sr
door sreglov Jul 27, 2012 om 20:01
Computers & telefonie

Slechte service Canal Digital

Mijn ouders hebben sinds kort een abonnement bij Canal Digital. Dit leek allemaal goed, maar inmiddels lopen ze tegen diverse problemen aan: afspraken worden niet nagekomen (een bedrag terug), verkeerde contracten (onbeperkt bellen), telefoon die het twee weken niet doet (waarbij de schuld bij Canal Digital lag) en onbeleefde callcentre medewerkers (kleinerende toon, gewoon ophangen, naar contracten vragen die ze zelf hebben).
2 vragen:
1. Het is een 2-jarig contract, kan dit opgezegd worden op grond van slechte service?
2. Zijn er mensen met dezelfde ervaring?

559 3 Rapporteer

ti
door timfelix - Jul 27, 2012 om 20:47
270 Antwoorden / 13 Vragen

1. Nee.
2. Vast wel, ik niet in ieder geval.

ma
door mafferon - Sep 20, 2012 om 17:50
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi sreglov, momenteel maak ik ook zoiets mee met Canal Digitaal(CD), ik heb sinds mei 2012 een alles in 1 pakket van ze, nou hadden ze dit op mijn vorige adres geplaatst, maar plots kreeg ik een andere woning. Dus moest ik het pakket mee verhuizen i.v.m. contract van 2 jaar, is gratis wordt overal vermeld. Nou nee dus, het koste 70 euro of ik moest mijn abonnement met een jaar verlengen. En nu vandaag stond ineens de woningbouw bij me op de stoep met de mededeling dat ik wel een schotel mocht hebben maar niet op de plek waar de monteur hem heeft geplaatst, hij moet daar dus weg. Heb ik gebeld krijg ik weer te horen dit gaat u waarschijnlijk 70 euro kosten, ligt eraan of de monteur hem fout heeft bevestigd, als dat zo is zijn de kosten voor CD. Maar ik zie de bui al hangen en ben bang dat ik het kind van de rekening zal zijn. Help ik wil ook van mijn contract af.

la
door lammieslam - Oct 26, 2012 om 13:55
3 Antwoorden / 0 Vragen

bij ons is hetzelfde verhaal..
na aantal jaren stateliet te hebben van CD zijn wij 2010 in juni overgestapt naar de all in one pakket.
de monteur kwam de monteur in om 9 uur in de ochtend maar 14.30 in de middag..

Daarna bleekt te internet snelheid niet 20mb te halen.. okee de centrale is op 3km afstand dan verwacht je iets van 16-17mb te krijgen.. nee hoor.. amper 5.5mb daar moet ik ermee doen.
Klacht aan gemaakt. dat wij soms weken geen telefoon hebben of je moet als je lekker in t gesprek zit wel 5 keren terugbellen omdat de lijn constant doodvalt.

Na verschillende meldingen kreeg ik eindelijk een ander modem..
max konden wij hier iets van 8.5mb halen.. beter dan niks en einde contract juni 2013 gauw wegwezen bij cd.
nu amper 10 wken de 'nw' modem in huis en wat denkt je internet snelheid.. 2.5- max 4mb

Na verschillende pogingen om storing aan te melden.. gaven zij geen antwoord terug op mails.. dus dan maar duur doen..bellen..

ga niet op koopjes af van de internet.. heb je eentje waar de tevreden bent blij daar.. slechter word je er niet van.
beter dan goedkoop dat bij canal digital zeker duurkoop is..

jammer