ma
door marijdwl Nov 30, 2005 om 23:14
Computers & telefonie

Reklame aanbieding van Wanadoo!

Op 2 november j.l. heb ik Wanadoo ADSL family + Telefonie besteld.Ik had mij via internet aangemeld, en heb ook een folder waarop staat dat ,als ik Wanadoo ADSL family + Telefonie bestel van 2 t/m 16 november 2005 , ontvang ik gratis een iPod shuffle.            Maar toen alles in werking was, had ik nog niets over een iPod gehoord. Ik belde met Wanadoo en kreeg tot mijn grote verbazing te horen dat ik dat aan had moeten geven bij de bestelling, want die aanbieding gold niet voor iedereen. Maar als Wanadoo met deze folders reklame maakt, moeten zij dat dan niet nakomen? Wie kan mij daar antwoord op geven?                                                  Vriendelijke groet ,


Marijke.

489 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ma
door marijdwl - Dec 1, 2005 om 01:08
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Reactieman,


Dank je voor je snelle reactie.


Ik hoop dat het zo gaat, en wacht dus nog even af.


Vriendelijke groet,


Marijke.

dereactieman
door dereactieman - Dec 1, 2005 om 01:12
6 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik denk dat je een onwetende medewerker aan de lijn hebt gehad, want de enige voorwaarde om de Ipod Shuffle te krijgen was je aan te melden via de website zoals je hebt gedaan. De Ipod word zo'n 2 weken na activering van de ADSL-aansluiting geleverd.

mi
door mikro - Dec 1, 2005 om 06:45
68 Antwoorden / 5 Vragen
0

Marijke,


Het lijkt er dus op dat je je goed hebt aangemeld, maar eerlijk gezegd zou ik niet afwachten. Volgens mij kun je het beste nog even contact opnemen met Wanadoo (en met een beetje geluk krijg je niet dezelfde onwetende medewerker aan de lijn) en vragen hoe het nu werkelijk zit. Volgens mij moeten ze zo kunnen nakijken of jij inderdaad ook de iPod krijgt.


Groet,


Mikro

ma
door marijdwl - Dec 1, 2005 om 10:28
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb jou advies opgevolgd en nog even gebeld met Wanadoo. Deze medewerker wist het inderdaad beter en vertelde mij dat ik er recht op had.


Bedant voor je snelle reactie.


Vriendelijke groet,


Marijke. 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer