ca
door cathja Jun 11, 2012 om 09:29
Computers & telefonie

Regelmatig geen toegang tot Vara kassa

Regelmatig wil ik reageren op een onderwerp van Vara Kassa, maar krijg nogal eens de mededeling dat de website (tijdelijk) buiten gebruik is. Dit kan soms enkele uren duren. Ben ik de enige die hier last van heeft en is de site soms zo populair dat hij overbelast is, óf komt het dat ik een Hotmail-adres heb? Hierover horen we vaker mensen klagen. Mijn e-mails worden niet altijd verstuurd en kort geleden kreeg ik antwoord op een mailtje van 6 november vorig jaar! Dit was één van drie 'vreemde' zaken. Wie heeft er een tip voor me, of kan me vertellen wat ik eventueel niet goed doe?

P.s.: ik heb niet erg veel kennis van computers, al kan ik er wel aardig mee overweg.

667 14 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Jun 11, 2012 om 09:44
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Deze vraag kunt u het beste stellen aan de redactie van deze site.

Als u bij uw topic klikt op Waarschuw redactie, kunt u daar uw vraag stellen.

Ik heb geen problemen met bereiken van de site. Soms inlog problemen, wat een bekend probleem is op deze site.

Ik heb ook
Geen problemen met versturen of ontvangen via mijn hotmail adres.

Het lijkt mij dus meer een z.g. locaal probleem wat zich op uw computer bevindt.

Misschien kunt u beter geholpen worden als u neerzet welke computer, welke browser, etc.

edrick3
door edrick3 - Jun 11, 2012 om 10:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo cathja,

Nou, dat ligt echt niet aan je computer of aan je hotmailadres, hoor.

Deze site geeft - ook bij mij - nogal eens problemen als je wilt inloggen: traag of - inderdaad -melding van technische storing (de laatste dagen).

Is dus niets om je bezorgd over te maken.

Met vr.gr.

Cookies
door Cookies - Jun 11, 2012 om 10:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Deze site is qua bereikbaarheid de meest slechte site die ik ooit op het web ben tegen gekomen.

ca
door cathja - Jun 11, 2012 om 10:38
24 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 11 jun 2012, 10:09]Hallo cathja,

Nou, dat ligt echt niet aan je computer of aan je hotmailadres, hoor.

Deze site geeft - ook bij mij - nogal eens problemen als je wilt inloggen: traag of - inderdaad -melding van technische storing (de laatste dagen).

Is dus niets om je bezorgd over te maken.

Met vr.gr.

ca
door cathja - Jun 11, 2012 om 10:43
24 Antwoorden / 3 Vragen

@ edrick3,

ik drukte te snel op "verzend", maar ik wilde er eigenlijk nog bijzetten dat ik al een beetje gerustgesteld ben, omdat dit probleem zich dus wel vaker voordoet. Ook carola.83 is niet erg lovend over deze site.

Bedankt @tdehond, @edrick3 en @carola.83 voor jullie antwoorden!

Met vriendelijke groet,

Cathja.

tenormin
door tenormin - Jun 11, 2012 om 11:15
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Dat mailtje van 6 november waar u nu pas antwoord op heeft gehad, heeft dat ook betrekking op deze KASSA site? Neem aan van niet, want KASSA is moeilijk (soms) in te komen maar mail aan redactie wordt redelijk snel beantwoord.

ca
door cathja - Jun 11, 2012 om 11:37
24 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tenormin schreef op maandag 11 jun 2012, 11:15]Dat mailtje van 6 november waar u nu pas antwoord op heeft gehad, heeft dat ook betrekking op deze KASSA site? Neem aan van niet, want KASSA is moeilijk (soms) in te komen maar mail aan redactie wordt redelijk snel beantwoord.

Nee, dit was een mailbericht wat via Hotmail is verstuurd en had geen betrekking op Kassa. Zeer regelmatig als ik een mail verstuur via Hotmail, verschijnt er een gele balk met de mededeling dat Hotmail geen verbinding kan maken met het internet. Dit klopt niet, want internet werkt zonder problemen. Van collega's hoor ik regelmatig dat ze Hotmail hebben ingeruild voor een ander e-mailadres, en dan zijn de problemen over. Het is echt heel lastig als je telkens onderbroken wordt!
Bedankt voor de reaktie!
Met vriendelijke groet,
Cathja.

holstein
door holstein - Jun 11, 2012 om 14:57
922 Antwoorden / 16 Vragen

Kassa site is hopeloos traag en dat is niet van de laatse dagen....

tenormin
door tenormin - Jun 11, 2012 om 15:13
16847 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=frisian62 schreef op maandag 11 jun 2012, 14:57]Kassa site is hopeloos traag en dat is niet van de laatse dagen....

Off Topic: De KASSA site mag wel traag zijn, Uw favoriete web sites zijn helemaal traag, m.a.w. die bestaan niet (meer). Of is dit een geintje?

jpm
door jpm - Jun 11, 2012 om 15:44
820 Antwoorden / 28 Vragen

Het enige probleem dat ik wel eens heb is dat ik, heen en weer surfend van deze site naar mijn inbox en terug, soms ineens zie dat ik opnieuw moet inloggen. Als ik dat dan wil doen krijg ik de pagina waarbij me wordt gevraagd of ik echt, eerlijk waar en zonder twijfel wil uitloggen. Dat verbaast mij dan natuurlijk. Om er weer in te komen moet ik het programma even sluiten en via mijn mail kom ik dan weer binnen, log opnieuw in en kan er weer een poos tegenaan.

ca
door cathja - Jun 11, 2012 om 15:49
24 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=jpm schreef op maandag 11 jun 2012, 15:44]Het enige probleem dat ik wel eens heb is dat ik, heen en weer surfend van deze site naar mijn inbox en terug, soms ineens zie dat ik opnieuw moet inloggen. Als ik dat dan wil doen krijg ik de pagina waarbij me wordt gevraagd of ik echt, eerlijk waar en zonder twijfel wil uitloggen. Dat verbaast mij dan natuurlijk. Om er weer in te komen moet ik het programma even sluiten en via mijn mail kom ik dan weer binnen, log opnieuw in en kan er weer een poos tegenaan.

Dit overkwam mij een kwartiertje geleden ook (weer eens)! Gek eigenlijk, sinds ik de vraag over de bereikbaarheid van Kassa heb gesteld, kan ik tot nu toe zonder noemenswaardige problemen heen- en weersurfen!

Afkloppen natuurlijk!

dirck
door dirck - Jun 11, 2012 om 16:05
3201 Antwoorden / 3 Vragen

@jpm,

Even op F5 drukken of bovenin in je browser op Pagina vernieuwen klikken.

tenormin
door tenormin - Jun 11, 2012 om 16:12
16847 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=dirck schreef op maandag 11 jun 2012, 16:05]@jpm,

Even op F5 drukken of bovenin in je browser op Pagina vernieuwen klikken.

Als dat zou werken waren er de talloze vragen over dit item niet geweest.

ma
door marcokassa - Sep 18, 2012 om 11:32
1 Antwoorden / 0 Vragen

De site is inderdaad gigantisch langzaam. Erg jammer want verder vind ik het een duidelijke en informatieve website!