melyanna
door melyanna Jan 25, 2005 om 17:05
Computers & telefonie

Quatrofox II

Sinds enkele jaren hebben wij, via de KPN, een Quatrofox II. Dit apparaat is aangelegd door een monteur van de KPN.


Aangezien we beschikten over oude telefoontoestellen was nummermelding voor onze toestellen geen optie. Sinds een paar weken hebben we nieuwe toestellen met nummermelding. Echter, wat we ook doen, er verschijnt geen nummermelding op de nieuwe toestellen.


1. Heeft iemand ervaring met het activeren van nummermelding via de quatrofox II?


2. Bij navraag bij de KPN gaf men aan dat er wel een monteur langs kon komen om het probleem op te lossen, maar de kosten daarvan waren voor onze rekening. Terecht, aangezien de nummermelding nog nooit goed gewerkt heeft?


Melyanna

1007 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

gsm
door gsm - Jan 25, 2005 om 22:26
5940 Antwoorden / 47 Vragen
0

Er hoort een boekje bij de Quatrofox.

Daar staat het in op blz 36 en op blz 66.



Procedure:



Gebruik het toestel op poort 1.

Neem de hoorn op

Wacht op kiestoon.

Toets: *87*(pincode)#

U hoort een acceptatietoon als de pincode klopt.

Toets: *88*(poortnummer)(weergave)#

U hoort een acceptatietoon als de programmaering is geslaagd.



Pincode is standaard:   0000

Poortnummer is:   1, 2, 3 of 4

Weergave is:   0 voor Uit, of 1 voor Aan.



GSM





melyanna
door melyanna - Jan 28, 2005 om 19:59
5 Antwoorden / 6 Vragen
0

Die procedure hebben we diverse malen uitgevoerd. Alles volgens de handleiding die er bij hoort.


Echter, nummerweergave komt er niet. Volgens de helpdesk moet het aan de Quatrofox liggen.


Van anderen heb ik gehoord dat het met een Quatrofox II bij niemand lukt.


Iemand andere ervaringen?


 

gsm
door gsm - Jan 28, 2005 om 20:59
5940 Antwoorden / 47 Vragen
0

Hallo Melyanna,



Ik heb ook de Quattrovox II en die doet het prima hoor!

De lijnen op de Quattrovox zijn standaard doorverbonden met de KPN
centrale. Dus alles wat u intoetst wordt waarschijnlijk doorgezonden
naar de telefooncentrale. U moet daarom na het opnemen van de hoorn
eerst op een speciale toets drukken: de Recall of de Flash toets. 
Dat is de toets die u ook gebruikt om in huis met een ander toestel
door te verbinden. Daarna wordt de rest van de toetsaanslagen wel door
de Quattrovox gezien.



Nog even herhalen:

Gebruik het toestel op poort 1!


Neem de hoorn op (lampje van poort 1 licht op).

Wacht op de kiestoon.

Druk op Recall of Flash.


Wacht op de andere kiestoon.


Toets:      *87*0000#

    U hoort een acceptatietoon als de pincode klopt.


Toets:     *88*11#

    U hoort een acceptatietoon als de programmering is geslaagd.



Herhalen voor poort 2:

Gebruik het toestel op poort 1!



Neem de hoorn op (lampje van poort 1 licht op).

Wacht op de kiestoon.


Druk op Recall of Flash.



Wacht op de andere kiestoon.



Toets:      *87*0000#


    U hoort een acceptatietoon als de pincode klopt.



Toets:     *88*21#


    U hoort een acceptatietoon als de programmering is geslaagd.

Hoorn neerleggen.



Enz. voor poort 3 en 4



Succes,

GSM










Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Nick714
Nick714 - Sep 20, 2024 om 13:14
Computers & telefonie

Mag KPN spotify in rekening blijven brengen en niet opzeggen?

Destijds bij het afsluiten van mijn abonnement gratis Spotify erbij gekregen. Na verloop van tijd werd dit betaald, want het was geen onderdeel meer van het abonnement. Prima! Echter, bleek dat het abonnement er om de zoveel tijd uitlag en kwamen de reclames van een gratis abonement steeds weer voorbij. Uiteindelijk dit dus opgezegd en een direct abonnement gepakt bij spotify. Helaas bleek dat KPN ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

No
Noa44evan! - Sep 22, 2024 om 15:46
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb  betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig 
Graag Uw reactie hierover. 


              m.vr.gr. John Q. 

Lees meer