ko
door koningsjpc Feb 18, 2008 om 14:44
Computers & telefonie

Simpel

Heeft iemand ervaring met de telefoonaanbieder Simpel. Deze bied 100 belminuten aan voor € 2,50 p.maand.


J.konings

851 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kiran
door kiran - Feb 18, 2008 om 15:05
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

hallo konings


Tik maar eens in via Google / simpel


Voorwaarde: 2 jarig contract. Eerste 3 maanden max. 50,- bellen. Daarna 100,-


1e jaar voor abonnement en adm.kosten / 40,-


Naar buitenland bellen: eerst 200,- betalen.


Abonnement is 2,50 per maand. Inc. 100 bel minuten. Daarna betaal je 0,25 cent per minuut.


Toch nog maar even goed nalezen. Lijkt simpel ......)


groet, kiran

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 18, 2008 om 15:11
16850 Antwoorden / 202 Vragen
0

en verder zonder te kijken: hoe simpel? Ik neem toch aan dat u gewoon een telefoonabonnement moet hebben en simpel een z.g. carrierprovider is. De kosten zijn dus altijdextra?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 18, 2008 om 15:13
16850 Antwoorden / 202 Vragen
0

en na even kijken: inderdaad, wie is dan de netwerkprovider? Simpel heeft naar mijn weten geen eifgen netwerk.

ko
door koningsjpc - Feb 18, 2008 om 15:27
68 Antwoorden / 4 Vragen
0

Dit had ik uiteraard ook gelezen en ook, dat zij via het netwerk van KPN werken. Mijn vraag was alleen in feite, is er iemand bekend met "Simpel", n.l. zijn zij goed en is de service goed of slecht en zijn er z.g. spookktelefoontjes, is de service-afdeling goed bereikbaar etc. etc. Ben n.l. aan het twijfelen tussen lowcall van debitel, Simyo of Simpel.


Jan Konings

kiran
door kiran - Feb 18, 2008 om 15:34
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

hallo nogmaals


U moet echt even heel goed de site helemaal aflezen. Ik ken het niet maar ik vind het niet simpel.


Inderdaad gaat het over de KPN lijn. Maar je komt heel wazig tegen: "simpel berekent nooit meer dan 10 minuten".


Het stukje over ouders: "simpel berekent nooit meer dan 7 minuten". Maar de ouders kunnen wel een plafond van 15,- euro instellen.


En buiten de bundel komen de aparte tarieven ineens om de hoek kijken. Nogmaals ... ik ken het niet ... maar klinkt vrij ingewikkeld. Dus weet wat u doet, u zit er anders 2 jaar aan vast.


Succes

mr
door mrtelecom - Feb 26, 2008 om 16:04
7 Antwoorden / 0 Vragen
0

En bovendien word elke minuut naar boven afgerekend. Je krijgt dus helemaal geen 100 minuten.

ja
door jan001 - Mar 20, 2009 om 09:45
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Mijn ervaring is erg summier echter ingrijpend. Nadat ik mij had aangemeld werd beweerd dat ik binnen 2 weken de simkaart in huis zou hebben. Alles natuurlijk na afschrijving van Euro 70,00 van mijn rekening. Na 3 weken gewacht te hebben is er telefonisch contact geweest met de klantenservice. Deze wist mij mede te delen dat de reclamecampagne (lees beloften) nog aangepast moest worden. Toen ik zei dat ik op de huidige aanbiedingen was ingegaan werd de jonge dame (Carlijn) erg brutaal en zei dat de klant maar beperkt "koning"is bij hun. Na annulatie vertelde men mij ook dat de terugstorting van  Euro 70,00 Euro enige tijd op zich zou laten wachten. De reden was: "dit zijn de regels die wij hier hanteren".


Mijn advies: BLIJF DE GROTERE AANBIEDERS TROUW.

vladja
door vladja - Mar 20, 2009 om 10:05
8293 Antwoorden / 27 Vragen
0

janoo1,


De vraag is meer dan een jaar oud. Immers zal wel een abonnement zijn afgesloten.

vladja
door vladja - Mar 20, 2009 om 10:06
8293 Antwoorden / 27 Vragen
0

immers = inmiddels

es
door eswi - Jul 11, 2009 om 21:50
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Op deze site van Kassa staat het zelfs gepromoot.


http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=4010348,


wat ik persoonlijk een kwalijke zaak vind.


Als je kijkt op de site van Simpel.nl -> http://www.simpel.nl/ZoWerktHet.aspx


zie je dus dit staan: : Het abonnement gaat in op het moment dat wij het voorschot op de abonnementskosten plus de administratiekosten (samen € 70,-) hebben ontvangen.


HIer komt nog eens bij dat het een 2 jarig contract is.


Ik vind um dus helemaal niet goedkoop.


 

Lsk520
door Lsk520 - Jul 11, 2009 om 23:06
827 Antwoorden / 2 Vragen
0

Wakker worden, dit is een oude vraag!

sj
door sjome - Jul 17, 2009 om 23:04
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik zou het niet doen!!!!
Ikzelf ben er ook ingetrapt.
Buiten het ondoorzichtige tariefstelsel en de vele klachten over in rekening brengen van meer belminuten en SMS berichten dan daadwerkelijk gepleegd is het servicniveau ook nog eens zeer slecht.
Na 6 maanden kon ik plotseling niet meer naar buiten bellen en SMSen. (om administratieve redenen geblokkeerd). De reden was (denk ik) dat een rekening van 8 euro niet kon worden geincasseerd. Nogal logisch, bleek want het rekeningnummer waarop ze moesten inacaseren was gewijzigd en daarvan had ik ze op de hoogte gebracht. Echter ze reageren totaal niet op de vele Emails die ik hun heb gestuurd (ook een veel gehoorde klacht). Het gevolg is dat ik al enkele weken niet kan bellen en in hun 'mijnsimpel' systeem is niet te zien welke factuur niet betaald is. Ik ben van mening dat een gerenomeerd bedrijf op vragen van zijn klanten hoort te reageren en als een automatische incasso om wat voor reden dan ook een keer niet mogelijk is, dat de klant in de gelegenheid moet worden gesteld dit alsnog te doen. Van simpel hoor je echter niks, ze sluiten je simpelweg af en reageren daarna niet op Emails die aan hun worden gezonden. Belachelijk, ik heb nu het contract opgezegd op de eerstevolgende opzegdatum en verzocht om een schriftelijke toezenden van deze (niet betaalde?) factuur. Inmiddels zit ik al weer bij een andere gerenomeerde provider maar die vooruitbetaalde nog 1,5 jaar kan ik naar fluiten. SIMPEL he?
Het regent klachten van gelijke strekking over SIMPEL B.V.
Een echte afrader dus.


SERVICENIVEAU = 0


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

da
daveyd5444 - Apr 27, 2024 om 22:02
Geldzaken & recht

Waar is het pensioen gebleven van he Pannevis metaaltechniek bedrijf uit Utrecht?

Het bedrijf pannevis machinefabriekuit utecht  is opgeheven. Maar wie is nu de rechtsopvolger? Het pensieon is het poseidon fonds blijkbaar maar dat bestaat ook al niet meer. Wie weet waar dit pesioen heen is gegaan?  We lopen vast. Bedankt voor iedere tip die u kunt geven. Lees meer

empee
empee - Apr 27, 2024 om 20:44
Computers & telefonie

Pictogram op beginscherm plaatsen

Op mijn desktop met Windows 11 staan op het beginscherm meerdere pictogrammen, die ik vaak gebruik. Nu wil ik er eentje bij zetten, maar ik heb dat al zolang niet meer gedaan dat ik niet meer weet hoe dat moet. Wie kan en wil me helpen? Lees meer

Ye
Yennester - Nov 27, 2023 om 14:11
Winkels & webshops

Ervaringen met Poluno Amsterdam?

Ik heb wat besteld bij Poluno Amsterdam. Omdat ik een track&trace button kreeg die niet werkte en contact met klantenservice vreemd aanvoelde ben ik gaan zoeken bij revieuws. Later vond ik ergens in een mail een track&trace code, die me verwijst naar een buitenlandse site en de status al 11 dagen hetzelfde is.
Bij Trustpilot zijn heel veel klachten over deze webshop.
Oa over ver ... Lees meer