mo
door moes Aug 25, 2008 om 22:31
Computers & telefonie

Rumtime error

microsoft visual c ++ rumtime labrary

    * rumtime error

program: C: \ PROGRAM FILES\ASUS\ASUS LIVE UPDATE\LIVE UPDT.EXE

THIS APPLICATION HAS REQUESTED THE RUMTIME TO TERMINATE IT IN ANUSUAL WAY

PLEAS CONTACT THE APPLICATI0N SUPORT TEAM FOR MORE INFORMATION

 WAT IS DIT ,KOMT STEEDS TERUG ,HOE KRIJG IK DIT WEG

 DANK      CAMILLE

300 4 Rapporteer

holpen
door holpen - Aug 25, 2008 om 23:36
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is het? - Een update-programma van Asus dat kennelijk de hik heeft.
Hoe krijg je het weg?  Deïnstalleer het programma.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Aug 27, 2008 om 23:01
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag Camille,

Daar ben je weer...

In je eigen stijl een antwoord: PC uitzetten.

Welterusten.

Hardware ERror MAN.

mo
door moes - Aug 27, 2008 om 23:10
31 Antwoorden / 87 Vragen

BESTE HRDWERRORMAN, MIJN VRAAG IS ONGELUKIG GESTELD ,DAT MOET BETER,IK KRIJG ALTIJD UITSTEKENDE ADVIEZEN VAN JE,OP DE CURSUS BIJEN HOUDEN DEZE WEEK HONING SLINGEREN IN EEN CENTRUFUGE,WAT EEN GROOT APPARAAT.HOE DOE JIJ DAT.

MET VRIENDELIJKE GROETEN CAMILLE

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Aug 28, 2008 om 00:30
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ Camille, off topic:

Eigenlijk maakte ik een grapje met mijn antwoord.
Daar had je me die gele balk niet voor hoeven te geven.;-)

Als je de <caps lock> toets even drukt, dan zijn de hoofdletters verdwenen. Het staat zo schreeuwerig, hoofdletters.

Leuk dat je nog steeds naar de cursus gaat. Zelf doen is nog leuker.
En steeds weer verrassend. Zo hadden we na de winter bij de voorjaarsschoonmaak ineens 2 moeren (koninginnen) in 1 volk. In de onderste broedkamer vonden we de gemerkte en geknipte moer van het vorige jaar en in de bovenkast een ongeknipte, ongemerkte.
Verrassend, nietwaar? Komt zelden voor. De dames bevechten elkaar tot de dood van één van beide erop volgt. Dat is normaal. Heb ze wel eens zien vechten. Net straatvechters, heel smerig!

Wij hebben zelf een centrifuge. Er kunnen 3 broedramen of 6 honingramen tegelijk in.
Thans hebben we weer 9 volken om in te winteren. 7 stuks 20-raams en 2 stuks 10-raams. Eigenlijk zijn het per broedbak steeds 2 ramen minder, omdat we nu overal tegen de binnenkant van de broedbak een dummyraam plaatsen. Tenzij het zo'n groot volk is dat we geen broedraam kunnen missen. Dat is bij 2 het geval. Ze bulken haast uit de kasten, doch hebben geen zwermneiging gehad.

Nagenoeg alle honing is al verkocht, alleen voor de komende en gaande man is er nog wat. Mooie kwaliteit, dit jaar, maar minder dan vorig jaar. Toen hadden we 100 kilo over. Dat is ook verkocht.

Als je zelf met een kast begint heb ik nog wel een leuke tip voor je om zulke dummyramen eenvoudig te maken en zeer duurzaam!
Succes met de cursus.
Groet, H.