bo
door borneo Oct 19, 2010 om 14:27
Computers & telefonie

Simlockvrij maken

Op 08-05-2009 heb ik bij Telefoonkopen een prepaid Sony Ericsson gekocht met Tele2 als provider. Na een jaar word volgens Tele2 je toestel automatisch simlockvrij gemaakt. Mooi niet dus na herhaalde malen bellen met Tele2 kreeg ik als antwoord dat dit alleen geld voor toestellen bij tele2 online besteld. Er werd mij geadviseerd om maar naar een winkel te gaan en daar mijn toestel tegen betaling simlockvrij te laten maken. Weet iemand misschien een andere oplossing ?

992 8 Rapporteer

genius
door genius - Oct 19, 2010 om 15:01
886 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo borneo,

Er is een topic over dit onderwerp gaande: klik, hier

Ik zou je toch adviseren om in jouw situatie contact te zoeken met de zaak waar je dit bent aangegaan.

M.vr.gr.

G.

bo
door borneo - Oct 20, 2010 om 09:54
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ben bij Telefoonkopen geweest en die zeggen dat dit door Tele2 moet gebeuren.
In de handleiding van Tele2 staat ook dat dit automatisch gebeurd na 1 jaar maar helaas doen zij dit niet. OOk niet na herhaalde malen bellen.

genius
door genius - Oct 20, 2010 om 11:15
886 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo borneo,

Op een ander topic wordt een vraag voorgelegd i.v.m. tele2 en wellicht dat je klik hier tele2-webcare kunt benaderen en daar het probleem voorleggen. Door de regel genomen werkt dit goed.

M.vr.gr.

G.

tele2webcare
door tele2webcare - Oct 21, 2010 om 13:30
366 Antwoorden / 0 Vragen

Beste borneo,

Ik begrijp dat je een probleem hebt met het simlockvrij maken van je mobiele telefoon. Ik pak dit graag voor je op.
Kan je je mobiele nummer o.v.v. Borneo - Kassa mailen naar danielle@tele2.com.
Dan ga ik het voor je uitzoeken.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

li
door lizzy10 - Oct 23, 2010 om 13:52
6 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tele2webcare schreef op donderdag 21 okt 2010, 13:30]Beste borneo,

Ik begrijp dat je een probleem hebt met het simlockvrij maken van je mobiele telefoon. Ik pak dit graag voor je op.
Kan je je mobiele nummer o.v.v. Borneo - Kassa mailen naar danielle@tele2.com.
Dan ga ik het voor je uitzoeken.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

@borneo,

Ik ga er vanuit dat Danielle dit voor je oplost want Tele-2 moet gewoon de codes verstrekken. Zij kunnen Sony Ericcson benaderen voor de codes als ze die zelf niet in beheer hebben.

Succes!

tele2webcare
door tele2webcare - Oct 26, 2010 om 11:39
366 Antwoorden / 0 Vragen

Beste borneo,

Bedankt voor je gegevens! Ik kom hier z.s.m. op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

bo
door borneo - Nov 15, 2010 om 12:06
2 Antwoorden / 1 Vragen

Tele2 heeft contact met mij opgenomen. Het blijkt dat mijn prepaid toestel niet simlockvrij gemaakt kon worden door Tele2. Er wer mij geadviseerd om naar een winkel te gaan om mijn toestel simlockvrij laten te maken. De kosten worden door Tele2 vergoed.Prima oplossing.

genius
door genius - Nov 16, 2010 om 07:19
886 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo borneo,

Inderdaad een prima oplossing en fijn dat het is opgelost!

Bedankt voor het terugmelden!

M.vr.gr.

G.