ar
door arevenberg Feb 26, 2005 om 10:31
Computers & telefonie

Reply werkt niet

als ik iemand een mailtje stuur en diegene beantwoord via reply komen de mailtjes niet bij mij aan ik krijg dus geen antwoord terwijl dat wel verzonden is

wat kan ik hieraan doen?

460 4 Rapporteer

an
door andalucia - Feb 26, 2005 om 13:03
2 Antwoorden / 2 Vragen

Het probleem kan ik 123 niet voor u verhelpen maar totdat het probleem wel verholpen is, zou ik onder elke e-mail in zetten:

GEEN antwoorden via reply s.v.p. want ik kan ze dan niet lezen!!!

Maar misschien had u daar zelf al aan gedacht.

aenigma
door aenigma - Feb 26, 2005 om 14:03
260 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Als deze persoon de enige is die hier problemen mee heeft, en anderen
lukt het wel, dan kunt u uitsluiten dat het probleem bij u ligt.

Stuurt u eens een emailtje naar uzelf en drukt u dan op reply. Kijkt u
dan welk adres wordt weergegeven en check of dit het juiste is. Zoja,
dan heeft u alles goed gedaan, zoniet, dan kan het zijn dat uw
reply-adres niet klopt. Afhankelijk van uw emailprogramma moet u de
instellingen dan even nalopen. Het reply-adres kunt u meestal apart
opgeven. Misschien ligt daar de fout: vult u hier gewoon uw standaard
email-adres in.

Daarnaast moet u even checken of in het veld 'Van' of 'From' wel uw
juiste emailadres vermeld staat als u een nieuwe email verstuurt. Het
kan zijn dat u meerdere accounts heeft en de verkeerde account als
standaard is ingesteld. Dit moet u dan ook even veranderen.

Wilt u meer gedetailleerde hulp met het veranderen va de instellingen,
dan moet u even vermelden welk emailprogramma u gebruikt, wellicht kan
ik u dan verder helpen.

Succes

gsm
door gsm - Feb 26, 2005 om 16:50
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Maak de regel "Antwoordadres" leeg in het eerste tabblad van de eigenschappen van het e-mail account.

GSM

a2i
door a2i - Feb 27, 2005 om 04:32
407 Antwoorden / 14 Vragen

Stuur een testmail naar je eigen adres kijk welke items er toegevoegt worden. mbt. afz.