canarische
door canarische Feb 26, 2008 om 14:10
Computers & telefonie

SMS Dienst 6262

L,S

Onlangs heb ik een telefoonrekening gekregen waar ik behoorlijk van schrok. Ik had schijnbaar veel gebruik gemaakt van verschillende SMS diensten. Hier wist ik niets van. Intussen heb ik er al weer wat opgezegd. dit kan oa bij de site http://www.smsafzeggen.nl/. Dit is niet gelukt bij het nummer 6262. Wie weet hoe ik hier vanaf kom? Ik ben ten einde raad.

Bij voorbaat dank.

7588 20 Rapporteer

stacey
door stacey - Feb 26, 2008 om 14:16
10352 Antwoorden / 12 Vragen

<<<<<DUBBELPOST>>>>>>

stacey
door stacey - Feb 26, 2008 om 14:27
10352 Antwoorden / 12 Vragen
be
door bertd - Feb 27, 2008 om 12:50
5 Antwoorden / 2 Vragen

Als je je aanmeldt voor een veilige online smsdienst, kun je beter voor een betrouwbare kiezen. Bijvoorbeeld http://www.smscity.tk Nooit last van lastige smsjes gehad via deze site. Al 4 jaar een dankbare gebruiker.

ac
door acavdbeek - Feb 27, 2008 om 12:59
1 Antwoorden / 0 Vragen

Je moet een sms sturen aan 6262 met de tekst HELP. Men is dan verplicht om een bericht terug te sturen hoe je van de dienst af kunt, hetzij dmv een smsbericht of een telefoontje plegen.

ja
door januschi - Feb 27, 2008 om 13:04
25 Antwoorden / 18 Vragen

Hai: sms stop naar 6262 dan krijg je bericht terug dat je bent afgemeld, of je krijgt het sleutelwoord, waar je mee aangemeld bent. stuur dan dit sleutelwoord met stop naar 6262 lukt dit niet stuur dan help naar 6262 en je krijgt te zien hoe je moet afmelden succes

ki
door kimb - Feb 27, 2008 om 13:18
2 Antwoorden / 0 Vragen

Heb ff gegoogled en kwam dit tegen, misschien heb je er iets aan.

Hallo Raymond.

Ik heb exact hetzelfed gehad mijn man kreeg een nieuwe telefoon en die dacht samen met mijn dochter ha leuk spelletjes.
Zij lezen beide geen engels en dus hebben zij op ok gedrukt niet wetende dat dat een sms dienst is.
Ik heb het opgelost (nadat ik eerst moest uitzoeken van hoe of wat want op hun site staat dat niet vermeld wel dat je contact met hun kan zoeken en dat heb ik dus ook gedaan.)door een e-mail (in het engels!) te sturen naar support@mbizglobal.co.uk dat is zeg maar hun klanten service.
Als jij hun vraagt het stop te zetten doen zij dat sterker zij bieden ook aan om je nummet voor hun diensten te blokkeren!
Net nog ik kreeg een e-mailtje dat zij bevestigen dat mijn telefoonnummer nu voor hun diensten is geblokkeerd.
Probeer het maar zou ik zo zeggen,het heeft mij in ieder geval geholpen.

Groetjes B.Raymond schreef:
>
> Wod gek van de dienst 6262 nooit voor opgegeven maar kan wel
> betalen voor de smsjes die ik verstuurd krijg. Kan iemand mij
> helpen heb van alles geprobeerd zelfs naar duitsland ebeld
> waar dat bedrijf zit, en zelrfs die weten niet hoe ik
> geholpen kan worden.

Hoop dat het je verder kan helpen..

Groetjes

fr
door franton - Feb 27, 2008 om 13:20
3 Antwoorden / 3 Vragen

Heb hetzelfde probleem gehad en kon verschillende niet opzeggen en geen nummers bekend,uiteindelijk heb ik met mijn provider een hele simpele oplossing gevonden namelijk een ander mobielnummer,j hoeft uiteindelijk maar je nieuwe nummer bekend te maken bij diegene die jij zelf wilt

ni
door nicospuiter - Feb 27, 2008 om 13:34
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ditzelfde probleem gehad (bij nummer 6464) en ben toen naar mijn provider (Debitel winkel) gegaan en die hebben een SMS naar een bepaald nummer gestuurd om het stop te zetten. Dit is gelukt. Welk nummer dat is geweest weet ik niet. Maar de provider zal het wel weten. (Ik heb even mijn mobieltje nagekeken en daarin staat SMS "RING STOP" naar 6464. Misschien als je dit naar 6262 doet dat dit lukt.)

Hopelijk heb je hier wat aan.

Gr. Nico

ja
door jacwolters - Feb 27, 2008 om 13:48
1 Antwoorden / 0 Vragen

 bij telfort sms sturen met de tekst STOP naar 255 en u bent er vanaf. gr. jac

br
door brasker - Feb 27, 2008 om 13:52
4 Antwoorden / 3 Vragen

Je kan een klacht indienen bij de Opta via www.spamklacht.nl

En 074-5141924 bellen =afzegpunt

eugeny
door eugeny - Feb 27, 2008 om 14:23
1 Antwoorden / 0 Vragen

Heel simpel.

Stuur het woord STOP

per sms naar 6262

ce
door ceesbeauf - Feb 27, 2008 om 17:37
1 Antwoorden / 1 Vragen

SMS Stop

ko
door koolschijn_1 - Feb 27, 2008 om 19:44
10 Antwoorden / 1 Vragen

Dat zijn van die nummers waar je niets voor terug krijgt.weg gegooide centen.ik vindt dat de staat/opta maatregelen moet nemen tegen dit soort praktijken.zoals ze ook hebben gedaan tegen de bel spelletjes.Een brief zenden per post,dat je uit het bestand wilt per heden.En geen betaling meer doen aan de sms instandsie.Ook niet even smsen,

st
door steinerdude - Feb 28, 2008 om 05:06
1 Antwoorden / 0 Vragen

bel je provider voor de juiste methodes en nummers

groet

do
door doberlover - Feb 28, 2008 om 06:22
6 Antwoorden / 3 Vragen

Meestal helpt het als je gewoon STOP intoetst en dan verstuurd.

yoteun
door yoteun - Feb 28, 2008 om 07:04
2 Antwoorden / 1 Vragen

Heb ik ook een keer gehad, weet niet hoe ik eraan kwam.
Maar ik heb stop ge-sms-d naar de afzender en ik was er per direct vanaf. Nooit meer wat gezien.

Succes!

(is het trouwens gelukt?)

bo
door bonita2 - Feb 28, 2008 om 10:12
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb dit dus ook al meer dan 2 jaar...maar elke maand dacht ik dat IK zoveel had gesmst!!! dus ik kreeg elke dag een sms van 6464 sinds ik mijn nieuwe telefoon had!? dus ik heb nu een sms terug gestuurd, met de tekst HELP en dan naar 6464, en ik kreeg een sms terug dat ik een sms moest sturen met de tekst STOP dus dat heb ik gedaan, en nu is het gestopt!!! maar dit is dus al meer dan 2 jaar aan de gang, alleen dacht ik dat iemand mij een fotosmsje probeerde te sturen en dat deze niet door kon komen, want van 6464 kreeg ik hetvolgende als bericht door....KAN BERICHT NIET TONEN, maar ondertussen inderdaad wel hoge rekeningen...dus ik ben blij dat deze vraag hier nu gesteld is...anders had ik er nog niet aan gedacht, dat dit wel eens zo'n bericht kon wezen!!!

ka
door kampersh - Feb 28, 2008 om 10:20
13 Antwoorden / 1 Vragen

Het verzenden van het woord OFF heeft mij van een ongewenste sms dienst afgeholpen waar ik intrapte voor zgn gratis ringtones die mij toen al € 40 had gekost. Zo naief zal ik niet meer zijn, een dure les.

mu
door muizeke - Feb 28, 2008 om 10:38
1 Antwoorden / 1 Vragen

hoi beste gedupeerde van de sms diensten

meestal werkt het averechts,wat je ook stuurt,

de enige manier om het te laten stoppen....

is het woordje stop te smssen naar het nummer dat je het bericht heeft gestuurt.....

ik ben zelf sms oparator geweest...en geloof me

bij de meeste sms diensten werkt het,je krijgt dan nog eenmalig een berichtje..dat ze het jammer vinden dat je geen gebruik meer wil maken van hun diensten....

dit geld voor de meeste datingsites....

waar je je vrijwilig/of per abuis bent aangemeld....

vaak door een sptie verkeerd te zetten ..kom je op te dure sms site's terecht...dit kan zomaar gebeuren

hopelijk hebben julie hier iets aan groetjes muizeke

ro
door rolex - Feb 29, 2008 om 15:06
14 Antwoorden / 10 Vragen

bel telefoonnummer 010-4378788 help desk, of anderseen e-mail sturen help desk.nl@net5.com

Heb een hele lijst met sms nummers maar 6262 staat er niet bij.

Je kunt ook op de site kijken www.smsafzegen.nl/zoeken.php

succes rolex