ha
door hans1945 Feb 17, 2011 om 19:30
Computers & telefonie

Reparatie

nadat ik mijn mobiele tel heb aan geboden om hem te laten repareren bij T mobiel krijg ik na 10 dagen mijn bobiel terug met de mededeling kan niet gerepareerd worden total loss wegens watewrschade.Mijn garantie periode was net 1maand voorbij.Ik heb bij de T mobiel shop te kennen gegeven dat hij GEMAAKT MOEST WORDEN ONGEACHT DE PRIJS WAT DE REP ZOU KOSTEN.Toch krijg je een bericht van SOLID VISION waterschade. Is er ergens een bedrijf dat de tel wel repareerd het gaat om een SAMSUNG SGH_480 bvd h.scholten

693 6 Rapporteer

getty
door getty - Feb 17, 2011 om 19:32
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Total loss betekent volgens mij niet meer te repareren in dit geval.

stacey
door stacey - Feb 17, 2011 om 19:38
10352 Antwoorden / 12 Vragen

--Ik heb bij de T mobiel shop te kennen gegeven dat hij GEMAAKT MOEST WORDEN ONGEACHT DE PRIJS WAT DE REP ZOU KOSTEN--

Als iets niet kan dan kan het niet..............
en vaak is reparatie duurder dan een nieuwe als het nog wel zou kunnen
dus ik zou maar gewoon gaan kijken voor een andere in dat geval.

ha
door hans1945 - Feb 17, 2011 om 21:04
1 Antwoorden / 1 Vragen

er word wel erg gauw gezegt total loss dit is volgens mij ook tersprake ge komen afgelopen week in kassa en ook waterschade .

ca
door captious - Feb 19, 2011 om 18:17
22 Antwoorden / 0 Vragen

de telefoon is dus al meer dan een jaar oud?
En ook nog eens niet een erg dure telefoon, reparatie kost meer dan de telefoon waard is.

Je verlies nemen, dingen kunnen nou eenmaal stuk gaan, en gewoon een nieuwe kopen.

mahadma
door mahadma - Feb 19, 2011 om 18:55
11720 Antwoorden / 52 Vragen

..............GEMAAKT MOEST WORDEN ONGEACHT DE PRIJS WAT DE REP ZOU KOSTEN................

Dus een telefoon die bijvoorbeeld € 100,00 waard is laat je als dat € 300,00 gaat kosten repareren????????

fr
door fransp - Feb 21, 2011 om 13:45
11 Antwoorden / 0 Vragen

soms heeft een telefoon ook een emotionele waarde, bijv een geschenk of erfenis, dan kan de eigenaar idd besluiten de telefoon voor een hoge prijs te laten repareren, wat voor een buitenstaander niet altijd te begrijpen is.
Daar is een ieder vrij in,

Frans