du
door dusty50 May 1, 2006 om 17:16
Computers & telefonie

Scarlet one

ik heb een aanbieding van scarlet one gekregen voor een pakket internet en telefonie,heeft iemand hiet al meer  ervaring mee?

ik ben nu klant van casema, ook met internet en telefoon

221 3 Rapporteer

brynnar
door brynnar - May 2, 2006 om 08:46
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Dag Dusty50,

Over Scarlet valt te discussieren. Met name toen zij zich net met Scarlet One meldden, konden zij de vraag uit de markt absoluuut niet aan en bleven heel veel mensen verstoken van enige verbinding. Ik kan me indenken dat de ergste problemen inmiddels wel van de baan zijn.

Gebruik eens de zoekfuncties binnen deze rubriek (hier linksboven) op de term Scarlet en je vindt hier al wat reacties. Houd er wel rekening mee, dat dit een consumenten site is, waar doorgaans problemen geuit worden en slechts bij hoge uitzondering positieve reacties zijn.

De beslissing uiteraard is geheel aan u.

Mvgr - B

qu
door queennr1 - May 2, 2006 om 14:40
63 Antwoorden / 4 Vragen

Niet aan beginnengebruik de zoekfunctie zowel hier als op trosradar.nl en je zult zien dat er nog steeds veel problemen zijn.

du
door dusty50 - May 3, 2006 om 11:03
2 Antwoorden / 3 Vragen

oke ,ik zal er nu eerst heel goed over nadenken voor dat ik hier aan begin.

vast bedankt voor jullie antwoorden

dusty