ja
door jamale Sep 26, 2005 om 23:45
Computers & telefonie

Scarlet

hallo .

ik ben lid van scarlet sinds 11 Augustus . wie kan mij helpen om  scarlet te stoppen . ik kan bellen maar niemand kan mij terugbellen .

sinds dien  bel ik weer naar scarlet ,weer dezelfde verhaal , kan ik mij geld terugboeken ,

                         help   help

497 4 Rapporteer

ricardow
door ricardow - Sep 27, 2005 om 00:01
202 Antwoorden / 7 Vragen

Hallo,

Nou in ieder geval kan je niet je reeds betaalde abonnementsgeld "terugboeken". Wél kan je dit (dan wel deels) terugvorderen, omdat Scarlet niet aan de verplichting heeft voldaan om jouw een goede verbinding te geven. Of dit ook nut heeft, is weer vraag 2, maar goed.

Wat je in ieder geval moet doen om van het abonnement af te komen, is een aangetekend schrijven sturen naar Scarlet waarin je meld: dat je -wegens aanhoudende problemen- per direct het abonnement wil opzeggen.

Het zou kunnen dat het opzeggen van je abonnement nog niet kan. Sommige bedrijven bouwen namelijk clausules in hun contracten in, die inhouden dat je soms maar 2 periodes (en heel soms zelfs maar 1 periode) per jaar de gelgenheid hebt om je contract op te zeggen.

Dus: kijk eens goed naar de voorwaarden in je contract en (als dit nu kan), zeg dan middels AANGETEKEND schrijven op.

Succes en groet Richard.

megaman
door megaman - Oct 11, 2005 om 00:19
17 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn dochter had ook problemen met Scarlet en is ten rade gegaan bij de consumentenbond. het blijkt dat zij klachten over Scarlet verzamelen en jou kunnen voorzien van tips en ondersteuning. er zijn ook plannen om Scarlet collectief aan te pakken.

brynnar
door brynnar - Oct 11, 2005 om 13:38
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Bekijkt u eens deze opmerking van iemand die succesvol van Scarlett is afgekomen:

voor iedereen die van...

Brynnar

bart1979
door bart1979 - Oct 11, 2005 om 14:04
11 Antwoorden / 0 Vragen

De andere consumentensite (Tros Radar) heeft een stappenplan ontwikkeld om van Scarlet af te komen. Volg de volgende link en dan zou het moeten lukken.

http://www.trosradar.nl/PHP/news/28/1516

Succes