jv
door jvcvhs Dec 28, 2007 om 11:06
Computers & telefonie

Router Versatel Davolink

Wie heeft er ervaring met de Router Versatel Davolink DV 201 AMR Provider tele2.
Wij zijn al een jaar aan het donderen dat draadloos internet en telefoon elke keer weg valt,er staan 2 pc boven die zijn draadloos het signaal is vaak zwak dan weer goed of zoals gisteren weer valt hij helemaal weg.
Ook hebben we vaak geen telefoon.

Ik zelf zit beneden met een kabel naar de router toe bij mij valt hij ook weg maar minder als boven.

We hebben hiervoor het net gehad dat was altijd goed maar die was duurder dan tele2 daarom hebben we toen een ander Provider genomen.

Gisteren was het weer raak,geen internet en telefoon mijn zoon heeft tele2 gebeld om te vragen of er ergens een storing was maar nee nergens,hij moest alles nalopen de router gereset alles was goed volgens tel2.
Kort daarna hadden we weer alles,tele2 zal hem wel weer bij hun gereset hebben dat is altijd als je hun belt.

Gisteren avond worden we gebeld door tele2 of alles goed was ik zij ja,maar voegde aan toe dat we wel tientallen keer hadden gebeld hierover en dat hun van allerlei smoesjes ons de schuld geven,gisteren avond zijde ze dat het aan de betonen vloer boven lag ik heb hier niet op geantwoord we leven maar in 2007(8) en niet in 1980.
De techniek is wel iets verder dacht ik.

We heben al meerde malen gezegt van stuur een andere router op dan kunnen we die proberen maar nee hoor dan wordt je weer gebeld door de technische dienst dat het niet aan tele2 ligt,dan kan het toch liggen aan de router moe wordt je ervan.

Nog een vraag we hebben sinds 08-11-2006 tele2 wat is de opzeg- termijn want we willen een ander Provider,als ik niet per maand kan opzeggen is er een ontbinding van het contract.

Wie weet dit......

mvg geert



817 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

labswans
door labswans - Dec 28, 2007 om 11:46
1918 Antwoorden / 10 Vragen
0

op uw vraag wat de opzegtermijn is voor uw abo bij tele 2 :


dat is na het eerste jaar dat u per maand mag opzeggen


bron : http://www.tele2.nl/shop/Internet/Veel_gestelde_vragen.htm


Is er een contractperiode verbonden aan Tele2 ADSL?
Je gaat met Tele2 voor Tele2 ADSL een contractperiode aan van 12 maanden. Hierna geldt een opzegtermijn van 1 maand.

Succes met uw besluit om over te stappen , labswans

rw
door rws44 - Jan 7, 2008 om 14:03
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

gewoon mee kappen, heb het ook een jaar geprobeerd. betaling stopzetten en een andere provider zoeken


ze leveren niet dat wat ze beloven , bij mij werkte alleen het internet gelukkig wel goed, telefoon dezelfde problemen als jullie


oplossen Ho maar !!! in mijn geval heb ik nu alleen nog internet van


hun en betaal nu nog maar 10 euro, ipv 40 euro voor hetzelfde omdat inderdaad de telefoon het gewoon niet deed


 


succes ermee


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Nick714
Nick714 - Sep 20, 2024 om 13:14
Computers & telefonie

Mag KPN spotify in rekening blijven brengen en niet opzeggen?

Destijds bij het afsluiten van mijn abonnement gratis Spotify erbij gekregen. Na verloop van tijd werd dit betaald, want het was geen onderdeel meer van het abonnement. Prima! Echter, bleek dat het abonnement er om de zoveel tijd uitlag en kwamen de reclames van een gratis abonement steeds weer voorbij. Uiteindelijk dit dus opgezegd en een direct abonnement gepakt bij spotify. Helaas bleek dat KPN ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

No
Noa44evan! - Sep 22, 2024 om 15:46
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb  betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig 
Graag Uw reactie hierover. 


              m.vr.gr. John Q. 

Lees meer