mm
door mmerx Feb 12, 2007 om 20:33
Computers & telefonie

Rabo Mobiel

Ik probeer al meer dan drie weken om Rabo Mobiel aan te vragen maar krijg nog steeds de melding dat er een storing is op het moment dat ik de aanvraag verzend. Hebben meer mensen hier last van en enig inig idee wat nu echt het probleem is?

122 2 Rapporteer

hell-rider
door hell-rider - Feb 12, 2007 om 21:01
573 Antwoorden / 0 Vragen

Hai,

Als ik je een raad mag geven wacht dan nog een poosje met deze RABO Mobiel.

Als je nu al problemen hebt met het aanvragen wat zal het dan tijdens het gebruik zijn.

Ze zijn hun tijd echt ver vooruit, misschien nog een beetje te ver?

Succes met je beslissing,
Hell-Rider

libra15
door libra15 - Feb 12, 2007 om 21:02
116 Antwoorden / 6 Vragen

Dag mmerx.

De kortste klap is, volgens mij, om rechtstreeks naar de Rabo bank te gaan en daar uw bestelling doen.

Vr. gr. libra.