedaan door China Southern Airlines (CSA).   Vanaf Haneda airport waren de vertragingen al begonnen, 3x vertraagd (19:00, 22:40 en 01:00) waardoor ik uiteindelijk op 20 april ... Lees meer