sr
door sreglov Jul 27, 2012 om 20:01
Computers & telefonie

Slechte service Canal Digital

Mijn ouders hebben sinds kort een abonnement bij Canal Digital. Dit leek allemaal goed, maar inmiddels lopen ze tegen diverse problemen aan: afspraken worden niet nagekomen (een bedrag terug), verkeerde contracten (onbeperkt bellen), telefoon die het twee weken niet doet (waarbij de schuld bij Canal Digital lag) en onbeleefde callcentre medewerkers (kleinerende toon, gewoon ophangen, naar contracten vragen die ze zelf hebben).
2 vragen:
1. Het is een 2-jarig contract, kan dit opgezegd worden op grond van slechte service?
2. Zijn er mensen met dezelfde ervaring?

559 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ti
door timfelix - Jul 27, 2012 om 20:47
270 Antwoorden / 13 Vragen
0

1. Nee.
2. Vast wel, ik niet in ieder geval.

ma
door mafferon - Sep 20, 2012 om 17:50
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi sreglov, momenteel maak ik ook zoiets mee met Canal Digitaal(CD), ik heb sinds mei 2012 een alles in 1 pakket van ze, nou hadden ze dit op mijn vorige adres geplaatst, maar plots kreeg ik een andere woning. Dus moest ik het pakket mee verhuizen i.v.m. contract van 2 jaar, is gratis wordt overal vermeld. Nou nee dus, het koste 70 euro of ik moest mijn abonnement met een jaar verlengen. En nu vandaag stond ineens de woningbouw bij me op de stoep met de mededeling dat ik wel een schotel mocht hebben maar niet op de plek waar de monteur hem heeft geplaatst, hij moet daar dus weg. Heb ik gebeld krijg ik weer te horen dit gaat u waarschijnlijk 70 euro kosten, ligt eraan of de monteur hem fout heeft bevestigd, als dat zo is zijn de kosten voor CD. Maar ik zie de bui al hangen en ben bang dat ik het kind van de rekening zal zijn. Help ik wil ook van mijn contract af.

la
door lammieslam - Oct 26, 2012 om 13:55
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

bij ons is hetzelfde verhaal..
na aantal jaren stateliet te hebben van CD zijn wij 2010 in juni overgestapt naar de all in one pakket.
de monteur kwam de monteur in om 9 uur in de ochtend maar 14.30 in de middag..

Daarna bleekt te internet snelheid niet 20mb te halen.. okee de centrale is op 3km afstand dan verwacht je iets van 16-17mb te krijgen.. nee hoor.. amper 5.5mb daar moet ik ermee doen.
Klacht aan gemaakt. dat wij soms weken geen telefoon hebben of je moet als je lekker in t gesprek zit wel 5 keren terugbellen omdat de lijn constant doodvalt.

Na verschillende meldingen kreeg ik eindelijk een ander modem..
max konden wij hier iets van 8.5mb halen.. beter dan niks en einde contract juni 2013 gauw wegwezen bij cd.
nu amper 10 wken de 'nw' modem in huis en wat denkt je internet snelheid.. 2.5- max 4mb

Na verschillende pogingen om storing aan te melden.. gaven zij geen antwoord terug op mails.. dus dan maar duur doen..bellen..

ga niet op koopjes af van de internet.. heb je eentje waar de tevreden bent blij daar.. slechter word je er niet van.
beter dan goedkoop dat bij canal digital zeker duurkoop is..

jammer

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer