Regelmatig geen toegang tot Vara kassa
Regelmatig wil ik reageren op een onderwerp van Vara Kassa, maar krijg nogal eens de mededeling dat de website (tijdelijk) buiten gebruik is. Dit kan soms enkele uren duren. Ben ik de enige die hier last van heeft en is de site soms zo populair dat hij overbelast is, óf komt het dat ik een Hotmail-adres heb? Hierover horen we vaker mensen klagen. Mijn e-mails worden niet altijd verstuurd en kort geleden kreeg ik antwoord op een mailtje van 6 november vorig jaar! Dit was één van drie 'vreemde' zaken. Wie heeft er een tip voor me, of kan me vertellen wat ik eventueel niet goed doe?
P.s.: ik heb niet erg veel kennis van computers, al kan ik er wel aardig mee overweg.
Deze vraag kunt u het beste stellen aan de redactie van deze site.
Als u bij uw topic klikt op Waarschuw redactie, kunt u daar uw vraag stellen.
Ik heb geen problemen met bereiken van de site. Soms inlog problemen, wat een bekend probleem is op deze site.
Ik heb ook
Geen problemen met versturen of ontvangen via mijn hotmail adres.
Het lijkt mij dus meer een z.g. locaal probleem wat zich op uw computer bevindt.
Misschien kunt u beter geholpen worden als u neerzet welke computer, welke browser, etc.
Hallo cathja,
Nou, dat ligt echt niet aan je computer of aan je hotmailadres, hoor.
Deze site geeft - ook bij mij - nogal eens problemen als je wilt inloggen: traag of - inderdaad -melding van technische storing (de laatste dagen).
Is dus niets om je bezorgd over te maken.
Met vr.gr.
[quote=edrick3 schreef op maandag 11 jun 2012, 10:09]Hallo cathja,
Nou, dat ligt echt niet aan je computer of aan je hotmailadres, hoor.
Deze site geeft - ook bij mij - nogal eens problemen als je wilt inloggen: traag of - inderdaad -melding van technische storing (de laatste dagen).
Is dus niets om je bezorgd over te maken.
Met vr.gr.
@ edrick3,
ik drukte te snel op "verzend", maar ik wilde er eigenlijk nog bijzetten dat ik al een beetje gerustgesteld ben, omdat dit probleem zich dus wel vaker voordoet. Ook carola.83 is niet erg lovend over deze site.
Bedankt @tdehond, @edrick3 en @carola.83 voor jullie antwoorden!
Met vriendelijke groet,
Cathja.
Dat mailtje van 6 november waar u nu pas antwoord op heeft gehad, heeft dat ook betrekking op deze KASSA site? Neem aan van niet, want KASSA is moeilijk (soms) in te komen maar mail aan redactie wordt redelijk snel beantwoord.
[quote=tenormin schreef op maandag 11 jun 2012, 11:15]Dat mailtje van 6 november waar u nu pas antwoord op heeft gehad, heeft dat ook betrekking op deze KASSA site? Neem aan van niet, want KASSA is moeilijk (soms) in te komen maar mail aan redactie wordt redelijk snel beantwoord.
Nee, dit was een mailbericht wat via Hotmail is verstuurd en had geen betrekking op Kassa. Zeer regelmatig als ik een mail verstuur via Hotmail, verschijnt er een gele balk met de mededeling dat Hotmail geen verbinding kan maken met het internet. Dit klopt niet, want internet werkt zonder problemen. Van collega's hoor ik regelmatig dat ze Hotmail hebben ingeruild voor een ander e-mailadres, en dan zijn de problemen over. Het is echt heel lastig als je telkens onderbroken wordt!
Bedankt voor de reaktie!
Met vriendelijke groet,
Cathja.
[quote=frisian62 schreef op maandag 11 jun 2012, 14:57]Kassa site is hopeloos traag en dat is niet van de laatse dagen....
Off Topic: De KASSA site mag wel traag zijn, Uw favoriete web sites zijn helemaal traag, m.a.w. die bestaan niet (meer). Of is dit een geintje?
Het enige probleem dat ik wel eens heb is dat ik, heen en weer surfend van deze site naar mijn inbox en terug, soms ineens zie dat ik opnieuw moet inloggen. Als ik dat dan wil doen krijg ik de pagina waarbij me wordt gevraagd of ik echt, eerlijk waar en zonder twijfel wil uitloggen. Dat verbaast mij dan natuurlijk. Om er weer in te komen moet ik het programma even sluiten en via mijn mail kom ik dan weer binnen, log opnieuw in en kan er weer een poos tegenaan.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer