wi
door wijkjes Feb 16, 2009 om 14:34
Computers & telefonie

Snelheid.

Wat ik sinds enkele dagen heb weet ik niet, maar internet pagina's worden supertraag weergegeven. Heb power van upc, maar alles wordt met de dag trager!! Mijn andere programma's heb ik geen last hiermee, loopt allemaal prima, maar internet[ zelfs om bij dit forum te komen] is om te huilen. Ik heb helemaal niets veranderd.. Heb al gedefragmenteerd en van alles opgeruimd. Weet iemand misschien nog raad???  


Bij voorbaat dank Tetje 

702 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kiran
door kiran - Feb 16, 2009 om 14:47
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Tetje


http://www.idealsoftware.nl/MBAM/


Misschien de pc scannen? Wie weet heeft ie wel iets opgelopen. Na installeren, eerst laten zoeken naar laatste update.


Succes, m.vr.gr.

pe
door pedro01 - Feb 16, 2009 om 15:14
12 Antwoorden / 0 Vragen
0

upc knijpt (als je te veel download) je verbinding af, dit omdat je niet volgens de fair use policy werkt. dit geldt ook voor bellen gem 6 uur per maand bel je meer dan heb je kans dat je bijmoet betalen

gsm
door gsm - Feb 16, 2009 om 15:21
5940 Antwoorden / 47 Vragen
0

UPC is volgens mij de snelheid juist aan het opvoeren.
Daardoor kan de modem geen of een slechte verbinding hebben gekregen.
De UPC kabel-modem is meestal van het merk Arris en is herkenbaar aan de coax- of antennekabel die er op geschroefd is.

Zet de UPC kabel-modem eens een paar minuten uit. Doe daarna de stekker van de modem weer in het stopcontact.
Het duurt een tijdje voordat een voor een de vier meest belangrijke lampjes weer aan zijn. Telefoon (VOIP) duurt nog iets langer, voordat deze weer goed werkt. Als je een router hebt, dan hoef je die niet uit te zetten.

Goed kans dat je weer prima kan internetten, mogelijk met een verbinding die sneller is dan voorheen. Doe hier de test:  upc speedtest




gladdeharry
door gladdeharry - Feb 16, 2009 om 15:23
463 Antwoorden / 14 Vragen
0

Probeer eens het programma TUNE UP Utillities 2009.Daarmee kun je je pc opschonen van alle overbodige rommel.Is een maand gratis te gebruiken en werkt super.


dirck
door dirck - Feb 16, 2009 om 15:44
3201 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ik vermoed dat het door 1 van de beveiligings updates komt die voor IE7 zijn geinstalleerd een paar dagen geleden.
Niet iedereen heeft er last van maar er schijnen wel veel problemen te zijn met die updates.
Om dit uit te sluiten zou u ook Firefox eens kunnen proberen.
Ook zou u IE8 kunnen downloaden van de Microsoft site.



labswans
door labswans - Feb 16, 2009 om 16:16
1918 Antwoorden / 10 Vragen
0

upc knijpt (als je te veel download) je verbinding af, dit omdat je niet volgens de fair use policy werkt. dit geldt ook voor bellen gem 6 uur per maand bel je meer dan heb je kans dat je bijmoet betalen


klinklare nonsens !


Koppel alles los tot aan de modem en zet overal de spanning er van af


Daarna modem opstarten


Daarna eventueel router opstarten en aansluiten


Daarna pas de pc opstarten en aansluiten


Dan moet het wel weer werken


labswans


 


 

wi
door wijkjes - Feb 16, 2009 om 16:18
91 Antwoorden / 75 Vragen
0

Labswams  bedankt! Loopt al een stuk soepeler. Zal er voortaan aan denken dat je met die handelingen ook wat voor elkaar krijgt!


 


Tetje

pe
door pedro01 - Feb 16, 2009 om 16:26
12 Antwoorden / 0 Vragen
0

hoezo nonsens?


algemene voorwaarden UPC


UPC hanteert voor haar breedbandinternet abonnementen geen datalimiet.
Wel is een fair use policy hierop van toepassing. Meer informatie hierover kunt u lezen in de algemene voorwaarden.


Artikel 31 Welke gedragsregels gelden er?
31.1 Aan het gebruik van de breedbanddienst kan een datalimiet gekoppeld zijn. Dat is afhankelijk van de gekozen vorm. Als wij willen aantonen dat u de hoeveelheid dataverkeer overschrijdt, is de informatie uit de logfiles en administratie van UPC bepalend.
31.2 In aanvulling op de algemene voorwaarden kunnen we voor het gebruik van onze breedbanddiensten bindende gedragsregels hanteren. Deze vindt u op www.upc.nl. U bent verplicht zich aan deze gedragsregels te houden.


Artikel 28 Welke bepalingen gelden voor dataverkeer?
28.1 Wij spannen ons in om ook onze breedbanddienst zonder storing te leveren. Helaas kunnen wij niet garanderen dat u altijd gebruik kunt maken van onze breedbanddienst en van de beschikbaar gestelde capaciteit. Ook kunnen wij geen minimumsnelheid garanderen.
28.2 Wij mogen dataverkeer meten door uw netwerkgebruik en het verbruik van bandbreedte te controleren.
28.3 Wij kunnen helaas niet garanderen dat u dataverkeer via de breedbanddienst altijd binnen redelijke termijn, op juiste wijze en in oorspronkelijke staat ontvangt.


dus het hoeft niet aan de de verbinding te liggen maar ik zou ook eens een keer speedtest op je pc loslaten

kenwel2
door kenwel2 - Feb 16, 2009 om 16:37
1574 Antwoorden / 13 Vragen
0

@pedro01, ja, klinklare nonsens wat u verteld! Heb zelf als td medewerker gewerkt bij upc,(chello, cai,telefonie) en het woord dat u gebruikt als het 'knijpen' is klinklare onzin praat! Hou toch op! En geloof me, ik zat er dagelijks met mijn neus dik bovenop, upc is wel m'n ex-werkgever, maar ik laat geen onzin verhalen de revue passeren, wat nergens op slaat, echt niet. Al kom je met nog zoveel reglementen, NERGENS is uw uitspraak op onderbouwd...denk toch eens na, voordat je iets gaat neerschrijven man!


Groeten, Henri

pe
door pedro01 - Feb 16, 2009 om 17:00
12 Antwoorden / 0 Vragen
0

is geen nonsens heb het zelf bij een kennis meegemaakt
hij downloadde teveel gb downloadsnelheid enwerd geknepen oftewel naar beneden bijgesteld
was te controleren door speedtest en later ook bevestigt door upc


de meeste providers geven van tevoren een mailtje als waarschuwing


maar daar is onze vraagsteller niet bij geholpen
ik zou eerst speedtest runnen dan kan je zien wat je download en uploadsnelheid is.
als dat goed is diverse spyware runners en event. virusscanner erover heen gooien

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

He

Heeft iemand ervaring met een aanvraag gehandicaptenparkeerkaart bij Argonaut?

Heb op 27 mei j.l. een aanvraag ingediendt voor een gehandicaptenparkeerkaart. Tot op op heden geen enkele reactie van Argonaut. Er over gebeld, maar je wordt er niets wijzer van.

Met vriendelijke groet

Herman van der Poort Lees meer

Lo
Lodep - Jul 1, 2024 om 14:07
Huishouden & energie

Airco unit defect binnen garantie periode, onderdelen levering duurt lang

Bijna twee jaar geleden heb ik een airco set gekocht. Recentelijk is gebleken dat de buiten unit defect is. Deze heb ik terug gebracht naar waar ik heb gekocht heb, waar na twee weken de bevestiging kwam dat deze inderdaad twee defecte printplaten en een defecte compressor pomp had.
Toen kwam het slechte nieuws; de onderdelen bleken (erg) lange levertijd te hebben, weken tot waarschijnlijk m ... Lees meer

ta
tarwe15 - Jul 1, 2024 om 10:55
Computers & telefonie

Smartphone APPS werken niet

Heb een Poco x3 van 35 mnd oud. 
Sinds kort openen  enkele APPS niet. 
Moet tel herstarten dan probleem  verholpen (tijdelijk) 
Heb op advies fabrikant de Mi versie opnw gedownload. Hielp niet. Cache van app verwijderd. Hele toestel terug  gezet  nr fabrieksinstellingen en opnw geïnstalleerd. Probleem blijft bij v.n mail app en bank app zich voordoen. 
Hoe los ik dit o ... Lees meer