go
door goossen_1 Apr 15, 2006 om 18:15
Computers & telefonie

Problemen met tele2

Ik heb mij aangemeld voor tel2 compleet lite en heb dit telefonisch gedaan maar heb nooit een bevestigingsbrief van gekregen. Ook is mij niet verteld dat ik minimaal twee weken met een ander telefoonnummer moest werken en dat ik ook minimaal twee weken lang ook nog kpn moest betalen. Ook heb ik een adapter die erg veel lawaai maakt. Ik heb meerdere keren gebeld dat ik een bevestigingsbrief wil ontvangen en dat mijn adapter lawaai maakt (komt door het niveau van de tv door en is een iritante frequentie), . Er is mij telefonisch medegedeeld dat ik geen bevestigingsbrief meer krijg en dat ik maar moet leren leven met de adapter. Hierop heb ik gezegd dat ik mijn contract met tele2 opzeg en dat ik het modem terug zal sturen als ik de retourbox krijg. Heb geen reactie gehad op mijn brief en weer na herhaaldelijk bellen van mij krijg ik van de een te horen dat het allemaal geregeld is en dat ik het kosteloos kan opzeggen, maar hier krijg ik geen schriftelijke bevestiging van en ik krijg ook de retourbox niet toegestuurd. Heb weer gebeld en krijg nu te horen dat ze mijn contract nog niet hebben opgezegd, want nu willen ze wel de adapter regelen. Dit is voor mij te laat en volgens tele2 kan ik alleen van het contract af maar dit gaat wel geld kosten. Dit is omdat ik al een adsl aansluiting heb waar ik volgens tele2 gebruik van maak. Ik heb er inderdaad even gebruik van gemaakt maar naar de problemen heb ik alles weer opgeruimd en staat op tafel tot ik de box krijg. Moet ik nu wel of geen geld betalen aan tele2. Ze hebben zelf nog niet de moeite genomen om contact op te nemen.

489 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

movieman
door movieman - Apr 15, 2006 om 18:33
180 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi,


Dit klinkt mij nogal bekend in de oren. Heel veel bedrijven vertikken het om gemaakte afspraken schriftelijk te bevestigen. De reden is simpel: dan heeft u geen wettig bewijs en staan zij altijd in hun recht. Denken ze...


Ik zou een aangetekende brief (met bewijs van ontvangst) opsturen. Omschrijf duidelijk uw klachten. Deel het bedrijf mede dat u vanwege hun wanprestaties het wettelijk recht heeft om het contract per direct te beĆ«indigen (eventueel met terugwerkende kracht omdat u ook al vaak telefonisch geklaagd heeft). U krijgt van TPG een bevestiging in de brievenbus met een handtekening van de wederpartij dat de brief daadwerkelijk ontvangen is. Dit is voldoende wettelijk bewijs.


Nog een tip: geef uw bank opdracht tot selectieve incasso blokkering zodat Tele2 in ieder geval geen geld van uw rekening kan afboeken.


Succes. ;-)


 


 

tr
door trizzie - Apr 18, 2006 om 16:45
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb ongeveer hetzelfde gezeik met de helpdesk.

Opzeggen kan niet wordt mij verteld door een uiterst onvriendelijke
helpdesk medewerker...ookal werkt mijn adsl-telefonie nog niet en zijn
er technische problemen. In mijn optiek kan je ergens vanaf zien binnen
een redelijke termijn. Helemaal als er al bij voorbaat veel problemen
zijn.

Doe alles aangetekend of per mail! Stop hun incasso's, of haal ze terug. Het is jou geld tenslotte.







sqwell
door sqwell - Apr 18, 2006 om 17:46
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo is het niet iets om een e-mail te sturen naar hun helpdesk !!
dan heb je het ook zwart op wit is maar een iede misschien haal baar :>

Ps als je adsl heb gaat dit toch via kpn en kun je de provider zelf uit kiesen adsl is wel oke hoor !!
vr gr sqwell



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S
S van Homoet - Oct 6, 2024 om 20:41
Geldzaken & recht

Mag een werkgever jou laten betalen voor het tekort aan contract uren

Onze zoon heeft onlangs voor een groot en bekende dierenwinkel keten in Ede gewerkt, hij is daar min of meer 1,5 maand aan het lijntje gehouden met de belofte op een hoger salaris maar uiteindelijk toch weer ingetrokken is, en daarna is weg gepest door zijn leidinggevende, (schelden en speciaal dieet eten weggooien (glutenvrij)), zijn leidinggevende heeft hem steeds eerder laten vertreken en heeft ... Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer