gi
door gidion Mar 31, 2004 om 17:25
Computers & telefonie

Problemen met essent

Goede dag
Ik heb een probleem met essent en ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb namelijk een verkeerde afrekening gehad en dat geven ze ook toe nu heb ik 29 december een correctie verzoek gedaan. Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen juiste nota gehad. Mijn grootste probleem hiermee is dat ik nog al erg veel geld van hun krijg. Het zal gaan om 6 a 8 honderd euro die zij mij moeten betalen. Ik heb bijna elke maand gebeld maar kom geen streep veder. Ik heb vandaag weer gebeld en iemand gesproken die mij niet kon helpen maar er was ook niemand die mij wel kon helpen. Ik moet maar weer wachten tot dat er iemand mijn dossier naar de afdeling stuurd die ik heb gesproken maar ja daar wacht ik al ruim 3 maanden op. Ik kreeg verder niemand daar te spreken en ze konden ook niet zeggen wat als ik over 4 weken nog niets had gehoord.
Ik weet echt niet wat ik moet niet betalen is geen oplossing dan sluiten ze me af.

Hopelijk weten jullie wat ik kan doen ik word er helemaal gek van.

Alvast bedankt voor uw tijd

457 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tr
door truuy - Apr 16, 2004 om 13:09
2 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hoi Gidion,

Heel vervelend die problemen met Essent! Ik heb recent, in mindere mate, ook problemen met Essent gehad. Meerdere pogingen en telefoontjes hebben tot op de dag van vandaag niet tot een oplossing geleid.
Van andere mensen heb ik gehoord dat het bijna onmogelijk is om alleen de problemen op te lossen.
Mijn advies is daarom ook om een consumentenprogramma (kassa, ook dat nog), de consumentenbond of een advocaat in te schakelen. Zij kunnen de juiste mensen te pakken krijgen en zorgen dat jij krijgt waar je recht op hebt. Consumenten kunnen alleen naar een helpdesk bellen waar je steeds iemand anders te spreken krijgen.

Succes met de afhandeling.

jpmholt
door jpmholt - Apr 16, 2004 om 13:09
14 Antwoorden / 1 Vragen
0

Neem gewoon contact op met de consumentenbond.
Deze bemiddelen ook voor Essent.

ca
door cali3 - Nov 30, 2010 om 23:09
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wij zijn lang klant van Essent geweest en nooit 1 dag de rekeningen te laat betaalt.
Nu zijn we overgegaan naar een andere leverancier en kregen een eindafrekening.

Doordat ik ziek geweest ben hebben we die rekening niet op tijd betaald en kregen een herinnering. We waren 6 dagen te laat met betalen en moesten op een bedrag van € 91,- administratiekosten betalen € 25,-.
We vonden dit erg veel en hebben met Essent gebeld, maar daar lachen ze je gewoon uit, betalen!! Zo gaat dat dus bij Essent.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Nick714
Nick714 - Sep 20, 2024 om 13:14
Computers & telefonie

Mag KPN spotify in rekening blijven brengen en niet opzeggen?

Destijds bij het afsluiten van mijn abonnement gratis Spotify erbij gekregen. Na verloop van tijd werd dit betaald, want het was geen onderdeel meer van het abonnement. Prima! Echter, bleek dat het abonnement er om de zoveel tijd uitlag en kwamen de reclames van een gratis abonement steeds weer voorbij. Uiteindelijk dit dus opgezegd en een direct abonnement gepakt bij spotify. Helaas bleek dat KPN ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

No
Noa44evan! - Sep 22, 2024 om 15:46
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb  betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig 
Graag Uw reactie hierover. 


              m.vr.gr. John Q. 

Lees meer