ca
door cathja Jun 11, 2012 om 09:29
Computers & telefonie

Regelmatig geen toegang tot Vara kassa

Regelmatig wil ik reageren op een onderwerp van Vara Kassa, maar krijg nogal eens de mededeling dat de website (tijdelijk) buiten gebruik is. Dit kan soms enkele uren duren. Ben ik de enige die hier last van heeft en is de site soms zo populair dat hij overbelast is, óf komt het dat ik een Hotmail-adres heb? Hierover horen we vaker mensen klagen. Mijn e-mails worden niet altijd verstuurd en kort geleden kreeg ik antwoord op een mailtje van 6 november vorig jaar! Dit was één van drie 'vreemde' zaken. Wie heeft er een tip voor me, of kan me vertellen wat ik eventueel niet goed doe?

P.s.: ik heb niet erg veel kennis van computers, al kan ik er wel aardig mee overweg.

667 14 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tdehond
door tdehond - Jun 11, 2012 om 09:44
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Deze vraag kunt u het beste stellen aan de redactie van deze site.

Als u bij uw topic klikt op Waarschuw redactie, kunt u daar uw vraag stellen.

Ik heb geen problemen met bereiken van de site. Soms inlog problemen, wat een bekend probleem is op deze site.

Ik heb ook
Geen problemen met versturen of ontvangen via mijn hotmail adres.

Het lijkt mij dus meer een z.g. locaal probleem wat zich op uw computer bevindt.

Misschien kunt u beter geholpen worden als u neerzet welke computer, welke browser, etc.

edrick3
door edrick3 - Jun 11, 2012 om 10:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo cathja,

Nou, dat ligt echt niet aan je computer of aan je hotmailadres, hoor.

Deze site geeft - ook bij mij - nogal eens problemen als je wilt inloggen: traag of - inderdaad -melding van technische storing (de laatste dagen).

Is dus niets om je bezorgd over te maken.

Met vr.gr.

Cookies
door Cookies - Jun 11, 2012 om 10:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Deze site is qua bereikbaarheid de meest slechte site die ik ooit op het web ben tegen gekomen.

ca
door cathja - Jun 11, 2012 om 10:38
24 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=edrick3 schreef op maandag 11 jun 2012, 10:09]Hallo cathja,

Nou, dat ligt echt niet aan je computer of aan je hotmailadres, hoor.

Deze site geeft - ook bij mij - nogal eens problemen als je wilt inloggen: traag of - inderdaad -melding van technische storing (de laatste dagen).

Is dus niets om je bezorgd over te maken.

Met vr.gr.

ca
door cathja - Jun 11, 2012 om 10:43
24 Antwoorden / 3 Vragen
0

@ edrick3,

ik drukte te snel op "verzend", maar ik wilde er eigenlijk nog bijzetten dat ik al een beetje gerustgesteld ben, omdat dit probleem zich dus wel vaker voordoet. Ook carola.83 is niet erg lovend over deze site.

Bedankt @tdehond, @edrick3 en @carola.83 voor jullie antwoorden!

Met vriendelijke groet,

Cathja.

tenormin
door tenormin - Jun 11, 2012 om 11:15
16847 Antwoorden / 108 Vragen
0

Dat mailtje van 6 november waar u nu pas antwoord op heeft gehad, heeft dat ook betrekking op deze KASSA site? Neem aan van niet, want KASSA is moeilijk (soms) in te komen maar mail aan redactie wordt redelijk snel beantwoord.

ca
door cathja - Jun 11, 2012 om 11:37
24 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=tenormin schreef op maandag 11 jun 2012, 11:15]Dat mailtje van 6 november waar u nu pas antwoord op heeft gehad, heeft dat ook betrekking op deze KASSA site? Neem aan van niet, want KASSA is moeilijk (soms) in te komen maar mail aan redactie wordt redelijk snel beantwoord.

Nee, dit was een mailbericht wat via Hotmail is verstuurd en had geen betrekking op Kassa. Zeer regelmatig als ik een mail verstuur via Hotmail, verschijnt er een gele balk met de mededeling dat Hotmail geen verbinding kan maken met het internet. Dit klopt niet, want internet werkt zonder problemen. Van collega's hoor ik regelmatig dat ze Hotmail hebben ingeruild voor een ander e-mailadres, en dan zijn de problemen over. Het is echt heel lastig als je telkens onderbroken wordt!
Bedankt voor de reaktie!
Met vriendelijke groet,
Cathja.

holstein
door holstein - Jun 11, 2012 om 14:57
922 Antwoorden / 16 Vragen
0

Kassa site is hopeloos traag en dat is niet van de laatse dagen....

tenormin
door tenormin - Jun 11, 2012 om 15:13
16847 Antwoorden / 108 Vragen
0

[quote=frisian62 schreef op maandag 11 jun 2012, 14:57]Kassa site is hopeloos traag en dat is niet van de laatse dagen....

Off Topic: De KASSA site mag wel traag zijn, Uw favoriete web sites zijn helemaal traag, m.a.w. die bestaan niet (meer). Of is dit een geintje?

jpm
door jpm - Jun 11, 2012 om 15:44
820 Antwoorden / 28 Vragen
0

Het enige probleem dat ik wel eens heb is dat ik, heen en weer surfend van deze site naar mijn inbox en terug, soms ineens zie dat ik opnieuw moet inloggen. Als ik dat dan wil doen krijg ik de pagina waarbij me wordt gevraagd of ik echt, eerlijk waar en zonder twijfel wil uitloggen. Dat verbaast mij dan natuurlijk. Om er weer in te komen moet ik het programma even sluiten en via mijn mail kom ik dan weer binnen, log opnieuw in en kan er weer een poos tegenaan.

ca
door cathja - Jun 11, 2012 om 15:49
24 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=jpm schreef op maandag 11 jun 2012, 15:44]Het enige probleem dat ik wel eens heb is dat ik, heen en weer surfend van deze site naar mijn inbox en terug, soms ineens zie dat ik opnieuw moet inloggen. Als ik dat dan wil doen krijg ik de pagina waarbij me wordt gevraagd of ik echt, eerlijk waar en zonder twijfel wil uitloggen. Dat verbaast mij dan natuurlijk. Om er weer in te komen moet ik het programma even sluiten en via mijn mail kom ik dan weer binnen, log opnieuw in en kan er weer een poos tegenaan.

Dit overkwam mij een kwartiertje geleden ook (weer eens)! Gek eigenlijk, sinds ik de vraag over de bereikbaarheid van Kassa heb gesteld, kan ik tot nu toe zonder noemenswaardige problemen heen- en weersurfen!

Afkloppen natuurlijk!

dirck
door dirck - Jun 11, 2012 om 16:05
3201 Antwoorden / 3 Vragen
0

@jpm,

Even op F5 drukken of bovenin in je browser op Pagina vernieuwen klikken.

tenormin
door tenormin - Jun 11, 2012 om 16:12
16847 Antwoorden / 108 Vragen
0

[quote=dirck schreef op maandag 11 jun 2012, 16:05]@jpm,

Even op F5 drukken of bovenin in je browser op Pagina vernieuwen klikken.

Als dat zou werken waren er de talloze vragen over dit item niet geweest.

ma
door marcokassa - Sep 18, 2012 om 11:32
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

De site is inderdaad gigantisch langzaam. Erg jammer want verder vind ik het een duidelijke en informatieve website!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer